Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend om 10 uur binnen. Ik wilde even van mijn 50€ biljet af maar Katharina stak daar een stokje voor door simpelweg te zeggen dat ze niet terug had. Bij 10€- of 20€ entree kan ik me nog voorstellen dat 50€ wat teveel van het goede is maar bij 30€ entree en met 50€ betalen vind ik dat je dat moet accepteren maar wie ben ik.

Bij binnenkomst alweer Veronica die me begroette en eenmaal binnen kneep ze weer een aantal malen in mijn kont.

Vaste cast was compleet m.u.v. Silvia, Oana en Selina. Vanessa vertelde me dat Selina al in Duitsland verblijft en één dezer dagen haar opwachting maakt in Luderland. Zou goed kunnen dat ze er morgen is. Ik was nieuwsgierig naar de nieuwe dame maar ik heb er geen gezien. Wellicht iemand die een poos niet in Luderland is geweest en een voor hem onbekende dame zag.

Er waren nog 2 Hollanders die ik tegenkwam en ook actief zijn op dit forum en met deze 2 heren een poos leuk gekletst over onze hobby.

Als eerste met Jessy gekamerd. Denk ook dat dit gelijk de laatste keer met haar was want ze kan moeilijk overweg met mijn formaat. Hoewel ik voorzichtig ben had ik haar toch wat pijn bezorgd en dat ze het moeilijk had was duidelijk te merken en liet ze ook blijken tijdens de sex. Jammer; maar als een dame er niet een beetje van kan genieten en ik me (te) veel moet inhouden houdt het voor mij op. Wellicht dat als ik een volgende keer weer naast haar ga zitten ze zegt liever niet met me te willen kameren dus die situatie wil ik voor zijn en dus een tweede dame waarmee het niet klikt. Tina liet al eerder blijken niet meer met me te willen kameren hoewel ze voorheen nooit een probleem maakte van mijn gereedschap dus waarom ze er nu wel een probleem van maakt is voor mij een raadsel. De laatste keer gedroeg ze zich behoorlijk grof tegenover mij en sindsdien neem ik niet eens moeite meer om intiem met haar te kunnen zijn want ze ging haar boekje te buiten.

Vanessa was bij mijn binnenkomst niet op haar bank dus ze was al snel weggekaapt. Na mijn kamer met Jessy de nodige pauze genomen en hoewel best veel mannen aanwezig waren was Vanessa op dat moment vrij en van die gelegenheid gebruik gemaakt om bij haar te gaan zitten en wat bijgepraat. Ik vind haar qua lichaamspostuur toch wel de aantrekkelijkste dame op de voet gevolgd door Bianca en Andrea. De kamersessie was geweldig en vooral het standje "cowgirl", waarbij ze me gehurkt neukte, was erg geil om te zien want om je pik erin en eruit te zien gaan en haar grote tieten boven je neus veel pikanter wordt het niet.
Verrassend snel bereikte ik mijn hoogtepunt en spoot ik haar vol. Ze was al bang dat het wat lang zou duren want ze wist dat ik al gekamerd had en ze vroeg nog zelfs waarom ik niet als eerste met haar ging kameren.

Ik twijfelde nog om nog een derde kamergang te maken en ik probeerde Emi te strikken. Ik zag haar bij de kledinglockers beneden dus nam plaats op haar bank. Er kwamen twee wat jolige jonge gasten naast Vanessa zitten en toen Emi in het zitgedeelte kwam ging ze gelijk naast die gast zitten om ermee te kletsen. Zo te zien had ze een goede klik met hem. Ik stond op en nam mijn besluit om voor Bianca te gaan. Toen ik met haar wegliep zag ik verdomme Emi alleen op haar bank dus ik dacht dat ze met die gast zou gaan kameren wat dus niet gebeurde. De kamer met Bianca ging ook best goed alleen klaarkomen ging helaas niet meer lukken.

Vrij snel daarna weer in het zitgedeelte en zag ik een man naar Emi lopen maar ik merkte dat ze niet met hem wilde. Ik dacht dan moet ik het anders aanpakken. Ik ging naar Anita en vroeg of ze in was voor een trio met Emi. Ik ging ervan uit dat Anita even naar Emi zou lopen om dit met haar te bespreken maar ze keek niet echt blij en zei dat ik dat maar aan Emi moest vragen. Ook ik kreeg haar niet zover. Misschien verkeerde timing of mijn formaat die ze zich nog goed herinnert en die ze liever niet in zich heeft; geen idee. Blijf het wel vaker proberen en mocht het echt niet lukken met haar te kameren dan moet ik ook maar afscheid van haar nemen.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Nadat ik inmiddels een aantal malen in VV ben geweest wil ik van de week naar Luderland afreizen na dit topic te hebben gelezen. Ik zie dat er nogal wat problemen zijn bij VV en Luderland lijkt (gebaseerd op de reacties hier) een adresje voor mij :sneaky:

