Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik ken het probleem een beetje. Ik ben ook vrij fors geschapen.
Sommige dames gaan zeuren over niet te diep, soms voel je iets zitten heel diep als een pessarium oid. Maar meest loop ik tegen problemen aan mbt anaal. Zodra ik hem in beeld breng hoor ik zo vaak 'ja maar die wil ik echt niet in mijn kont' ze krabbelen vaak terug. Nu ben ik nog niet eens zo groot geschapen als jij, wat een apparaat! maar ik ken het probleem. Maar ik wil veel vaker anaal dan mijn lul me nu toelaat.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik heb ook een vergelijkbaar probleem, maar sommige vrouwen vinden het juist lekker.
Hij is niet extreem lang, maar wel extreem dik.
Het gebeurd vaak, vooral bij jonge meiden, dat ze er bang van zijn, vooral van de dikte dan wel.
Anaal is bijna altijd uitgesloten, maar er zijn uitzonderingen, zo is er eentje op het bekende adres in Deurne (Poolse) die het wel aankan, als ik het rustig en langzaam doen tenminste.
In sommige kutjes lukt het echt niet en dat zit meestal tussen de oren van die meiden. Ik weet met een goede voorbereiding en rustig aan, dat het dan wel best kan, helemaal netjes binnen.
Maar ik heb ook meiden en vrouwen gekend die er net verlekkerd op waren, je komt het zelden tegen hoor ik dan, dik en toch niet echt lang.
Nu ja je moet leven met wat de natuur je heeft gegeven zeker.
Soms denk ik wel had ik maar een gemiddelde pik, tot ik weer bij eentje kom die verzot is op de extra dikte.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Beetje same hier :) Alleen heb ik een normale pik met een HEEL dikke eikel. Slap valt het niet op, maar in erectie is de eikel twee keer zo groot als de schacht. Toen ik opgroeide niks dan problemen met mijn voorhuid, die ik dan heb laten verwijderen toen ik 18 was. Ik had wel veel "aantrok" op de hogeschool - de dames vertelden het rond en ik kreeg meer dan normaal het verzoek om eens te daten. Elke keer verbazing en een beetje angst voor de penetratie, maar zo'n kutje en ook mijn eikel is geweldig flexibel en eens je in de vagina zit, is het heel lekker (vertellen de dames mij). Ik kan me nogal goed beheersen dus ze hebben er veel plezier van gehad - lol. Mijn ex-vrouw vond er daarentegen niet veel aan en ik moest bij haar (bijna) altijd een condoom gebruiken want ze kon niet aan de pil. Vind je het dan gek dat ik soms nog eens een dametje liet genieten van mijn pik :). Enfin, lang verhaal kort - mijn vrouw is mijn ex nu en ik zie weer af en toe een paar vriendinnen die mijn pik geweldig vinden. Altijd die "oef" wanneer ik em tegen het kutgaatje zet en langzaam doorduw - je voelt dan even de kutspiertjes aanspannen, maar eens erdoor - heerlijk :)

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Kapitein81 zei:
Lekkere schaamlippen.
Ben je niet bang dat de man ooit haar volgespoten kut ziet en jou op een dag gaat opwachten daar?

Nee. Hij kent mij wel en ik kom daar ook op visite, maar hij heeft absoluut niet het idee dat ik zijn vrouw vul. Hij heeft het in een dronken bui wel een keer aangeboden en heb dat toen afgewezen.
1 keer heeft hij haar gevraagd waarom zij zo'n natte kut had, waarop zij reageerde dat het nog zijn kwakkie was van vanochtend en zij het een lekker gevoel vond dat geglibber tussen haar benen en het daarom heeft laten zitten. Hij niet wetende dat zij zich zeer uitgebreid gedoucht had en er van hem niets meer in zat.
Hij accepteerde haar antwoord en daarna noit meer gevraagd.

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Net dat mooie Sugar studentje mogen proeven :)
Niet goedkoop maar toch de moeite.
Volgende keer probeer ik betere fotos te maken. ;)

Bijlagen

• 20211213_163051.jpg
    20211213_163051.jpg
    3,5 MB · Weergaven: 1.479
  • 20211213_163048.jpg
    20211213_163048.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 1.477

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Mooi slank poppetje, al denk ik niet dat zij op de hoogte is dat je haar gefotografeerd hebt en dan ook nog de foto's hier plaatst.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Friend with benefits, dus geen paydate. Lekker genomen en zeker voor herhaling vatbaar

Bijlagen

• IMG-20211214-WA0017.jpg
    IMG-20211214-WA0017.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 1.955

Baredevil

Toogplakker
30 aug 2020
66
35
Is al een tijdje geleden, maar deze foto van het enorm strakke kutje van mijn ex wilde ik jullie niet onthouden.
Heerlijk om erin of erop klaar te komen.

Bijlagen

• Juicy.jpg
    Juicy.jpg
    58 KB · Weergaven: 824
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven