Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Geweldig verhaal. Ik heb haar alleen meegemaakt op gangbangs met veel volk. Maar dat was genoeg om te merken dat ze op zich geilt op de fantasie van door onbekenden te worden volgespoten.

En dat zoek ik vooral: geen meiden die gewoon omwille van het geld creampie doen en het gelaten ondergaan, maar meiden die daar op kicken.

A

Anonymous

Guest
Phoenix zei:
Geil verhaal! Jammer dat ze nu met pensioen lijkt te zijn…

Daar ze nu toch met pensioen en afgestudeerd is als chirurg en daarom nooit meer terugkomt zou het des te leuker zijn om van nog meer van de leuke en spannende en geile avonturen van onze medewandelaars te mogen genieten die ze met deze DVP hebben meegemaakt want eerlijk is eerlijk..... het zijn prachtige verhalen die je hier en daar te lezen krijgt over deze ex-DVP. Om te smullen! :D

A

Anonymous

Guest
Hoewel het duidelijk is dat de tientallen en misschien wel honderdtallen vaste wandelaars van deze DVP niet de behoefte hebben hier hun ongetwijfeld geweldige escapades te delen. Heel jammer! :cry: Ik zal in ieder geval mocht deze DVP ooit terugkomen en zich weer gewillig laten volspuiten een afspraakje in Freya of Diest met haar kan regelen wis en waarachtig hier het verloop van de date uitgebreid uit de doeken doen!!!!!! :D

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Ik heb een paar keer meegedaan met haar GB's. Dat was genieten, maar geen verhalen van het kaliber hierboven helaas. ;)

A

Anonymous

Guest
Je doet in elk geval wel je best @Phoenix en dat is ook wat waard! Dankjewel! :D

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Haha, geen probleem! Mocht het er nog eens van komen met Melanie dan zie ik wel een pb in mijn inbox verschijnen. ;)

A

Anonymous

Guest
Haha ja ik denk eerlijk gezegd dat ze heus wel een keer terug zal komen maar dat het nog jaren kan gaan duren en dan is het nog maar de vraag of dat bare dates worden en van mij hoef je spijtig genoeg geen PB te verwachten want ik ben zoals zovelen hier erop aangewezen wanneer ze weer eens in Bekkevoort of Freya verschijnt voor 1 op 1 dates of een gangbang houdt :D

Bratt pit

Snuffelaar
19 sep 2018
1
0
Phoenix zei:
Haha, geen probleem! Mocht het er nog eens van komen met Melanie dan zie ik wel een pb in mijn inbox verschijnen. ;)

Dan zal het vanaf nu met een jonge mamma zijn in plaats van een jonge studente :eek:

A

Anonymous

Guest
Ik heb begrepen dat ze in het buitenland zit en is geëmigreerd naar Italië! :eek:

A

Anonymous

Guest
Oh daarom horen we helemaal niks meer. Opgeruimd staat compleet netjes! NEXT!! :lol:

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Ze zit nog gewoon in nederland. Geef deze dame even rust.
Ze is ongeveer 2 weken geleden bevallen van een zoon. Dus respecteer het dat ze tijdelijk of voorgoed niet beschikbaar is.

Ik heb er hele fijne ervaringen mee. Maar als een dame besluit voor kinderen te gaan heb je dat te respecteren!!

A

Anonymous

Guest
Dat denk ik niet. Wie zijn wij nou van haar. Helemaal niks. Denk niet dat het ene dame schelen kan wat wij allemaal aan het rondbazuinen zijn. Wij denken dat we belangrijk zijn maar voor de dames geldt slechts ons geld (en terecht) en voor de rest zijn we helemaal niks van hun! :lol:

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Integendeel, ik denk dat als er iets is dat haar zal weerhouden om terug te komen, het is dat wij te dicht bij haar persoonlijke leven komen. Ik heb eens flink ruzie met haar gehad omdat ik iets persoonlijks vroeg. :oops:

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Ben het eens met Assburgers.
Al die speculatie hier, werkt niet ons in voordeel en werkt een mogelijke terugkeer alleen maar tegen.
Ik heb hier ook enkele anekdotes gedeeld en dat had ik eigenlijk niet moeten doen.
Zelf heb ik overwogen om contact met haar op te nemen om te vragen hoe het met haar gaat. Tot nu toe, heb ik dit niet gedaan - aangezien ik haar privacy respecteer en ik overtuigd ben dat ze dit niet waardeert. Ze was hier altijd zeer duidelijk over.

Ga er maar vanuit dat ze alles hier leest :roll:

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Tsja.. het lijkt me dat ik niet een grens overschrijdt!

Meiden als haar die zo in de belangstelling staan weten dondersgoed dat mannen haar weer willen zien. Daarnaast is ze samen met haar man goed bereid om hier de juiste keuzes en beslissingen in te nemen!

Wij zijn voornamelijk alleen geld voor die dames!

Al weet ook iedereen die haar goed kent dat geld niet de grootste drijfveer is geweest!

31 aug 2016
1.194
112
reken er maar op dat ze hier mee leest !
of in iedere geval zal ze er zeker van horen wat hier door sommige gemeld word !

ik wens haar in iedere geval veel geluk toe in haar verdere leven .
of ik haar nog ga treffen is haar beslissing !

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Lijkt wel of elke nzc-dame meeleest. Of zijn het haar pooiers die haar op de hoogte houden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven