Hoe vaak in korte tijd?

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
46
20
@Geniet ik ken het afgelope week ook al 4 dames geneukt, en heb er paar waar ik weer wil gaan en ook alweer paar op me lijstje die ik wil besoeken. Pffff houdt maar niet op maar ik wil het niet meer zo gek maken indd kost teveelgeld en ik vind het onnodig eigelijk wil ik niet betalen voor sex maar sommige wijven zijn gwn echt lekker of van afkomst die je moeilijkezomaar bereikt. Ik ga weer zakken naar max 2x per maand. Soms denk ik dat ze er anders niet meer zijn maar fok dat er komen elke keer lekkere en gaan weer dus gwn niet mezelf opjagen

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
52
23
Ik heb een periode gehad dat ik 2 x per week ging ( 15 jaar geleden ) maar dat heb ik al snel beperkt tot gemiddeld 1 x per maand.
Niet dat ik het niet kan betalen want dat is absoluut geen probleem maar ik vond het een verslaving worden waar ik niet zoveel geld aan wilde opbranden.
Nou pak ik ook wel eens een raampje voor 50€ en als dat 2 x per maand zou zijn kan ik daar vrede mee hebben.

Uiteraard gebeurt het ook dat ik een dvp pak voor een uur en dat kost dan wel geld maar dan ga ik bewust de 6 weken daarna niet meer.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
197
155
Hoeveel betalen jullie nu gemiddeld voor een Sugardate? Ik heb het een tijdje gedaan maar vond toch dat deze dates teveel op "krijgen krijgen krijgen" gestoeld waren. Ze wilden shoppen, liefst exclusief eten en dan mocht ik blij zijn met een toetje. Zo'n date was snel rond de € 350 excl. eten, kleren ect. Op mijn advertentie op SJ reageren ook hartstikke leuke vrouwen en heb ik een aantal leuke dates bij mij thuis gehad voor max wat ik betaalde € 200. Dat waren vaak dates van meerdere uren. Nu helaas even geen nieuwe "veroveringen" en een beetje uitgekeken op de (zeer zeker) leuke dates die ik heb gehad.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
640
813
Voor een seksdate van een uurtje (meer heb ik meestal niet nodig), met alles zc, heb ik tot nu toe meestal 150 of 200 betaald. In een paar gevallen was het wat lager, en als het een vaste dame wordt die ik regelmatig zie, wil ik het uiteindelijk ook wat omlaag zien te krijgen. Zeg naar 100 of 120.

Puber69

Toogplakker
28 apr 2023
71
116
Maandelijkse toelage voor een vaste Dame, 500 per maand. Ongeveer 2 keer per maand helemaal volspuiten en tussendoor meer normale dates, een etentje, terrasje, massage, etc. Op jaarbasis loopt het uiteraard op, maar het blijft leuk. Geen betaling per date dus.

En parallel daaraan soms een andere Dame, min of meer ook een vast contact, lekker volspuiten, voor 200 per date. En na afloop gaat ze lekker koken voor me, terwijl ik nog lig na te genieten in haar bed.

jorre

Snuffelaar
10 nov 2025
22
8
Maandelijkse toelage voor een vaste Dame, 500 per maand. Ongeveer 2 keer per maand helemaal volspuiten en tussendoor meer normale dates, een etentje, terrasje, massage, etc. Op jaarbasis loopt het uiteraard op, maar het blijft leuk. Geen betaling per date dus.

En parallel daaraan soms een andere Dame, min of meer ook een vast contact, lekker volspuiten, voor 200 per date. En na afloop gaat ze lekker koken voor me, terwijl ik nog lig na te genieten in haar bed.
Goesting om te delen wie er voor je kookt 😉??

Joshua

Toogplakker
15 jan 2021
46
20

Sooo datss topp, wat koook ze dan als hrt thaiss of surinaams kan klaarmaken wil ik der ook wel leren kennen gagaga

31 aug 2016
1.205
129
Ik heb me nog nooit aan sugardating gewaagd en ben dat ook niet van plan. Daar heb ik gewoon het geld niet voor, helaas.
@ moggie

Na aantal jaar is sugardating goedkoper dan gemiddeld hoerenbezoek
1 dame die met regelmaat bij mij kom logeren
Daar hoef ik alleen haar de wekelijkse boodschappen voor te doen €120 voor 1 weekend sex

Andere dame die wil haar rijbewijs halen maar tegenwoordig is per les betalen zo duur . Je wordt gewoon naar 1 combideal gedwongen 10 lessen + examen voor spotprijs
Haar heb ik dat geld geleend en na iedere les komt ze bij mij om af te lossen voor €90 kan je geen enkele jonge dvp vinden die voor paar uur met jou het bed in duikt

Terug
Naar boven