Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Selena eindelijk weer terug in Luderland en voor mij een reden deze club weer eens te bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Mijn neukvierdaagse, wandelvierdaagse niet mijn ding, afgesloten in Luderland Leverkusen. Had gisteravond al gebeld en 14 dames en ook vandaag 14 dames. Dat lijkt heel wat maar ik kan er ook een boel afvinken omdat ze niet neukbaar zijn ivm te grote pik (Tina, Jessy, Laura en Dilara) of niet aantrekkelijk genoeg (Maya, Veronica, Oana en Lori) of geen RTC-service leveren (3 nieuwe dames). Blijven over Vanessa, Selina, Andrea en Bianca dus maar 4 dames die er voor mij overblijven.

Was iets na 10 uur binnen. Veronica hoorde ik alweer Holland noemen. Lieve meid maar totaal niet aantrekkelijk voor mij en ook nauwelijks geboekt tijdens mijn aanwezigheid. Bij binnenkomst zag ik Vanessa alleen op haar bank maar na de douche zag ik haar met een klant een kamer opzoeken. Beetje balen want wilde al gelijk naast haar gaan zitten om er vervolgens mee te kameren. Het liep niet goed want pas een uur later kwam ze tevoorschijn. Alle andere dames waren in het zitgedeelte maar uitgerekend Vanessa was bezet en nog lang ook. Ik zat al een poos op haar bank maar ik dacht op een gegeven moment wat krijgen we nou. Ze pakt haar tas bij haar bank en loopt vervolgens met een klant die ergens stond te wachten naar een kamer. Ik dacht wat krijgen we nou. Zit ik een uur voor jan lul te wachten en vervolgens gaat ze er zomaar met een ander vandoor.

Selina zat toen ik op Vanessa wachtte links van mij met een vaste klant. Ze vroeg dat het lang geleden was dat ik hier was en ik tegen Selina dat zij ook lang weg was waarop ze zei 3 maanden.

Ik had geen zin om weer lang te moeten wachten en stond op en ging naar het zitgedeelte rechtsachterin waar Tina en Bianca naast elkaar zaten; wel elk op hun eigen bank overigens. Gelijk naast Bianca gaan zitten en lekker geknuffeld en gekletst. Beneden een kamer opgezocht en ik kon wel zien dat ze iets was aangekomen en Bianca zei het zelf ook maar ik vond haar er fantastisch uitzien. Lekker gesexed om moest me inhouden niet vroegtijdig klaar te komen en uitgerekend op het moment dat ik met Bianca kamerde hoor ik het gekreun van Vanessa naast ons. Ik werd er bloedje geil van en die gast ging er flink op en dat was aan Vanessa's gekreun goed te horen. Ik baalde dat ik niet als eerste met Vanessa kon kameren. Bianca goed diep volgespoten en vervolgens kort pauze genomen.

Ik zag Vanessa nu een poos alleen op haar bank zitten. Zul je net zien als je haar wilt wordt ze lang geboekt. Verkeerde timing en pech laat ik het daarop houden. Het was nog geen uur later na mijn eerste kamergang maar ik had ontzettend veel zin in Vanessa dus ging naast haar zitten. Ze had iets met haar haren gedaan want bij de uiteinden was het blond.. Vanessa vertelde dat de tweede klant maar weinig tijd had en een korte kamer zou maken en als ze dat nou tegen me had gezegd toen ze haar tas pakte bij haar bank was ik gewoon blijven zitten. Vanessa verwachtte dat ook maar ik had al een uur gewacht en dat ze opeens met die gast vertrok dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Uit het niets kwam Vanessa met de vraag voor een trio met Selina welke alleen op de bank zat. Ik moest even nadenken en zei ja want Selina is lang geleden en 60€ is wel te overzien en zo sla je twee vliegen in één klap. Vanessa praatte wat met haar maar vervolgens liep Selina weg. Wist niet wat er zou gebeuren maar ik ging met alleen Vanessa naar beneden. Misschien voelde Selina zich tweede keus omdat ik naast Vanessa zat en de triovraag ook van haar kant kwam? Andersom was het misschien wel gelukt als ik naast Selina zou zitten want denk dat Vanessa wel te porren is voor een trio met haar goede vriendin.

Vanessa levert altijd goede seks. Toen ze begon in deze club was haar service niet altijd standvastig. De ene keer AO-light, dan weer volledig en heel soms zelfs met condoom. Tegenwoordig levert ze complete RTC-service en tijdens de seks maakte ze me nog geiler door te smeken mijn sperma in haar kutje te spuiten en dat meerdere malen. Uiteindelijk dit kutje ook van mijn zaad voorzien.

De drie nieuwe dames werden slecht geboekt en trokken veel met elkaar op. Toen de meest aantrekkelijke even alleen zat ging ik even naast haar zitten. Het moest in het Engels. Ze zou veel doen maar geen anaal en neuken met condoom maar wel pijpen zonder. Dat ging hem niet worden want kom hier voor bare seks. Heb vriendelijk bedankt.

Laura, welke zeer slecht werd geboekt net als Andrea overigens, zag ik op de bank van voorheen Anita. Wat jammer dat ze weg is. Anita schuwde openbare seks niet en haar lichaam trok me wel. Heb wel vaker met haar gekamerd en moet eraan wennen dat ze er niet meer is.

Zus Dilara was er ook. Zag er best aantrekkelijk en het was lang geleden dat ik haar heb geneukt. Een derde kamergang werd het uiteindelijk met haar maar dat had ik me beter kunnen besparen. Mijn pik groot deed haar kutje zeer. Vervolgens nog zeggen binnen 5 minuten klaar te komen terwijl we nauwelijks een kwartier bezig waren en ze was erg passief. Dilara eens maar nooit weer. De voorgaande keren maakte ze geen of weinig drama maar ik ben er nu echt klaar mee.

Ik baalde dat ik niet Andrea had genomen want dan had ik meer geld voor mijn waar gehad maar Dilara is ergens nooit lang dus wilde ,nu ze er was, met haar gaan kameren. Iets voor 14.30 uur vertrokken en met gemengde gevoelens vertrokken.

Qua mannen was het rustig tijdens mijn aanwezigheid en misschien later de dag zal het wat drukker zijn geworden. Bepaalde dames werden slechts geboekt zoals Laura (maar dat ligt geheel aan haarzelf) en ook Veronica en zelfs Tina had het niet druk. Het spreekt voor zich dat de 3 nieuwe dames met beperkte service ook weinig te doen hadden. Ben benieuwd hoelang ze het volhouden want zonder klanten geen inkomsten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Het laatste nieuws is dat Anita en Emi vanaf vandaag weer zijn teruggekeerd in Luderland. Het slechte nieuws is dat Vanessa waarschijnlijk niet meer terugkeert of lang wegblijft. Problemen met theke en collega's liggen hier ten grondslag als ik de Duitse site mag geloven. Zou een groot verlies zijn voor de club want ze had vele zeer tevreden klanten en voor mij zag ze er aantrekkelijk uit en bovendien een sympathieke dame.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Anita en Emi terug maar het slechte nieuws is dat Vanessa waarschijnlijk niet meer terugkeert. Iemand was daar stellig in op het freiercafe. In dat geval ook geen triootjes meer met Selina. Zal echt voor veel mannen een gemis zijn want Vanessa zag er geweldig uit en kon haar lekker neuken en volspuiten. Afwachten dus maar als ze niet binnen een maand is teruggekeerd zie ik het somber in.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nee, geen Tina en Bianca.
Vandaag 6 dames aanwezig waaronder Andrea, Anita, Emi, Veronica, Elena en vanaf morgen Jessy.

Veel dames afwezig (Tina, Bianca, Lori, Oana, Maya, Vanessa en Selina). De 3 niet katholieken die kunnen we wel missen. Hoop toch eens dat er wat nieuwe dames bijkomen die dan wel onze service leveren.

Blijf het overigens erg jammer vinden dat Joanna en vooral Cleo er niet meer zijn. Laatstgenoemde had ik hoog zitten en heb er goede kamers mee gehad. Geweldige kont en kreunt lekker tijdens de seks.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Nieuwe dames gaan vaak in het begin niet bare . De ene keer dat ik emi op die kamer had was ze net nieuw en was bare niet mogelijk , trouwens ondanks het neuken niet bare was toch een erg goede kamer gang gehad met haar . Misschien zijn ze niet niet aan de pil of het spiraaltje of ze moeten een tijdje wennen aan het idee

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees werkelijk niks meer over Luderland op de Duitse sites maar als zelfs een Sonja wordt opgetrommeld voor versterking is dit een slecht teken. Ja, alleen Emi wordt regelmatig besproken op het freiercafe maar als dames als Bianca, Tina, Vanessa en Selina er niet (meer) zijn zullen veel mannen deze club links laten liggen als het niet om Emi gaat. Erg jammer want vindt het de mooiste RTC club in NRW en de tuin met 2 tuinhutten is fantastisch.

Terug
Naar boven