Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Toogplakker
25 jun 2015
52
9
Mag dit zo maar hier gewoon een vrouw aanbieden? Vind dat raar hoor. Wilde ik hier even opmerken. Ook nog een hele jonge vrouw. Of het is trollen of het is gewoon ordinair pooier spelen. Beide niet Ok. Is althans mijn mening.
Je hebt helemaal gelijk Jones. Contact laat Koos via zich zelf lopen en hij geeft geen nummer. Dus klopt wat je zegt.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Het gevaar van recensies is altijd dat vriendjes opgeklopte positieve verhalen schrijven om hun meisje in de kijker te zetten, en omgekeerd dat er negatief over concurrentie geschreven wordt. Is niet hetzelfde als rechtstreeks een meid aanbieden, maar het zit in eenzelfde sfeer vind ik. Er wordt met berichten meer gesjoemeld dan men denkt. Toen een ander forum het overnam van de afgevoerde voorganger, werden er zelfs berichten geplaatst door een paar medewerkers die die dames nooit bezocht hadden, met een sterrenwaardering en al. Zogezegd om rap een forum te hebben met genoeg berichten op om het lezen waard te zijn en om zo leden aan te trekken. Neuken doen we allemaal graag, maar wat er over geschreven wordt moet dikwijls met ne korrel (of ne zak) zout genomen worden.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Koos is een faker/troll, heb m al paar keer gevraagd maar helemaal geen reactie
Ach of Koos nu een faker is of niet. Denk dat de meesten hier jou geen antwoord geven. Je bent 3 jr lid en nu paar wazige berichten, vragen waar niemand wat mee kan. Ga zelf eens een recensie schrijven i.p.v. alleen vragen, misschien dat anderen je dan serieus nemen

Voor Koos geld het zelfde. Ook al jaren lid en niets te melden en nu zich ineens een beetje als vrouwenhandelaar/pooier opstellen

Gevalletje jullie 2 van Pot verwijt de ketel

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Beste voodoo, om discussies te voorkomen is het beste iedereen zijn eigen ding kan doen want het is niet ons leven wat de anderen zouden doen. Maar andere kant heb je wel gelijk mee. 😉

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Is niet de bedoeling dat je foto's plaats van je date, ipv een eindeloze discussie over wat wel mag of niet of wat je ervan vindt. Dus gewoon verder waar dit voor bedoeld is FOTO'S.

NoCondom

Toogplakker
16 jul 2021
53
168
Dit is mijn eigen latina. Heb haar als dvp hier ontmoet, het klikte en we hebben nooit een condoom gebruikt. Zo af en toe vlieg ik voor een maand naar Zuid-Amerika en zij komt regelmatig hierheen voor een paar weken (op haar eigen kosten).
Ze werkt inmiddels niet meer als dvp.
Geen idee wat de toekomst brengt maar zolang we het samen leuk hebben blijf ik van dat kutje genieten.

81837d0f-d6a0-48ae-8a6f-3a98a8c58fcf.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven