Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basvh225

Snuffelaar
30 apr 2018
11
0
Blijkbaar wel, terwijl ik alleen graag wilde weten wie die uit Axel is :D Echt een lekker kutje zeg!

Butters81

Snuffelaar
6 mrt 2017
1
0
Van die jonge deerne in kortrijk zou ik ook wel wat meer info willen. Prachtig kutje en in de buurt :cool:
Waarom kom ik nooit zulke dames tegen op badoo etc....

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Ja sommige meiden hou ik liever voor mezelf en helaas meisje uit Kortrijk geen contact meer mee.. Badoo gewijs je kunt ze er zo uithalen die geld nodig hebben hoor, de pas gescheiden mamma's, de wanna have Prada meisjes van 18 met crazy veel make up en allochtone vriendjes.... 😂 zalig platform.. bye the way een foto van mijn huidige vaste dame.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Een antwerpse sexbom raam dame die nu privé ontvangt ;

er zullen nog wel andere gelukkigen onder ons zijn die deze op sex beluste deerne blank berijden. :mrgreen:
ATTACH]

grtjs

Bijlagen

• 20201103_135505.jpg
    20201103_135505.jpg
    3,2 MB · Weergaven: 986

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Topdagen voor mij...
De Belgische fertiliteits centra liggen stil... Dit omwille van verschuiving van middelen door Corona en de stroom van zaad uit Denemarken die stil gevallen is.
Veel dames gaan hun zaad nu online zoeken, waar ik dus gretig gebruik van maak.

Eindelijk wel een dame ontmoet die toeliet haar vruchtbare poes op de gevoelige plaat vast te leggen.

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    5,8 MB · Weergaven: 2.736
  • 2.png
    2.png
    3 MB · Weergaven: 2.745
  • 3.png
    3.png
    4,8 MB · Weergaven: 2.744

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
xavierke zei:
Topdagen voor mij...
De Belgische fertiliteits centra liggen stil... Dit omwille van verschuiving van middelen door Corona en de stroom van zaad uit Denemarken die stil gevallen is.
Veel dames gaan hun zaad nu online zoeken, waar ik dus gretig gebruik van maak.

wat zeg je nu hier?
ik ben erg benieuwd waar je op doelt.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Dat ik actief ben als zaaddonor voor dames die bevrucht willen worden.
Momenteel met redelijk wat dames aan het afspreken om ze zwanger te maken dus... ik schiet geregeld wel eens raak!
Het kutje dat je hierboven ziet ben is van zo een dame! ;)

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
En waar vind jij dan die vrouwen of waar vinden die vrouwen u?
Ik kan me niet inbeelden dat vrouwen met kinderwens u spontaan komen opzoeken?

Frank54321

Snuffelaar
21 sep 2020
22
1
Lekkere dat gehad vanavond😀

Bijlagen

• DFC25DF6-688D-4B89-952E-0E799C78DB67.jpeg
    DFC25DF6-688D-4B89-952E-0E799C78DB67.jpeg
    2,9 MB · Weergaven: 2.092

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Zelf een advertentie plaatsen kan ook leuk uitpakken.

Een heerlijke date gehad met een Hollands moedertje wat thuis tekort komt vanwege een vent die liever op de x box zit dan op z'n vrouw ligt....
4C168B7D-F03F-4512-9C09-AE01D78D8269.jpeg55CC9A84-F714-4A68-963A-C491D17ECA2A.jpegD5529DBC-AD29-4DE1-AA9A-35E1FD5EEA3B.jpeg

A

Anonymous

Guest
Handycarp zei:

Een heerlijke date gehad met een Hollands moedertje wat thuis tekort komt vanwege een vent die liever op de x box zit dan op z'n vrouw ligt....

ALs mijn vrouw er zo uit zag ging ik ook op de xbox hahaha

A

Anonymous

Guest
Ze komt me enigszins bekend voor, maar ze adverteert zelf dus niet aangezien de op jouw advertentie heeft gereageerd? Welke regio komt ze uit en wil ze vaker met mannen afspreken want dan ben ik wel beschikbaar om de Xbox man te vervangen bij tijd en wijle ☺️☺️☺️

A

Anonymous

Guest
[/quote]

ALs mijn vrouw er zo uit zag
[/quote]

Zo te zien heeft ze wat gewichtsverlies gehad en daardoor wat hangend huid over. Maar lekker ding hoor, hoeft van mij ook niet allemaal zo afgetraind er uit te zien. Liever gewillig soppende geile vrouwen dan slanke strakke saaie neukpoppen die je alleen maar zo snel als mogelijk weer de deur uit willen hebben!

A

Anonymous

Guest
Barebackdudeback zei:
Handycarp zei:

ALs mijn vrouw er zo uit zag ging ik ook op de xbox hahaha

Zo te zien heeft ze wat gewichtsverlies gehad en daardoor wat hangend huid over. Maar lekker ding hoor, hoeft van mij ook niet allemaal zo afgetraind er uit te zien. Liever gewillig soppende geile vrouwen dan slanke strakke saaie neukpoppen die je alleen maar zo snel als mogelijk weer de deur uit willen hebben!

A

Anonymous

Guest
Heerlijk vrouwtje Handycarp! Ze lijkt wel wat op het vrouwtje hier thuis :D en daar steken de mannen hun lul maar al te graag in, dus nice catch !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven