Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shanky

Snuffelaar
7 aug 2020
7
1
Kijkt haar man dan ook toe? Het lijkt me werkelijk zo awkward dat de partner meekijkt hoe jij iemand volpompt

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Kom net van Jenny aka Katja aka monique vandaag, recensie volgt en kunnen jullie na vanavond zien. Was een botergeile zaadslet.
https://www.nzcforum.be/threads/jenny-doesburg.11539/
Ik heb ook fraaie foto's en films van haar. Ook een waarop de spetters op het beeldscherm spatten toen ze squirtend klaar kwam. Een hele golf kwam er uit haar kut. En natuurlijk van een goede bare penetratie en creampie die uit haar poesje stroomt. Staan helaas niet op dit apparaat.

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Schermafbeelding 2023-08-01 215701.jpg
Hier "mijn" nichtje die ik anaal mag opvullen voor 150 per uur zonder condoom uiteraard. Ik vind haar eigenlijk veel te dik maar ze laat zon beetje alles toe en is makkelijk in de omgang.
Komende vrijdag een "dp" proberen met een dildo in haar kut.

Laatst bewerkt door een moderator:

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Helaas ben ik niet iemand die veel filmpjes en foto's hebt. Vroeger wel wat maar kwam er toevallig nog 1 tegen van mijn lieftallige ex. Een meid die vele mannen harten sneller deed kloppen waardoor ze las had van stijve lullen en daar ook zeker wel raad mee wist.... Vele leuke en mooie avonturen mee beleefd. En hier had ze een heerlijk avontuurtje mee naar huis genomen.....

Bijlagen

• 20191116_205733.jpg
    20191116_205733.jpg
    228,4 KB · Weergaven: 1.413

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Onderstaand nogmaals de regels voor dit onderwerp.

Er is overleg geweest en vanaf nu is het verplicht als je een foto plaatst van je date dat daar het volgende bij vermeld wordt.

1. Dame is benaderbaar voor afspreken en de wijze waarop de dame te benaderen is dus inclusief de link van haar advertentie en/of andere gegevens die je van haar hebt.

2. Dame is niet benaderbaar voor afspreken.

Tevens plaats je voortaan de link van het onderwerp bij de foto als de dame op ons forum besproken wordt dit scheelt namelijk weer vragen stellen.

Foto's die niet voldoen aan de nieuwe regels zullen dan ook z.s.m. verwijderd worden door ons.
Wij hopen op jullie medewerking.

Mvg Moderatorteam

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ok sommige dames (zijn het dus alleen maar dames en geen transen? ) zijn wel benaderbaar maar hebben geen advertentie en of een telefoonnummer. Er zijn dames die alleen maar op feesten ed komen al dan niet met hun man/vriend. En als je dan bevalt dan zou je haar nummer kunnen krijgen voor 1 op 1 ed. Daar mogen geen foto's van geplaatst worden? En ook geen foto's van transen? In het shemale gedeelte wordt bv Pia besproken en die laat zich filmen en fotograferen. En zo zijn er wel meer.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
@Pietvanheel

2. Dame is niet benaderbaar voor afspreken.

Er zijn maar 2 punten, waar men moet aanhouden.

1.
2.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Dit onderwerp is bedoelt voor alle soorten dates , fottos van shemales, gay , hetero , bi seks toestanden. En als iemand een probleem mee heeft moet voorbeeld een onderwerp zetten ( foto's van je dates ( shemale foto's, bisex , gay sex ).

loveb

Snuffelaar
20 jul 2022
4
2
@LimboDave
Eindelijk iemand die terug "on topic" gaat. Tof !
Helaas, niet alle foto's zijn zichtbaar. Check ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven