Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Ben nog niet zo lang op dit forum maar het is wel interessant. Ik wil ook graag wel delen. zie hierbij ook een foto van een prive date in eindhoven een aantal maanden geleden

EDIT CWP, Postimage gebruiken aub, zit onder elk bericht wat je typt...
gewoon klik Add image to post en het gaat vanzelf

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is een lekker kutje gozer.
Waar kunnen wij meer over haar vinden en wat doet ze voor welke prijs ??

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
patje&peer zei:
Ben nog niet zo lang op dit forum maar het is wel interessant. Ik wil ook graag wel delen. zie hierbij ook een foto van een prive date in eindhoven een aantal maanden geleden

Nu bekend is dat het om de dame gaat waarvan @Zondercondoom de Sexjobs link gedeeld heeft hier boven hoop ik dat je in prive ontvangst een mooie recensie plaatst over je ervaring tijdens de date met haar. Hier kunnen andere bare liefhebbers dan weer wat aan hebben voor als zij haar willen bezoeken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Als je goed kijkt zie je dat dit de foto van de advertentie is en niet een zelfgemaakte foto .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hmm heerlijk daar wil zeker mijn zaad voor sparen. Maar binnenkort wordt deze geile tropische stuk lekker door mij gevuld. 😋🤤

A

Anonymous

Guest
Ik vind het een onsmakelijke kut om te zien... Ieder z'n ding natuurlijk!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Geen Braziliaanse Roots. Omdat ze niet graag heeft dat ik foto's hier met naam post, doe ik het niet. Maar ik heb ze al besproken in dit forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven