HLN doet condoom test

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
866
537
Tja, op een NZC forum een topic openen over wat de beste condooms zijn, goed wetende dat je veel liever zonder doet en dat het tegen de doelstellingen van het forum is...

De Belgische krant HLN heeft een test laten doen en ik vond het cool om dat hier toch te delen. Vooral vanuit mijn vraag: zijn er condooms die je toch het gevoel geven dat je zonder vrijt. Blijkbaar komt deze van SKYN dicht in de buurt. Ik zal die de komende maanden eens testen en dan post ik mijn bevindingen hier.

Skyn Elite Ultra Thin & Ultra Soft Condooms Latexvrij

https://www.hln.be/nina/condoomgebr...-merken-amper-dat-hij-iets-om-heeft~a5f0862a/

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
327
220
heb ook wel okay ervaringen met die ultra thin TPE gevalletjes maar die moet je wel echt 10-15 min opwarmen in een kutje voordat je ze echt niet meer voelt xD

Stef1984

Toogplakker
22 okt 2024
63
62
Tja, de mensen die dit niet willen weten, die moeten dit topic maar lekker overslaan.
Ik vind het wel interessant, ben benieuwd naar je resultaten. Ik volg.
Mvg

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
236
233
Het idee van het bare neuken is niet alleen het echte natuurlijke gevoel, maar ook dat je weet dat jouw zaad in haar kut achtergebleven is. Is gewoon een geil oergevoel. Natuurlijk zitten ze aan de anti conceptie maar het gaat om de fantasie. En misschien zelfs een deel kick voor het risico, en zeker ook dat ze gewillig zaad in hun kutje laten loodsen, hun gewilligheid, misschien zelfs een machtsgevoel, of het nou voor geld is of niet, gewoon lekker makkelijk. En verder natuurlijk voor de singles die een echte all-in GFE ervaring willen simuleren.

Doe een stuk rubber om je lul en deze hele fantasie help je om zeep.

Het hele bare hoertjes neuken is gewoon de fantasie dat je een random vrouw tegenkomt in de bosjes, je geeft haar wat besjes, glinsterende steentjes en een kralenketting, in ruil daarvoor spreid ze haar benen en voila je bent over 9 maanden papa, alleen is papa binnenkort gevlogen, door naar de volgende vrouw. Leefden we nog maar enkele duizenden jaren terug, toen was er nog geen DNA test en alimentatie!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
866
537
@Bareman
Dat kan voor jou zo zijn. Geen enkel probleem mee. 🙂 Maar veralgemeen dat niet naar iedereen. Voor mezelf bijvoorbeeld is het vooral een kwestie van gevoel. De kick om het zonder te doen is er ook wél bij, maar is ondergeschikt.

Terug
Naar boven