Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik had al een idee dat het om het quoten ging. Maar haal dan de meeste foto's weg en laat er 1 staan. Daar hoef ik de regels niet voor te lezen maar ik kon het niet weghalen.
Maar goed ik hou de foto's die de dame morgen dolgraag gemaakt wil hebben dan wel voor mezelf.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
""Maar goed ik hou de foto's die de dame morgen dolgraag gemaakt wil hebben dan wel voor mezelf.""

Prima, ruim ik voorgaande allemaal op. we hebben hier maar een paar regeltjes, en die gelden voor iedereen

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Speciaal voor de transliefhebbers, een foto van vorige week. De fundate vond in de nacht plaats op de duinen. Meest bijzondere is het geluid van de op de achtergrond. We deden het in een strandtentje die ik meegenomen had.

Wederzijds

Snuffelaar
29 aug 2018
6
1
Hallo, ik zag die foto van Saraloverke, weet iemand waar zij ontvangt of haar gegevens voor mij heeft?
Zelf ben ik overal aan het zoeken geweest en of zij hier ergens beschreven wordt...maar ik kan er niets over vinden.

Gr. Wederzijds

A

Anonymous

Guest
^^Lekker lichaam en geile foto's.
Waren deze van je recente 3u durende wellness date?
Een bekende dvp op dit forum?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nee helaas geen bekende....wel een heerlijke 1m80 lange slanke 19 jarige suikernichtje heb ik begrepen.
De mazzelaar :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zo dat is inderdaad een lekker suikernichtje dan. Wil ook wel tijdelijk haar oom zijn :lol: :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven