Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
31 aug 2016
1.194
112
@Bareneuker » het is een forum van en voor mensen die zonder condoom neuken daar horen dus ook vrouwen bij !
gelukkig wel anders zit ik op het verkeerde forum !

er is altijd wel een klant die zich verpraat .
of als er veel naar NZC wordt gevraagd ga ze ook eens op onderzoek

of klanten die niet hun zin krijgen en dan met screenshots van de dame in kwestie zijnde topic gaan schermen om hun rubberlooste neuken .

ik ken een koppel dat hier ook wordt besproken waarvan zij met regelmaat op het forum zit te lezen ( spanning opbouwen )

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
@lekkerlikkenlassie

Jij doet de aanname dat ze hier meeleest of op de hoogte is terwijl je dat helemaal niet weet. Of ben je een intimi in haar kring om dat met zekerheid te zeggen?

In heel wat forum berichten wordt er geschreven dat de dame meeleest. Ik vraag me af wat sommigen met dit soort speculaties willen bereiken? Zelfcensuur of zelfdiscipline?

31 aug 2016
1.194
112
@ bareneuker
Heb zelf ondervonden dat deze dame in kwestie op de hoogte is wat er over haar wordt geschreven.
Ze heeft mij dat tijdens een bezoekje aan haar ( toen ze nog werkte )gemeld .

Melanie678

Snuffelaar
29 apr 2019
1
0
Lieve mannen,

Bij deze maar is een bericht van mij persoonlijk.

Al jaren worden en zoveel dingen over mij gezegt. Nooit heb ik hier op gereageerd. Het leuke is dat ik van sommige mensen weet wie het zijn en ze dan alsnog super schijnheilig met mij afspreken
:lol:

Maar om dingen uit mensen hun privé leven te delen gaat volgens mij wel heel ver. En dat soms in de diepste details.
Waar gaat dat over?
Ik dacht dat een forum was om te bespreken hoe je ervaring met de dame was geweest en niet om haar privé leven open en bloot te geven?

Alsnog zou het aan mij zijn om dingen te vertellen.
Dat ik gestalkt word heb ik ook nog nooit gezegt ? En dat zijn ook mensen die hier continu wat op het forum plaatsten.

Iedereen moet zelf weten wat ze delen maar laten we allemaal even er bij stil staan waarom zoveel dames niet mee terug komen.

Het antwoord ? Omdat er zoveel onzin word gepraat over dames!

Als je ervaring vervelend is geweest tuurlijk dan ga je dat plaatsen, is het leuk geweest tuurlijk plaatst je dat ook

Maar mannen kom op. Je gaat naar een DVP om te neuken of om gezelschap te hebben! Tuurlijk word er ook gekletst maar moet je dan echt alles gaat vertellen ? Volgens mij wat er op zo'n date besproken word hoeft niet verteld te worden?
of als je haar tegen komt op sociale media al haar foto's gaan na lopen en dingen te zien om dat hier maar te plaatsten?

Hou dat lekker voor je zelf. En vraag het desnoods aan de dame zelf als je het echt wilt weten. Dan kan de dame zelf aangeven of ze dat met je wilt delen of niet.

Dus kap is een keer met privé dingen te vertellen over een dame of dit nu waar is of niet

Liefs Melanie

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Fijn om nog eens van je te horen, Melanie.

Groeten van een klant die je enkel van gangbangs kent.

En wat je ook beslist verder te ondernemen, doe dat met het enthousiasme zoals je dat ervoor deed en alles komt goed.

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Beste Melanie,

mooi geschreven Melanie heel netjes je ben voor mijn elke keer een geweldige date.

Cobratje

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hi Melanie,

Zoals zovele hier reeds geschreven hebben ben in het met je eens. Het is voor sommige super jammer dat je gestopt bent maar jouw prive leven en geluk gaat voor op dit werk en de leuke ervaringen die daaruit voortvloeide voor ons. Het waren super leukz gb's met je en de 1op 1 was ook 1tje om niet te vergeten het ga je goed. Mss tot ooit nog es, zoniet, stay safe en geniet van je leven.

A

Anonymous

Guest
Moderators, AUB deze topic op slot zetten. Laat ons niet het onverwachte keerst kadootje vervelen :!:

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Heeft momenteel een adje online staan , voor ontvangst in Bekkevoort. Intiem zonder is niet aangevinkt, dus voor de liefhebbers ze is terug. Is vlak bij voor mij maar ik ga toch iets verder rijden om mijn zwemmertjes IN een kutje te deponeren.

A

Anonymous

Guest
Ik denk dat het tijd wordt dat de moderators de dames de optie geven om hier niet besproken te worden. Iedereen heeft recht op privacy, vooral als het gaat om intieme en persoonlijke onderwerpen. Ik denk dat veel van de besproken dames van een dergelijke mogelijkheid gebruik zullen maken. En dit is een goede zaak voor iedereen. Misschien zouden we haar nog steeds laten doen waar ze beroemd om is als het niet voor dit forum was of als de moderators de gevoelens van de dames respecteerden.

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
NEE, daarom staat onderwerp ook in archief. Dame geeft zelf aan dat stalkende schrijvers op dit forum hier mee aan hebben bijgedragen.

31 aug 2016
1.194
112
klopt wat de vorige schrijver schrijft
ben al bij haar geweest haar come back in hulst .
we hebben een leuke date gehad met ccondoom .
ik heb haar met grote regelmaat bezocht in antwerpen en hulst .
maar hoe leuk we het hadden het neuken is met condoom .

A

Anonymous

Guest
Ignatio zei:
NEE, daarom staat onderwerp ook in archief. Dame geeft zelf aan dat stalkende schrijvers op dit forum hier mee aan hebben bijgedragen.

Ok gelukkig dan ga ik een afspraak maken en haar lekker met condoom neuken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven