Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars,
diverse berichten werden verwijderd aangezien dit een recensieforum is en GEEN advertentiesite.
Het aanprijzen of aanbieden kan enkel als je via een bericht met een link en liefst ook een printscreen naar een andere site verwijst.
Alle andere mogelijkheden worden onverwijld verwijderd.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
diverse berichten werden verwijderd aangezien dit een recensieforum is en GEEN advertentiesite.

Heb hier toch wel een vraag over, want LD biedt regelmatig meiden aan waar hij gangbangs voor organiseert en die zijn zeker niet gratis.
Voor de duidelijkheid, heb niks tegen hem en vind het verder prima, maar als dat voor de ene geldt, waarom dan niet voor de ander?

Kel-lellebel

Snuffelaar
27 feb 2024
15
124
Ben benieuwd of ze reageert, of dat het weer een fantast is. Paar weken geleden hadden we er ook zoeen op het forum. Was wel een meid, maar van afspreken kwam het niet. Hopelijk is dit niet dezelfde.
Ik heb teveel berichtjes gekregen om alles te beantwoorden, zeker omdat deze site het niet toelaat om berichten direct achter elkaar te beantwoorden.

Ik heb inmiddels wat leuks op de planning staan, dus ben voorzien. Verder is het niet mijn bedoeling geweest om dit topic te kaapen. Beetje zonde van dit topic 😅

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
914
897
Ik heb nog geen foto van haar kutje, maar hoop dat het mij in september wel lukt. Heb al meermaals het geluk gehad ze bare te mogen neuken, toen ze pas 18 en nog een amateurtje was. Vorig jaar had ze haar prijzen opgedreven naar 3000bath (80€) voor short time, dus we gaan zien wat dit in september geeft.
Hoop echt dat het mij lukt om hazr nog paar keer te neuken, echt lekker skinny jong en strak Thaïs kutje. Eéntje dat mij altijd zal bijblijven.
Als het mij lukt, foto volgt!
Ohja indien interesse moet je wel een retourtje Thailand boeken😁

IMG_4268.jpeg

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Kent iemand een dame zoals hierboven ? is helemaal mijn ding !
Zal ooit een keer naar Thailand moeten gaan om van dergelijke dametjes te kunnen genieten.

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Ik heb nog geen foto van haar kutje, maar hoop dat het mij in september wel lukt. Heb al meermaals het geluk gehad ze bare te mogen neuken, toen ze pas 18 en nog een amateurtje was. Vorig jaar had ze haar prijzen opgedreven naar 3000bath (80€) voor short time, dus we gaan zien wat dit in september geeft.
Hoop echt dat het mij lukt om hazr nog paar keer te neuken, echt lekker skinny jong en strak Thaïs kutje. Eéntje dat mij altijd zal bijblijven.
Als het mij lukt, foto volgt!
Ohja indien interesse moet je wel een retourtje Thailand boeken😁

Bekijk bijlage 16732
Absoluut perfectie ! 👌

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven