Gemma,St-Niklaas

loperken

Legende
17 okt 2016
1.863
762
Ben er dus geweest.
In 1 woord:WAARDELOOS.
Kwam binnen en wou mij een beetje opfrissen omdat ik in de regen had gereden,maar dat wou ze precies niet.
Ze zei,baby,hurry up,no douche:oops:
Ik wou het licht aandoen,omdat ik graag alles goed zie,maar dat deed ze telkens uit(n)
Ze begon mij te pijpen,dat deed ze heel snel en wild,niet zo aangenaam.(n)
Na een paar minuutjes wou ik haar pijpen,dat wou ze ook al niet:eek:
Toen ik haar wou neuken,ging ze rechtopstaan,op een stoel met haar 1 been ,nam mijn pik en stak hem in haar kont.
Na een paar minuten gaf ik aan dat ze mij mocht neuken,ook dat deed ze niet.:mad:
Terug mijn pik in haar kont gestoken en na een paar minuten kwam ik dan toch klaar.
Ze duwde mij ruw van haar af en gebaarde mij dat ik mij heel vlug moest aankleden.
Ik was mij nog maar net aan het aankleden,toen er al werd aangebeld door een andere klant.
Ik zei haar,dat het haar fout was dat zo vlug moest gaan omdat ze 2 klanten had voorzien op nog geen 30 minuten tijd.:(
Conclusie:bij deze ga ik NOOIT meer.
Stond op nog geen 20 minuten buiten,aan en uitkleden inbegrepen,en ook nog een heel kort douchje.

Bdg

Toogplakker
18 jul 2021
48
10
Ziet er in werkelijkheid wel wat mannelijker uit dan op de foto's en wat dikker.
Maar was vriendelijk en voor wie eens eens kont zonder condoom wil vullen, te doen.
Meestal zijn de foto's van TS's altijd wel wat 'vervrouwelijkt' en krijg je toch nog iets anders aan de deur.
Maar voor liefhebbers van anaal zc ben je bijna wel altijd zeker van wat je krijgt...

loperken

Legende
17 okt 2016
1.863
762
Boj mij was ze helemaal niet vriendelijk.
Moest allemaal heel vlug gaan.
En inderdaad zijn de foto's wel wat vervrouwelijkt.
En ik ben niet zeker dat je altijd zeker bent van wat je krijgt.
Ik toch helemaal niet bij deze.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.722
1.120
Zit niks anders op dan dat loperken en Bdg eens samen zullen moeten gaan en zien hoe vriendelijk ze dan is!

Terug
Naar boven