Lisa & Barbie

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
dat was prive nu werkt ze in club kan best zo zijn dat ze het daar niet aanbied omdat het niet mag of omdat ze genoeg verdient is even afwachten tot er daadwerkelijk iemand geweest is

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Binnens kamers kan men bespreken over bare en als dame dat doet pakt men na de sex een condoom en halt die uit de verpakking en doet in papier in de prullenbak, dit voor eventuweel controle

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
dat word inderdaad wel eens gedaan maar blijft toch afwachten of ze het doet maar denk dat er binnkort wel iemand duidelijkheid geeft

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Kan maar 1 ding zeggen. Wat een eindeloos gezeur over 1 persoon zonder ook maar 1 normale recensie

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Zelfs op de site van ds zelf waar ze een forum hebben met een rubriek "ervaringen met" staat nog niets, inmiddels staat de eerste Op kinky, niet al te positief in dit geval

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Tja, bekend zijn is nog geen garantie voor goed in bed. En al helemaal niet als ze dit doet vanwege financiële problemen. Motivatie zal ver te zoeken zijn. Ik sla dit graag over.

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
En de slechte recensie is ook alweer verdwenen.
Beetje klote van Kinky dat de dame mag bepalen of reviews wel of niet getoond worden, voegt niet heel veel toe op deze manier.

Ben wel benieuwd naar Barbie, maar krijg geen afspraak in de planning.
Ik ga niet een week vooruit plannen.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Ik zie dat er op kinky een revieuw is bijgekomen van iemand van wie zijn eiwitjes langs haar benen liepen geen idee of dat dezelfde samantha is als den deze maar zo ja dan is er toch wat meer mogelijk
Verders nog steeds weinig nieuws

pmfyb

Toogplakker
28 dec 2016
29
5
Haar tieten zijn wel echt magnifiek. Ik zou haar alleen al keihard neuken om die tieten te zien schudden. Maar ga het toch niet doen.

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Als we de kinky recensie van bezoeker Marcel800 moeten geloven is er voldoende mogelijk met Barbie.

"Op een middag kwam ik in het privé huis de gastvrouw zei er is maar 1 dame vrij op dit moment. Ik zei ik hou wel van verrassingen. Zo kwam ik oog in oog met Samanta.. Heerlijk staan zoenen en toen uitgekleed. Ik heb ze lekker geeft wat ze heerlijk vond ze kwam 2 keer klaar en was lekker nat. Inmiddels had ik ook haar mond vol gespoten. Ze zei nu mijn poesje nog vullen en kwam op me zitten qua sex is het een heerlijke dame. Ik ben heerlijk diep in haar klaar gekomen mijn eiwitjes liepen langs haar benen. We hadden nog even tijd en mijn puddingbuks was weer stijf. Ik heb toen nog even heerlijk op haar gelegen maar klaarkomennredde ik niet meer en de tijd zat er op."

Deze Marcel heeft meerdere reviews op kinky staan dus dat zegt wel wat over de geloofwaardigheid.
Hij bezoekt vaker dames die zich zonder condoom vol laten blaffen.
Daarnaast heeft Barbie heeft zelf gereageerd op zijn review.

Bedankt Marcel Tot gauw Barbie

Kennelijk smaakt ze (in tegenstelling tot eerdere berichten) inmiddels wat frisser want hij heeft haar gebeft.
Hij heeft haar mond volgespoten en nadat hij diep in haar was klaargekomen liep zijn kwak lang haar benen.
Dat geeft aan dat pzc, cim en nzc met interne donatie mogelijk is.

Volgende week donderdag ga ik het zelf ervaren.

BD

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Een negatieve recensie is verwijderd en een paar nieuwe recensies geplaatst, volgens mij twijfelachtig.

dapsbsc

Toogplakker
9 sep 2022
132
12
Zal wel ontslagen zijn, nzc is daar not done / vergunning op het spel zetten. en reken maar dat Diane alles leest...

Terug
Naar boven