Luderland - (FKK) Leverkusen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Luderland vandaag weer open met Andrea, Anita, Vanessa, Lori, Lorena en Elena als gastdames.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Hoe heet de blonde dame met dikke uiers? Ik ben dol op grote bollen met enorme tepels😜

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kleine correctie; er waren vandaag 7 dames.
Lorena klopt niet want moet Oana zijn en Joana was ook aanwezig. Morgen bezoek ik Luderland weer voornamelijk voor mijn favoriete dame Vanessa.

Joana, mits er geen andere dames bijgekomen zijn als Bianca, Tina, Cleo en Selena, wil ik ook wel weer proberen, ondanks haar mindere performance, omdat haar uiterlijk met flinke kont mij zeer bevalt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend vertrokken, met een vol uur wachten op een bus die nooit kwam, naar Leverkusen maar door onverwachte werkzaamheden geen treinverkeer dus een lange en tijdrovende busreis. Tot overmaat van ramp tussen Duisburg en Dusseldorf grote problemen op het spoor waardoor weer 1 uur vertraging dus 2 uur later in Luderland.
Trouwens in Oberhausen even gebeld en 8 dames zouden er zijn inclusief mijn nummer 1 Vanessa.

Rond 13.15 uur op de parkeerplaats aangekomen stonden me toch een hoop auto's dus ik vreesde het ergste maar gelukkig viel het mee qua aantal mannen. Anita speelde even voor theke want Katharina was even niet beschikbaar. Zoalsgezegd 8 dames te weten: Andrea, Anita, Lori, Vanessa, Joana, Elena, Oana en voor mij nieuw Kristina. Vanessa was dus weer niet op haar bank dus ging ik daar alvast zitten. Na een poos kwam ze en zei ze hoe het met me ging maar helaas vertelde ze ook dat ze nog een klant had maar het meest vervelende was dat ze zou neuken met condoom. Over 3 weken gaat ze weer naar huis en zou ze een andere pil krijgen of zoiets en tot die tijd wilde ze haar lichaam rust gunnen. Zeg maar na een maand zou het weer zonder kunnen. Ik baalde hier enorm van want vaker verandert ze haar service onverwacht. Ik geloof haar gewoon niet meer want vorig jaar kon ik haar op een gegeven moment alleen maar met condoom neuken en ik lezen op een Duitse site dat ze zich gewoon liet volspuiten. En ze maakt best veel kamers en de mannen vinden dat geen probleem nmc? Daar geloof ik dus niks van. Ik was speciaal voor haar naar Luderland gegaan en ik had het voornemen om eerst Vanessa te nemen, vervolgens Joana en dan weer Vanessa maar daar kwam dus weinig van terecht.

Op een gegeven moment maar bij Joana gaan zitten. Mooie meid met beste kont en ze droeg geile zwarte kousen. We namen kamer 3 de mooiste en ruimste met spiegel. Aan haar tepels zitten heeft ze liever niet want nogal gevoelig. Ze is best passief en tijdens de sex kreeg ik haar nu wel aan het kreunen. Omdat ze ruim is kom je niet snel klaar bij haar en omdat ze niet echt meedoet is de opwinding ver te zoeken. Uiteindelijk wel haar volgespoten. Overigens zei ze nog wel bij aanvang met of zonder. Daarna op bed even wat gepraat en kwam ze wat los. Ze zei over een maand weer te vertrekken want ze is bezig om haar rijbewijs te behalen. Vlak naast ons kon ik horen dat Vanessa tekeer ging en op een gegeven moment kwam die vent goed klaar zo te horen. Ik vroeg me wel af of hij had gespoten in een condoom of dat hij haar daadwerkelijk in haar kut had volgespoten. Dat idee stoorde mij weer waardoor ik de club vele maanden had vermeden vanwege Vanessa. En de laatste keren gaf ik haar altijd fooi dus ik dacht dat ze me nu wel de gebruikelijke service zou geven maar helaas ben ik weer terug bij af.

Na een poos op de bank van Vanessa gaan zitten en probeerde ik haar over te halen om te neuken zonder maar niet in haar klaar te komen. Helaas was Vanessa niet te vermurwen en begon ze weer over de pil etc. Ze zei probeer die nieuwe "Kristina" genaamd maar ik zei dat ik haar de aantrekkelijkste vond. Ik zal ongeveer een maand moeten wachten dat ik haar weer zonder kan neuken als ik haar op haar woord mag geloven. Ik verliet haar geirriteerd en ging naar de bank van Kristina.

Ze heeft hier al eens gewerkt maar ik herkende haar niet. Veel tattoos heeft ze en qua lichaam niet echt mijn type want niet curvy maar omdat ze nieuw voor mij is en de rest mij niet zo kon boeien ging ik maar voor haar. Moest wel even lachen want ik merkte dat ze een beetje schrok en zei "du hasst eine grosse Schwanz". Ik zei ter geruststelling dat ik voorzichtig zal zijn. Heb haar flink geneukt en uiteindelijk volgespoten omdat ze redelijk strak was.

Eindoordeel: 2 redelijke kamers maar Vanessa heeft het voor mij danig verpest door niet de gebruikelijke RTC standaard te leveren. Ok; je kunt niet alles hebben maar neuken zonder en niet intern klaarkomen (AO light) daar kan ik nog mee leven maar neuken met is voor mij geen optie.

Hopelijk komen Bianca, Tina, Cleo en Selena snel weer terug anders heb ik er weinig te zoeken; zeker nu Vanessa voorlopig op safe "speelt".

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanmiddag toch maar even gebeld en gevraagd naar het aantal dames. Ik kreeg 10 te horen dus bepaald niet verkeerd. Ik vroeg ook naar de namen maar dat was teveel gevraagd. Denk ook dat ik te maken had met Christina want Katharina had me denk ik wel alle namen gegeven. Tina en Bianca waren er in ieder geval niet maar Victoria, met wie ik nog nooit hebt gekanerd, schijnt weer terug te zijn dus morgen weer een dagje luderen en proberen Vanessa weer zover te krijgen bare te gaan maar ben bang dat ze niet mee wil werken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Was vanochtend in Luderland rond 11 uur. Slechts 2 auto's op de parkeerplaats. Bij binnenkomst Christina als theke en 10 dames: Vanessa, Selena, Andrea, Joana, Anita, Oana, Maya, Victoria, Elena en Christina. Victoria kende ik nog niet. Best leuke en spontane meid met veel tattoos maar qua lichaam niet helemaal mijn ding want kont heeft ze niet. Heb met haar gekamerd maar klaarkomen lukte niet. Plat doggy wat ik graag wilde deed ze niet vanwege mijn gewicht. Beetje raar want ben juist helemaal niet zwaar. Was zeker geen weggegooid geld want een nieuwe dame proberen is altijd spannend maar ze was ook niet strak genoeg om mijn zaadlozing te bespoedigen.

Met een volle zak weer gedouched en op de bank van Selena gaan zitten. Toen Vanessa eraan kwam zei ik nog steeds mit Gummi wat ze bevestigde. Ze maakte best veel kamers dus haar verhaal dat ze alleen met condoom zou neuken was zeer ongeloofwaardig. Onder de douche sprak ik nog een Duitser en hij had ook met Vanessa gekamerd en geneukt zonder. Als hij haar dan ook nog had volgespoten was ik echt boos op haar geworden want de vorige keer was ze ongesteld en zei ze dat ze niet beweeglijk was en nu dat voorbij is wil ze met mij opeens alleen met condoom neuken terwijl ik haar altijd fooi gaf maar de volgende keer zal ik het met haar over hebben waarom ze niet met me wil kameren want met condoom neuken is niet RTC waardig en ben benieuwd wat ze erop te zeggen heeft want ik kan zeggen dat ze zich niet aan haar woord houdt gezien ik van die Duitser heb gehoord/vernomen.

Selena werd dus mijn tweede kamer en ze vroeg of we naar de tuin zouden gaan om sex te hebben in het tuinhuisje met de deuren open. Het was geweldig. Ze kreunde en steunde en de mannen aan de overkant konden meegenieten. Op een gegeven moment kwam een gast bijna binnen op het moment dat ik bovenop haar lag en haar volspoot. Hij vond het ook wel geil. Heb Selena vaker in het tuinhuisje gezien en gehoord. Het is een echte slet en geneert zich niet tegenover de mannen en kickt er volgens mij op om in het openbaar sex te hebben. Het was trouwens haar tweede dag want gisteren is ze begonnen vertelde ze nog.

Omdat Joana zo mooi is heb ik ook met haar gekamerd maar helaas op een kamer zonder spiegel want de beste kamers waren helaas al vergeven. Omdat Joana nogal passief is en ik niet kon zien hoe ik lekker bezig was met haar kon ik niet klaarkomen. Met Vanessa was het zeker wel gelukt maar die werkte vandaag helaas niet mee.

Volgende week zaterdag wil ik het weer proberen en dan wil ik echt van Vanessa weten wat haar probleem met mij is want niet met de aantrekkelijkste dame zonder condoom kunnen/mogen neuken maakt me gek en zeker in het achterhoofd dat ze met andere mannen wel zonder neukt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nog even iets over die theke Christina. Als je haar aan de lijn krijgt wil ze nog wel zeggen hoeveel dames aanwezig zijn maar wil je namen dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Dat heb ikzelf ondervonden toen ik belde met de club en gisteren was ik er getuige van dat ze gewoon zat te liegen. Ik zat vooraan dus had goed overzicht en iemand belde en wilde wat namen maar het kwam erop neer dat Christina dat negeerde en zei dat ze het druk had en er mannen voor haar stonden terwijl er geen hond bij de balie stond.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zojuist gebeld met de club en 11 dames aanwezig en ook mjn 2 favorieten Selina en Vanessa. Die laatste moet ik wel even tot de orde roepen want ze heeft er een handje van om steeds de pil als smoes te gebruiken om bij bepaalde personen waaronder ik met condoom te willen neuken.

Eigenlijk ga ik altijd liever op zaterdag maar vanwege het mooie weer morgen zullen de tuinhuisjes ook wel weer neukhonken worden. Vooral Selina maakt daar graag gebruik van om de aanwezige mannen buiten op het terras op te geilen. Ik ben daar niet ongevoelig voor en zie en hoor haar graag tekeer gaan dus ik ben er morgenvroeg weer bij.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vandaag was ik er erg vroeg bij want was rond 9.20 uur al dicht in de buurt waardoor ik ruim een half uur ergens gezeten heb. Doordat er vaak vertragingen of treinuitval plaatsvindt nam ik geen enkel risico en de heenweg verliep dit keer dan ook vlekkeloos.

Bij binnenkomst rustig met mannen en dat bleef een poos zo. De dames konden relaxen en zaten regelmatig buiten vanwege het lekkere weer want veel mannen waren er niet en 11 dames is bepaald niet verkeerd alleen helaas nog geen Bianca en Tina. Wat een groot verschil met villa venus gisteren met maar 4 dames en een overschot aan mannen.
Vanessa, Selina, Anita, Joana, Andrea, Cleo, Oana, Victoria, Christina, Maya en Lori. Dit keer dus geen Elena maar wel Cleo en Lori terug.

Ik had mijn plastic tasje bij me met mijn sudoku en mooie zwarte kousen die ik aan Selina wilde geven. Ik zag Vanessa en ging gelijk naast haar op de bank zitten. Ze zag er erg lekker uit met haar lekkere tieten en lichaam. Ook haar ogen had ze flink zwart opgemaakt en haar haren zat erg leuk. Vanessa is voor mij de perfecte dame om mee te sexen want haar uiterlijk en haar beweeglijkheid tijdens de sex maakt mij erg geil. De laatste keer wilde ze alleen met condoom maar gelukkig zat ze daar nu niet over te zeiken anders had ik mijn woordje wel klaar. Ze keek in mijn tas en zag de kousen. Ik zei dat ze voor Selina waren maar ze zei dat zij al kousen had gekocht dus eisde zij min of meer mijn kousen op. Later vroeg Selina of ik kousen voor haar had (gekocht) en ik zei dat Vanessa aangaf dat ze ze al had wat dus niet zo bleek te zijn. Wat kan die Vanessa dus toch liegen en dat is net zo als het verhaal met de pil (wisseling) waardoor ze zelfs met condoom neukt of zonder maar dan niet in haar spuiten. Ik was al lang blij dat ze nu zonder condoom te neuken was en daarom deed ik niet moeilijk over niet intern doneren maar de volgende keer zet ik haar wel onder druk anders maakt ze er een gewoonte van om alleen ao light aan te bieden. Ze trok op de kamer de kousen aan en dat stond haar erg geil. Ze heeft me staand heerlijk gepijpt en mijn bovenlichaam afgelebberd. Heb haar flink geneukt en ze schreeuwde het uit wat mij nog geiler maakte. Ik vroeg nog of ik haar vol mocht spuiten maar helaas. Op een gegeven moment toen ze zich weer vastzoog aan mijn tepels hield ik het niet meer en spoot mijn hele lading op haar buik. Ze was onder de indruk van de hoeveelheid.

Twee uur pauze genomen en op de bank van Selina gaan zitten. Qua uiterlijk zeker minder dan Vanessa maar ze geeft echt goede service en je kunt haar altijd volspuiten en dat moedigt ze ook aan. We gingen weer naar buiten in het tuinhuisje en daar schreeuwde ze de hele boel bij elkaar.
Het is een echte (zaad) slet en dat maakt me geil. Ze slaat geile taal uit en Selina lekker volgespoten.

Ruim een uur later wilde ik Cleo nog nemen en Joana ziet er ook lekker uit dacht ik dan. Zat bij Cleo op de bank maar het was erg ongemakkelijk want ze zei nagenoeg niets en Joana was even weg. Toen ze terugkwam met zijn drieën een kamer beneden genomen. Joana pijpte me lekker en heb beide dames om en om geneukt. Cleo had meer moeite met mijn pik en kreunde heftiger waardoor ik ook haar poesje vulde. Voor een trio vind ik beide dames niet echt geschikt of bijelkaar passen. Vanessa met Selina geeft een beter resultaat, wat ik al eens heb ondervonden, want Joana en Cleo zijn geen initiatiefnemers en de wisselwerking schiet tekort. Cleo deed het wat beter want Joana was best passief als ik met Cleo bezig was maar heb geen spijt gehad want beide dames zijn aantrekkelijk voor me want allebei hebben ze dikke konten en best grote tieten en zeker Cleo een geile uitstraling.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Weet iemand hoe het zit met de toegang en de corona check app?

Is het volledig gevaccineerd? Of vraagt er niemand meer naar zoals in NL?

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Wat ik me afvraag op basis van de berichten: is nzc hier nu wel of niet de standaard? Zijn er veel dames die alleen nmc?
Ik overweeg om langs te gaan, maar alleen als ik weet dat ik de dames lekker mag volspuiten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Nzc is standaard maar ik weet van bijvoorbeeld Vanessa dat ze altijd probeert dat volspuiten niet mogelijk is ivm pil.
(wissel). Alle andere dames kun je volspuiten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Zondag ben ik op doorreis van Duisburg naar Leverkusen.
Ik heb vandaag nog even gebeld want was wel nieuwsgierig naar het aantal dames en dat bleken er 9 te zijn dus wat minder dan de vorige keer. Heb niet naar namen gevraagd maar hoop wel dat Selina en Vanessa van de partij zijn en wellicht als beiden beschikbaar zijn dan neem ik ze allebei.
Echt geil om sex te hebben met deze 2 dames samen maar dan moet Vanessa wel meewerken door nu de complete service te geven want bij haar weet je het nooit wat ze in haar hoofd heeft. Ik zal vantevoren duidelijk zijn tegenover Vanessa en aangeven wat ik van haar verwacht en hopelijk stribbelt ze niet tegen want het is alweer een poos geleden dat ik haar vol heb mogen spuiten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend rond 10 uur kwam ik aan. Bij binnenkomst in het zitgedeelte zag ik Vanessa al maar nog geen Selena. Ik dronk rustig mijn cola want wou niet overhaasten en Vanessa de indruk te geven dat ik op haar geil maar misschien weet ze dat al. Ging op een gegeven moment naast haar zitten. Ze zag er fantastisch uit en droeg gelukkig weer sexy zwarte kousen. Haar haren had ze nog mooier zitten als de vorige keer en de nodige bling bling ontbrak ook niet. Als ik Vanessa zie word ik blij want ze lijkt wel voor mij gemaakt. Haar lichaam met mooie grote borsten en haar kont doen mij smelten voor haar maar ze heeft ook een hoerige uitstraling. Het enige minpunt is dat haar service wisselend is want ze voert steeds weer de pil aan om maar niet in haar klaar te komen of nog erger te neuken met condoom. Opeens kwam Selena eraan en nam plaats. Ik praatte wat met Vanessa in de hoop te kunnen vertrekken naar een kamer zonder weer te hoeven aanhoren haar niet vol te spuiten. Helaas gebeurde dat laatste toch weer en ik wilde er geen punt van maken omdat Selena dat zou kunnen opvangen. Volgende week zei ze dat ik haar weer normaal dus met "reinspritzen" kon nemen maar ik moet nog een week langer wachten omdat ze volgende week een week naar huis gaat want dan is ze ook jarig dus over 2 weken ga ik ervan uit dat de service weer is zoals die moet zijn en als ze weer moeilijk gaat doen dan ga ik er meer druk achter zetten want het moet een keer afgelopen zijn met die onzin van de pil.

Sex met Vanessa is altijd lekker want ze is lekker actief en met zo'n mooie meid sex hebben zonder condoom is geweldig. Misschien soms iets teveel fake geluiden maar daar kan ik prima mee leven. Op haar buik heb ik haar ook genomen en ruim binnen de tijd spoot ik mijn zaad op haar rug en hopelijk dus de volgende keer in haar poes.
We hadden trouwens kamernummer 3 dus een geweldige kamer met spiegel.

Na ongeveer anderhalf uur ging ik op de bank van Selena zitten. Ze was al een poosje weg maar dat kwam wel goed uit. Toen ze terug kwam zei ze dat ze de sauna was in geweest. Ze zei voel maar ben helemaal warm en ik zei dat ik liever een koel lichaam prefereer en we dolden wat met elkaar. Selena ken ik al een tijd en ze kent me ook wel goed want ze weet precies wat me opwindt. Ze zei trouwens nog dat ze Vanessa zelf had meegenomen naar Luderland maar stom van mij om daar niet verder op in te gaan. Ze vroeg nog over Vanessa hoe de service was en ze zei met condoom maar ik zei wel zonder maar niet "reinspritzen" en verder vertelde ik haar dat Vanessa geen constante service levert. Afijn de sex met Selena was uitstekend en in het standje missio kwam ik al lekker in haar klaar. Nog leuk met haar gepraat en ze ging staan voor het raam en stond bij haar en zei dat je mooi bent met relatief korte benen maar brede heupen en kont. Ze moest lachen en zei dat ik weer lekker rook. Ze kwam met slecht nieuws door te zeggen dat ze volgende maand met vakantie gaat. Precies wanneer weet ze nog niet maar ik dacht rond medio juni tot ergens in augustus. Waarom zo lang zei ik want dan kan ik je niet meer neuken en ik wil nog een trio met jou en Vanessa als die dan weer de complete service aanbiedt.

Er waren trouwens 8 dames aanwezig: Vanessa, Selena, Anita, Andrea, Cleo, Oana, Victoria en Maya. Joana was er dus niet evenals Lori en Elena. Bianca en Tina zijn al een poos weg en hoop echt dat ze snel weer terugkeren want deze 2 dames zijn naast Vanessa en Selena ook mijn favorieten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Morgen prachtig weer en wellicht veel buitensex in de tuinhuisjes door voornamelijk Selena. Juist nog even gebeld en 8 dames inclusief Selena en Vanessa. Die laatste vertelde me afgelopen zondag dit weekend naar huis te gaan dus ben benieuwd of ze zich aan haar woord houdt want indien ze er morgen toch is had ze beloofd dat ze eindelijk weer volledige service aanbiedt dus met "reinspritzen". Afwachten dus maar.

Terug
Naar boven