Even wat vraagjes:
  • Heb ik een Umweltsticker nodig?
  • Gaan alle dames AO? Hoe weet je welke AO gaat?
  • Wat zijn momenteel de kosten?
Hoor graag of iemand hier antwoord op heeft.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Vanaf de grote weg rijd je zo de straat in van luderland wat op een industrie terrain is. Ik weet niet eens of er een umweltplakete nodig is. , ben zelfs een keer aangehouden voor een controls en ze keken er niet eens naar. Ik hem hem nooit gehad en ben ook het centrum in geleden. Misschien word er niet op gecontrolleerd aangezien ik een wat niuwere auto heb.

Alle dames gaan in principle bare in luderland. Soms als een een nieuwe is wil die nog wel eens Alleen met gummi neuken maar dat is z2ldem. Er zijn wel meerdere dames die het op een een of andere manner wel willen prober3n met name met nieuwe gasten die ze nog niet kunnen , een rare sport. Bij mij wilde Tina met mij ineen alleen bare .

Meer kosten zijn er in princip3 niet. Of je moet Langer willen op de kamer. Er is er een die Anaal gaat en daar vraag ze meer voor .ik vond luderland veel premiere sfeer dan vv en alles is nieuwer en Ruimer .. ook meestal meer dames dus ik zal het je zener advisement om een kee4tj3 te gaan

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Thanks @Timbo

Ik heb helaas slechte ervaringen met de umweltplakette. Ik ben bij VV vorige keer bekeurd (EUR 100,-), was uiteindelijk dus toch een duur bezoekje. Dus plak die sticker er graag op. Moet sowieso een nieuwe halen. Ik heb zelfs een elektrische auto dus die nieuwere auto lijkt niet echt uit te maken... :(

Weet je toevallig ook wat de kosten zijn? Als in; per kamergang?
Dus jij vindt 't wel de moeite waard om even iets verder te rijden als ik 't zo lees. :)

Weet iemand wie er anaal gaat?
Ik heb woensdag op de planning staan om te gaan.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Wil je jong en slank, dan is FKK Dietzenbach (Aldi) momenteel de beste optie
echter is dat vanaf eLeverkusen nog eens anderhalf uur extra reistijd

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Hier krijg ik keuzestress van @wasmachine :ROFLMAO:
Maar eerlijk; nog eens anderhalf uur rijden gaat 'm niet worden. Dat red ik niet qua planning.

Dus moet zo'n beetje 1 a 1.5 uur van de grens zijn.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Hier wat oudere dames en wat voller dan gemiddeld maar betere service. Er is wel een klein slank vrouwtje emi hier maar daar is letterlijk een wachtrij voor. Entre is 30 een kamergang ook 30. Geen eten , gratis fris en koffie

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Pal aan de overkant van Luderland kun je een milieusticker bekomen. Kostte een paar jaar geleden 5 € geloof ik.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ik had even op 't milieusticker topic gekeken en er ligt inderdaad een DEKRA aan de overkant van de weg, dus dat gaat helemaal goed komen. Bedankt voor de feedback mannen!

Het plan is om morgen af te reizen, ik zal een verslagje uitbrengen

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Woensdag afgereisd naar Luderland na al vaker in VV te zijn geweest was dit een leuke verrassing. Allereerst al een fatsoenlijke parkeerplaats wat bij VV nog wel eens een probleem is. Eerst m'n Umweltplakette geregeld aan de overkant van de straat
✅

Bij binnenkomst 2 handdoeken en door naar de doucheruimte. Gedoucht en maar eens een kopje koffie besteld en even kijken wat er rondloopt. Ik schat zo'n 10 dames. Prima bezetting. Wat me opviel is dat 't (vooral bij de bar) nogal donker is.

M'n eerste kamergang was met Vanessa. Wat een leuke meid en een mooie verschijning. Prima tip @Robbie! Eerst maar eens lekker laten pijpen op het kussentje van keukenpapier.
😉
daarna initiatief genomen en haar goed gelikt. Ze leek er geil van te worden. Toen was 't tijd voor kleine @moi82 om aan z'n gerief te komen. Heb haar lekker in missionaris liggen neuken en hield 't niet lang vol aangezien ik al een tijd droogstond. Prima 1ste kamergang.

Even douchen en plaats genomen in de kino (de schermen hangen momenteel niet dus was vrij rustig) om op adem te komen.

De tweede kamergang was met Anita, leuke dame die wat molliger is dan de rest, ze vertelde me dat ze 31 is. Leuke kamergang gehad. Heerlijk gepijpt, vol passie tongzoenen en heerlijk wat standjes afgewerkt. Heerlijk geile kont heeft ze en heb d'r uiteindelijk in doggy goed volgespoten.

De derde kamergang was met Tina. Mooie slanke meid en ik werd enorm opgewonden van d'r. Mooie extreem lange zwarte haren. Op de kamer was het meteen minder, niet tongzoenen, bij het pijpen meteen 'nicht in meine mund spritzen'. Bij het neukte pakte ze een condoom en toen ik aangaf het zonder te willen was het 'aber nict reinspritzen'. Al met al niet echt uitnodigend... Aangezien 't m'n derde kamergang was wel lekker in verschillende standjes liggen pompen en d'r kutje goed opengeneukt en ik verwachte het niet maar kwam toch nog op d'r kontje klaar. Paar druppels die uit m'n tenen moesten komen :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Na deze kamergang vond ik het wel mooi geweest aangezien ik helemaal leeg was, tijd om terug te gaan. Op de terugweg toch weer geil geworden en nog even appen met m'n vaste nichtje. Toch maar even langsgereden om de laatste paar druppels in haar kutje achter te laten!

Kortom, mooie dag!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Rond 10 uur Luderland binnengetreden en qua mannen ongekend druk want de bel ging voortdurend en zeker al 10 mannen tot de klok van 10.15 uur.

12 dames: Anita, Andrea, Emi, Vanessa, Oana, Lori, Tina, Bianca, Maya, Elena, Veronica en Victoria.

Heb vernomen van Andrea dat Zara nu weer in vv werkt en dat werd ook bevestigd op een Duits forum. Silvia schijnt hier ook niet meer te zijn en Jessy vandaag en morgen vrij. Grote afwezige was Selina. Ik dacht dat ze rechts van Vanessa zou zitten want daar lag een handdoek maar het bleek nu de zitplek van Oana te zijn. Uiteraard Vanessa gevraagd naar haar afwezigheid maar ze zei dat de kans groot is dat ze helemaal niet meer terugkomt. Ik had misschien moeten vragen waarom niet maar wellicht iets teveel privekwestie dus ging er niet verder op in maar vreemd blijft het wel. Afgelopen woensdag was ze nog aanwezig heb ik uit betrouwbare bron.

Toen ik rond 10.10 uur naar de kleedruimte ging zag ik Vanessa met haar klant voorbij lopen dus hij had de eer haar als eerste vandaag vol te spuiten. Rond 10.30 uur was het mijn beurt om met haar samen te zijn en later een kamer op te zoeken waar ik werd getrakteerd op heerlijke seks en ik mijn zaad weer in haar kutje heb mogen spuiten.

Twee uurtjes pauze en Andrea weer opgezocht en ze zei nu pas in december op vakantie te gaan. Met Andrea ook weer heerlijke seks gehad en vooral on top is het erg geil om haar met me bezig te zien in de spiegels rondom, beneden waar zich een 6-tal kamers bevinden.

Heb Emi goed geobserveerd. Ze neemt veel tijd na een kamergang dus je moet geluk hebben als je niet lang hoeft te wachten. Weinig contact met mannen op de bank maar als de seks prima is dan moet het maar zo. Heb tweemaal op haar bank plaatsgenomen maar ik had geen zin om voor piet snot een lange tijd te gaan zitten en achteraf gezien maar beter ook want dan had ze me toch weer afgewimpeld. Na een lange pauze maar naast Anita gaan zitten en door haar weet ik nu vrijwel zeker weinig kans te maken op een kamer met haar want ze weet dat ik een grote pik heb en Emi weet dat inmiddels ook en volgens Anita is dat de reden dat ze me zal afwijzen. Ze zal het niet zo direct zeggen als Tina maar met een smoes als: "Pause machen". Liever heb ik dat een dame eerlijk is en duidelijk zegt waarom ze niet wil want dat schept duidelijkheid en anders blijf je maar gissen. Kamer met Anita was niks op aan te merken en het pijpen deed ze grotendeels zonder daarbij haar handen te gebruiken. Helaas net niet klaar kunnen komen en na de seks nog gepraat over het een en ander waarbij ze me ook nog iets vertelde wat ik nooit over haar had geweten maar vanwege privacy vermeld ik het niet.

Nb: morgen naar vv en wellicht is de 18-jarige Selena wel een hele goede en betere/mooiere vervanger van Emi; welke overigens morgen nog 1 dag aanwezig is waarna Emi 2 weken op vakantie zal gaan.

Terug
Naar boven