Lisa & Barbie

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Snap eigenlijk niet waarom deze topic hier nog staat? Barbie neukt niet zonder condoom.

4fun

A

Anonymous

Guest
Voor 600e/u mag je anaal en zonder condoom vertelde ze mij...

A

Anonymous

Guest
We zijn hier uiteraard niet voor één gat te vangen...... afgelopen nacht was Barbie onderweg naar Heemskerk zoals je op haar laatste Instagram post kunt zien, terwijl degene die zegt Barbie te zijn op dat moment vrolijk paydates aan het doen was. Rarara? Het enige wat nog wel in haar voordeel spreekt is dat Hoofddorp en Heemskerk op pak hem stijf 30 minuten van elkaar liggen in dezelfde provincie Noord-Holland. Tja.... zolang één van ons niet de proef op de som gaat nemen zal het gissen blijven..... :?: :?: :?:

Dapperhoor

Snuffelaar
16 jul 2020
17
6
NIET NAAR TOE GAAN!!!!

Heren, ik kon het niet laten en heb de proef op de som genomen. Ik kan garanderen dat het hier om de echte Barbie gaat maar je gaat er bekaaid vanaf komen!

Via de WhatsApp in contact gekomen en ondanks dat ik, net als jullie, onderbuik gevoelens had ben ik toch verder gegaan. In eerste instantie moet er vooraf een voorschot komen en op locatie de rest via Tikkie. Uiteraard heb ik vriendelijk bedankt en toen kreeg ik te horen dat het ook zonder vooraf en tikkie kon. Wederom bekroop mij een naar gevoel maar toch.......stel nou eens dat je Barbie kan neuken. Niet dat ik haar heel erg mooi vind maar gewoon een semi bekende snol te pakken leek me heerlijk.

Aangekomen op de locatie kreeg ik het huisnummer van een bepaalde wijk in Hoofddorp. Bij de deur deed er een dame open (niet Barbie) en daar moest afgerekend worden..... ja doei eerst zien dan geloven. Dus vervolgens komt....Jawel de echte Barbie tevoorschijn! Echter ook enkel klerenkasten in de woonkamer. Wederom had ik weg moeten wezen haha.

Maar goed, afgerekend en ik met Barbie naar boven..... Eenmaal daar aangekomen begon et gedonder. Alles wat besproken was op de WhatsApp kon niet. "Het zijn mijn pooiers die de berichten doen dus dan zullen ze een fout gemaakt hebben" is dan het verhaal. Ze doet net alsof ze bang is voor ze maar het is echt toneel........zeer slecht toneel! Kortom zorgt ze ervoor dat het gesprek zeker een kwartier duurt en op dat moment schreeuwt een van de bullenbakken beneden "AFRONDEN".

Natuurlijk laat ik dit niet over mijn kant gaan maar ook ik ben geen partij voor meerdere kerels, ik telde er 3 maar ik heb niet alles gezien. Deze vriendelijke heren gaan geen enkele discussie aan en brullen meteen dat ik "aan haar gezeten had" en dat ze natuurlijk wraak wilde. Ik kon mezelf nog net op tijd uit de voeten maken. In de auto bleef het nummer mij bellen en op het moment dat ik toch maar opnam kreeg ik nog meer bedreigingen naar mijn Hoofd. Ik ga hier dan ook aangifte van doen, ik heb het adres en meerdere nummers.........ieder wees gewaarschuwd, dit zijn types die je kop eraf bijten en Barbie is daar een onderdeel van.

En voor de mensen die direct gaan roepen dat ik geen recensies plaats.......weet dat ik jaren lang lid ben van dit forum en was zeer actief maar nadat ik eens CWP commentaar had gegeven op zijn manier van modereren kreeg ik een ban om mijn oren. Vanaf dat moment heb ik een ander account en lees enkel! Maar in dit geval wil ik iedereen waarschuwen voor wat je te wachten staat!

Groeten en wandelse!

A

Anonymous

Guest
maar heb je geneukt en hoeveel heb je betaald?

Klinkt inderdaad alsof je veel mensen sowieso veel geld gaat besparen! Hulde

Dapperhoor

Snuffelaar
16 jul 2020
17
6
150 en er is niets gebeurd..... daar zorgt ze heel precies voor door de discussie/gesprek over de afspraken aan te houden tot er ondersteuning van beneden komt. Ze doet alsof ze er ook niets aan kan doen maar nogmaals......slecht toneel

A

Anonymous

Guest
Dat is dan wel heel dom van haar en haar kornuiten, want voordat je denkt weet iedereen het en staat het in de media en komt ze bij RTL Boulevard dat ze via de prostitutie de boel aan het oplichten is. 1 berichtje naar een krant of tv station en ze hangt mjah als je naar haar leven kijkt dan is het gewoon een triest verhaal en kan je zoiets van iemand die van voren niet eens weet dat ze van achteren ook leeft wel verwachten! :oops:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Aangiften doen bij de politie en alles haarfijn uitleggen en een ander mobiele nummer nemen ;) ze is heel diep gezonken!!

Dapperhoor

Snuffelaar
16 jul 2020
17
6
Voor onze hobby gebruik ik een, niet traceerbaar pre paid telefoontje. Ik had wel het idee dat dit me ooit eens zou gebeuren. Zou iedereen moeten doen, je wil toch niet dat dit soort types je vaste mobiele nummer hebben.

A

Anonymous

Guest
Dapperhoor zei:
Voor onze hobby gebruik ik een, niet traceerbaar pre paid telefoontje. Ik had wel het idee dat dit me ooit eens zou gebeuren. Zou iedereen moeten doen, je wil toch niet dat dit soort types je vaste mobiele nummer hebben.

Voor wat ik weet doen de meesten dat. Ik ken eigenlijk geen enkele wandelaar die dat niet doet. Ik doe het al heel erg lang en zelfs die nummers verander ik van tijd tot tijd. Ik heb nog nooit een DVP met me eigen abonnementsnummer gebeld of geappt, maar altijd met een prepaid nummer.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Dapperhoor zei:
Voor onze hobby gebruik ik een, niet traceerbaar pre paid telefoontje.

Elke telefoon is traceerbaar alleen is het bij prepaid wat lastiger . Verder hoop ik voor je dat je met je aangifte bij de politie iets gaat bereiken . Het idee om een keer te wippen met Barbie komt er bij mij niet in maar ieder zijn smaak en gezien je verhaal zou ik al direct weggegaan zijn maar dat is mijn mening .

A

Anonymous

Guest
Je hebt toch overal zendmasten en dan maakt het niet uit of je een prepaid kaart of abonnement hebt. De zendmast registreert de telefoons die op dat moment in de buurt zijn en aan staan, want als je telefoon uitstaat wordt die niet geregistreerd en ook niet als je er helemaal geen kaart in hebt, maar dan kan je ook niet bellen haha :lol:

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Nee iemand kan niet zomaar je locatie bepalen ook niet als hij je telefoonnummer heeft opgeslagen in zijn telefoon.

Pas als er sprake van een misdrijf is kan de politie na toestemming van justitie je locatie achteraf bepalen, middels deze methode zijn de laatste jaren al veel misdrijven opgelost

Gr Alex

Jackdewipper

Toogplakker
25 okt 2019
44
5
Ik schat in dat als Barbie zo doorgaat dat ze binnenkort de schaamte voorbij is en toch echt in de Geleenstraat of een bordeel te "bewonderen" zal zijn. Niet snel daarna zal een kontrakt bij Kim Holland volgen ... just my 2 cents ...

madult71

Toogplakker
4 mei 2018
44
6
Vreemd dat e.e.a. nog niet in het reguliere nieuws is gekomen, geenstijl ofiets dergelijks. ik vind haar overigens mega geil.

Terug
Naar boven