Suikersite, suikersite??
Daar wist/weet ik nog helemaal niks van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Suikersite, suikersite??
Heb je fotto van haar @flyerken ? De fotto is helaas spoorloos verdwenenVandaag mogen genieten van deze mooie dame te Wommelgem,
Alle vinkjes aangekruist, intern doneren film/foto en achterna lekker mogen uitlikken.
Bekijk bijlage 1
Ik heb inderdaad alle foto's verwijderd, een simpele ziel is hier bezig alle dames te verwittigen dat hun foto's hier terug te vinden zijn…. En eentje had door dat ik die genomen had doch plaatste ik nooit herkenbaar.Heb je fotto van haar @flyerken ? De fotto is helaas spoorloos verdwenen
Wat is dat toch met sommige gasten, proberen ze dan in een goed blaadje te komen bij die vrouwen?Ik heb inderdaad alle foto's verwijderd, een simpele ziel is hier bezig alle dames te verwittigen dat hun foto's hier terug te vinden zijn…. En eentje had door dat ik die genomen had doch plaatste ik nooit herkenbaar.
Waar is Bella te vinden?@Pastore nee het zijn van die moedervlekken
Had zo'n moraalridder ook gedaan met foto's die ik geplaatst had. Gevolg een enorme kwade dame aan de telefoon en app. Die gast had ook gewoon de foto's uitgeprint en bij haar overlegd.Ik heb inderdaad alle foto's verwijderd, een simpele ziel is hier bezig alle dames te verwittigen dat hun foto's hier terug te vinden zijn…. En eentje had door dat ik die genomen had doch plaatste ik nooit herkenbaar.
Ik heb inderdaad alle foto's verwijderd, een simpele ziel is hier bezig alle dames te verwittigen dat hun foto's hier terug te vinden zijn…. En eentje had door dat ik die genomen had doch plaatste ik nooit herkenbaar.
Wat is dat toch met sommige gasten, proberen ze dan in een goed blaadje te komen bij die vrouwen?
Uiteindelijk zijn wij allemaal hun melkkoe en worden er geen kadootjes gegeven. Laten we nou gewoon de dingen op dit forum voor onszelf houden en het niet rondbazuinen.
Had zo'n moraalridder ook gedaan met foto's die ik geplaatst had. Gevolg een enorme kwade dame aan de telefoon en app. Die gast had ook gewoon de foto's uitgeprint en bij haar overlegd.
Gevolg ern Block bij haar en niet meer welkom.
Ben nog steeds benieuwd welke held het is geweest.
Toch echt wel een groot verschil tussen de 2. Daar hoef je geen intellectuele hoogvlieger voor te zijn om dat te begrijpen.Ongevraagd/zonder toestemming de dames bekritiseren/ beoordelen is wel ok, of is dat anders?
In mijn ogen levert een onherkenbare foto van een volgespoten kutje de dame in kwestie juist meer klandizie op, er zullen alleen maar meer kerels gebruik van willen maken.
Ga je ook met een screenshot van de site in je hand naar een dame als ze een recensie heeft waar verteld wordt dat ze wel bare doet, maar het niet in de advertentie aanbied?