KLOMPENBOER
Legende
- 27 mei 2021
- 1.194
- 265
Beter goede buur dan verre vriend 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker ,zaterdag a.s. Weer.Oeh lekker zeg, bangt ze nog ?
Deze ken ik, en spreekt zeker niet met jou alleen afEen suikerdate 24 jaar adverteert en spreekt niet meer af, alleen met mij. Omdat ik gezellig ben. Kreunend dat ze kan benen diep in de lucht dat ik er dieper in kan. en fuck wat neukt ze lekker En super sexy voetjes waar ik op kik. Tis net een vriendinnetje, kussen knuffelen en ze komt tegen mij aan kruipen na de sex.
Kon ik maar zo'n buurvrouw krijgen hahaAfgelopen weekend een bruiloft gehad en de buurman wilde nog niet naar huis maar de buurvrouw wel. ik heb de buurvrouw maar meegenomen. bruiloft was op ongeveer een half uurtje met de auto vanaf huis onderweg naar huis begon de buurvrouw haar jurkje steeds verder omhoog te doen en keek me iedere keer geil aan. totdat ik kon zien dat ze geen slip aan had. ik vroeg of ze de hele avond geen slip had gedragen haar antwoord onder deze jurk kan geen slipje.
ik zei tegen haar geil hoor, zei zei ja dat word ik er ook van en ik wil graag geneukt worden maar mijn man had nog geen zin om naar huis te gaan, heb jij nog even tijd?
van dat antwoord schrok ik maar ze deed haar benen uit elkaar en greep mijn hand en legde hem ertussen. dus de auto maar aan de kant gezet en haar op de achterbank genomen en heerlijk volgespoten, toen ik daarna vroeg om een foto te maken keek ze geil en zei dat heb ik nog niet eerder gedaan maar lijkt me wel geil.
nu maar eens kijken of ik vaker langs kan
Daar mag meer info bijDeze ken ik, en spreekt zeker niet met jou alleen af![]()