Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Voor slanke meiden moet je naar de Grimberg. Ik val op curvy dus is Luderland mijn favoriete club met dames als Vanessa, Selina, Anita, Sarah, Jessy, Andrea en Bianca. Tina ook maar die neukt alleen kleine en normale pikken.
Emi is een uitzondering en haar jeugdige leeftijd maakt mij geil haar vol te spuiten.

20 aug 2022
1.328
767
Kan jeugdige Emi jou grote schwanz wel waarderen of is het voor haar te pijnlijk en kick je daar op?
Flink tegen haar baarmoedermond aan beuken

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik behandel dames met respect en ben zeker niet iemand die hard wil neuken. Een raamdame zei eens dat ik een grote pik heb maar dat ik een slowly fucker ben wat ze waardeert en dat klopt precies. Ik neuk met gevoel dus geen harde neuker die dames pijn wil doen. Wil juist dat dames er een beetje van kunnen genieten want dat maakt de kans op een vervolg ook groter.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Jammer genoeg bij mijn bezoek van gisteren was de "legendarische" Vanessa niet aanwezig. Ik ben zodanig geïnteresseerd hoe ze eruit ziet, maar het mocht niet baten

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Deze maand zal ik Luderland zeker nog aandoen en mocht ze er niet zijn dan vraag ik naar de reden van haar afwezigheid.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Lees op een Duits forum dat er gisteren 13 dames aanwezig waren. Met zoveel dames moeten Bianca, Tina en Vanessa welhaast terug zijn.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Tina wilde bij mij alleen met condoom , is haar service wel goed ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Nee; wordt volgende week zondag want zaterdag naar Antwerpen voor de dames achter de ramen. Hoop wel dat Andrea er nog is maar met Sara, Jessy, Bianca, Anita en Emi genoeg keus

Terug
Naar boven