Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Het gaat om de 3e foto hahaha

De rest is Kelly uit nog brother

De andere foto type plaatje van een koelinstallatie in een bestelbus

Tkb is een deurwaarder hahahaha

Ach niemand is perfect

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Dan staat er nog een foto bij van een massagekussen wat ik van een collega hier heb ontvangen hahaha ik ben trouwens zelf nooit bij dat massagehuis geweest helaas

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Begin van de avond bij tv Jennifer geweest.
Heerlijke cumdump en voor de liefhebbers ze is beschikbaar, lekker gratis en volgeroomd.

Bijlagen

• 20220317_185703.jpg
    20220317_185703.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 921
  • 20220317_185521.jpg
    20220317_185521.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 913

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Idd, ieder zn ding maar ga dr beetje van nekken. Net als op advertentie sites waar ze zich voordoen als vrouw :cry:

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
deedydude zei:
Kunnrn die walgelijke foto's waar venten op worden geneukt niet in een aparte topic?

Ieder zijn meug. Je bent niet verplicht alles leuk te vinden. Enig respect tegenover andere forumbezoekers zou wel op zijn plaats zijn.

A

Anonymous

Guest
deedydude zei:
Kunnrn die walgelijke foto's waar venten op worden geneukt niet in een aparte topic?

Los van taalgebruik lijkt me wel handig als we dit topic splitsen

1. Fotos van je paid dates
2. Fotos van je non-paid dates
3. Fotos van je paid dates (no girls allowed)

Boris39

Toogplakker
28 mrt 2015
29
3
Gewoon dames en transen een aparte categorie maken en het gezeik is over ik vind het ook niet zo smakelijk!

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Milez zei:
Enig respect tegenover andere forumbezoekers zou wel op zijn plaats zijn.

Da's nu net het punt. Advertentie- en videosites hebben hier ook aparte rubrieken voor. 'k Denk niet dat er veel hetreo's zitten te wachten op mannenkonten die geneukt worden en omgekeerd.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Milez zei:
deedydude zei:

Ieder zijn meug. Je bent niet verplicht alles leuk te vinden. Enig respect tegenover andere forumbezoekers zou wel op zijn plaats zijn.

10 punten voor milez die begrijpt het tenminste. Allemaal leuk en aardig die reacties en suggesties, waarvan sommigen lachwekkend zijn. Forumleden zijn hier gelukkig divers en het is aan het team van deze forum om dit zo te houden. Zelf denk ik dat bij aanpassing hierop leden uitnodigen om meer kritische wensen te geven, zoals ik vind gezette dames walgelijk, geen gekleurde dames, geen behaarde dozen. Zo blijven ze wel bezig. Je kracht is om iets te accepteren wat niet in je straatje past.

Dus mijn bijdrage van foto's van mijn dates met tgirls transen en dames blijf ik hier op plaatsen en trek me niets aan van reacties van leden die hier zelf niets op plaatsen.

Cumgiver

A

Anonymous

Guest
nogal rare reactie van je.

Bedoel ieder zijn meuk hoor. Maar de topics los plaatsen is toch echt niet heeel gek?
En neen dan hoef je niet gelijk door te slaan in topics op gewicht en weet ik wat...

maar niet elke kerel hier is bi/gay... en aangezien de KERN van dit forum toch rond sexuele geaardheid is....(zolang het maar zonder kan?)

Bedoel mensen kunnen het een "mannen kutje" noemen maar je blijft gewoon een vent met een pruik op in zijn kont nemen in het geval van een TV :D
En ja IK snap dat dit ook storend kan zijn als het in your-face wordt gegooid (ook hier op een forum).

Iedereen moet lekker doen wat hij/zij/het prettig vind. Maar ja dan fotos posten moet je OOK accepteren dat sommige mensen dat NIET prettig vinden.

er is niet voor niets ook een aparte subrubriek voor trans/tv/etc

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mijn reactie is eerder direct.
Doorslagen zijn voorbeelden die kunnen volgen.
Dit is aan het team om daar iets mee te doen.

Mochten ze gehoor geven aan je idee, geen punt hoor.
Opsplitsing van ervaringen is handig en mooi. Dan kunnen liefhebbers daarvan makkelijker ervaringen lezen waar ze wat aan hebben. Voor plaatsen van foto's vind ik dat iedere plaatser binnen de wettelijke kaders (geen dieren of minderjarigen) hier zijn bijdrage mag leveren.
Zoals Milez aangeeft enig respect tonen aan andere leden die iets plaatsen wat niet in je straatje past is een mooie ruimdenkende opmerking.

Bovendien komen we toch op de diversiteit uit van de leden en niet ieder lid is ruimdenkend. Ik zie ook weleens foto's waarvan mijn gedachte is van not my cup of tea. Maar ik waardeer iedere plaatser zijn inzet en onthou me van commentaar als de foto's niet my cup ot tea zijn. Zo blijt dit rubriek kleurrijk zoals ons land dit is ;)

Nathan41

Toogplakker
14 jul 2020
52
28
Zo weer eens een lekker kutje kunnen neuken

Bijlagen

• thumbnail_20220314_160923.jpg
    thumbnail_20220314_160923.jpg
    127,9 KB · Weergaven: 746
A

Anonymous

Guest
Cumgiver zei:
Voor plaatsen van foto's vind ik dat iedere plaatser binnen de wettelijke kaders (geen dieren of minderjarigen) hier zijn bijdrage mag leveren.

Geloof me bij 99% van de fotos is er vast GEEN toestemming gevraagd. Godzijdank zijn de fotos onherkenbaar...

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Respecteer dan ook dat de meerderheid hier hetero is en GEEN INTERESSE tot zelfs AFKEER heeft van andere venten.

Altijd en overal hetzelfde met jullie soort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven