Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik neem vaak een halve kamagra. Breek de pil doormiddel en spoel met water de kleurstof aan de buitenkant eraf. Als ik de kleurstof erop laat zitten krijg ik ook hoofdpijn. Het rode hoofd in het begin lees 20 minuten blijft wel
ik gebruik ook wel Kamagra, maar inderdaad breek ik de pil meestal in 3 stukjes, 1 stukje is dan meer als genoeg om goed hard te worden.
Klaar komen deed ik al niet zo snel, maar tis wel fijn dat ie lekker hard wordt en blijft.
normaal kwam t wel eens door de spanning dat ie niet echt hard werd en dat is toch zonde van je geld.
Nu dubbel en dwars plezier
Advies blijft wel bij dit soort middelen, veel te drinken! (nee geen alcohol, maar water)
ook dan zijn er bijna geen bijwerkingen in de vorm van hoofdpijn etc, als je te weinig drinkt dan heb ik daar wel last van.
Orgasme vertragen kan met 'Delay Spray/stud100'.
Nadeel is wel dat ook gewoon minder voelt.
Een combi met een half kamagra geeft je dan een hele nacht plezier,.. en haar ook.
Ik deed dit wel met een dame waar ik een avond mee doorbracht (onbetaald).
1 spray teveel en klaarkomen lukt gewoon niet meer.
Dus hele nacht liggen neuken en spuiten wil maar niet lukken.
Bij een betaalde date zou dat echt zonde zijn.
Oud forum zie ik maar wil toch mijn ervaringen met de diverse erectiepillen eens delen.
- Sildenafil: Ooit begonnen met halfjes Kamagra 100. Kreeg een spectaculair harde pik. Dat was lekker neuken! Naderhand overgegaan op halve Cenforce 150. Bij beide zijn de belangrijkste bijwerkingen een warm hoofd en een verstopte neus. Hoofdpijn zelden.
De laatste tijd merk ik echter minder effect van Sildenafil. Ik was gewend na een half uur wel up and running te zijn, maar moet nu zeker 90 minuten wachten...
Heb ook Kamagra Jelly geprobeerd. Op zich wel ok, maar van het effect dat die sneller werkt merk ik weinig. Maar wel makkelijk in te nemen zonder drinken.
- Dapoxetine: alleen in combinatie met Sildenafil gebruikt, als super kamagra. Wat een drama: misselijk, duizelig...nooit meer geprobeerd.
- Tadalafil: Vidalista 60 halve tablet (dus 30). Deze probeerde ik toen sildenafil minder goed leek te werken. Ervaring is dat deze zeker goed werkt, beetje langzaam op gang maar dan heb ik 2 dagen te pas en te onpas een boner in m'n broek. Dus werkt prima, maar beetje zonde als je'm (na de initiële neukpartij) nergens in kunt steken. Bijwerkingen duren helaas ook 2 dagen: hoofdpijn en verstopte neus.
Conclusie: voor mij momenteel Tadalafil het favoriete middel, maar volgende keer neem ik een kleiner stukje, kijken of dat beter bevalt qua bijwerkingen. Sildenafil doe ik ook nog maar dan met een langere wachttijd.
Vwb orgasmevertraging: Heb wel eens lidocainezalf op m'n eikel gesmeerd. Dat verdooft als een tierelier, maar droogt ook de huid uit. Nou helpt een lekker laagje kutsap daar op zich wel goed tegen, maar zonodig kan je hydraterende creme toepassen
Ik gebruik kamagra voordat ik naar een afspraakje ga. Bij een halve tablet geen hoofdpijn en en een wat minder rood hoofd terwijl mijn gereedschap goed hard blijft. In het begin slikte ik een hele pil, maar dan had ik echt last van een rood hoofd, lichte duizeligheid en hoofdpijn.
Gebruiken jullie die middeltjes omdat het anders niet lukt, of om langer door te kunnen gaan?
Ikzelf heb totaal geen problemen initieel op gang te komen, maar na de 1e keer moet ik wel een paar uur wachten voordat ik weer gereed ben. Als die middeltjes dat kunnen versnellen zou dat wel fijn zijn, anders is het ook een beetje zonde van de tijd als je toch in een club bent.
Halve kamagra of ik kan geen 2de keer klaarkomen. Tenzij het heel lang mag duren. Maar op een gb geef ik andere liever ook tijdig hun spel ipv de dame voor mezelf op te eise
Soms een tijdje gebruik ik cenforce D 160mg dit omdat ik vaak zoiezo de eerste keer er binnen 1a2 minuten klaar ben dan was het 5/10 min rust en kon ik er weer tegen aan en ook de 2en 3 keer vaak snel klaar
Cenforce las ik positief dingen over en weinig bijwerkingen top dacht die gaan we proberen en moet zeggen bevalt mij prima ja ehm eerste keer idd vaak zomaar klaar maar dan gaan we aan de volgende ronde beginnen geen rust nodig en kan dan wel een half uur 45 min doorgaan en de 3e ronden is vaak meer dan een uur
Let wel op met de hoeveel heid die je gebruikt probeer eerst een halve pil ik had me suikernichtje op de hoogte gesteld dat ik het zou proberen en dacht ja ik kom snel weer je wat ik neem een hele nou de 2e ronde zijn we 2,5/3 uur bezig geweest maar kon gewoon niet meer komen samen uitgeput in slaap gevallen (was niet de bedoeling dat ik zou blijven slapen) volgende ochtend wakker geworden bij een kleine aanraking begon kleine Lars weer te groeien waarop ze zei zullen we ronde 2 nog even afmaken hahaha sindsdien half pilletje meer dan genoeg voor mij
25mg sildenafil (kwartje kamagra) is echt zat als je het eigenlijk niet nodig hebt. blijft al rustig 4-8 uur hangen aangezien halverings tijd 4 uur is en 12.5 mg sildenfil nog steeds vrij heftig werkt als je het nooit gebruikt.
Je hebt gelijk, kleine dosering vaak meer dan voldoende, zeker als je het niet echt nodig hebt.
Overdoseringen kunnen op termijn echt nare gevolgen hebben.
Maar dat is vast weer onzin wat ik nu zeg, gebruikers willen zoiets niet graag horen.
En denken dat het hun deur wel voorbij gaat.
Tot het zover is.
Aandoeningen aan bloedvaten, necrose in bloedvaten, oogaandoeningen enz.
Maar ja, alles te koop op internet dus wat wil je?
Ik heb de pillen normaal niet nodig. Wel al paar keer gehad dat ik wat zenuwachtig was, of de dame toch niet zo goed meewerkte en dat hij daardoor wat slapjes werd. Zeker voor anaal'is dat dan moeilijk. Beetje slapjes en dame die er alles aan doet om eronder uit te komen voor anaal ... Dus bij huisarts geweest. Wat geveinsd dat ik moeilijk een erectie kan krijgen. Uiteindelijk sildenafil voorgeschreven.
30 euro voor 12 pillen van 100mg. Maar kwartje is meer dan genoeg, dus met pillensnijder in 4. Goed voor 48 keer een kontje te vullen.
Dus gewoon naar huisarts gaan. De mijne heeft zelf 3 doosjes voorgeschreven. Maar heb er 2 laten staan op id-kaart. Ik krijg dat toch niet op, tenzij hier iemand interesse heeft wie niet naar huisarts durft gaan?
Misschien wat duurder dan online bestellen, maar ik vertrouw die zaken niet snel.
Je kan ook vragen of je huisarts 50mg voor wil schrijven.
Die dan halveren, makkelijker dan in vieren delen wellicht.
En die 25mg is vaak al ruim voldoende.
Pas als het niet werkt dan 50mg proberen.
En verder:
Ik lees hier dat sommigen wel 200mg nemen! Dat is echt gekkenwerk.
Kans op problemen te zijnertijd echt groot maar natuurlijk vast weer onzin.
En bovendien kan het als je dat werkelijk nodig hebt onderliggende ziektes maskeren.
Misschien heb je wel diabetes zonder dit te merken of een vaat aandoening.
Zou dit dan eerst eens laten onderzoeken maar ieder die doet maar hoor.