Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Staat genoteerd,

De gene die er een probleem van maken komen hier klagen, de rest van de 9890 leden schijnbaar niet.
Zoals al 600 x vermeld, ik heb geen probleem met een quote, maar ik heb problemen met een quote op je voorganger, of de klakkeloze "ik quote alles users".
9 van de 10 keer merken jullie dr niets van, aangezien ik, of de quote er uit haal, en de rest laat staan, of de quote inkort om dat een recensie van 4000 tekens in z'n geheel gequote wordt, met als antwoord, Dank je voor de recensie

Maar goed. schrijven doe je niet meer zeg je, dus veel plezier met lurken.

marcster82

Snuffelaar
29 jul 2017
23
7
CWP zei:
De gene die er een probleem van maken komen hier klagen, de rest van de 9890 leden schijnbaar niet.
En hoeveel van die 9890 leden zijn actieve posters?

Procentueel gezien is de participatie hier niet heel hoog, en jouw stijl van modereren is daar een oorzaak van. De laastste post van Banana slaat de spijker op zijn kop.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou dat valt reuze mee hoor https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=&sk=d&sd=d#memberlist ik kom al op 10% van de users die al meer dan jou toegevoegd hebben..

Ik heb die verwijten nu al zo vaak gehoord en gezien, voorlopig staat het nzcforum.be al bijna 5 jaar, iets wat de voorgangers, die totaal niets, maar dan ook niets met dit forum van doen hebben, of hebben gehad, niet voor elkaar gekregen hebben. de reden? een grote bende
Ik hoor zo vaak, Sammeke dit Sammeke dat PeeWee dit Peewee dat, who the fuck is Sammeke ? Voorlopig is het Barefan die hier de server huur betaald, en "wij" hier een een gratis recensie forum onderhouden.
Kan je je daar niet mee verenigen, prima, ga je lekker alleen lezen.

Dus take it, or leave it.

marcster82

Snuffelaar
29 jul 2017
23
7
CWP zei:
Edit CWP: Niet bezig blijven met je gequote, begin het zachtjes aan zat te worden.
Vrijwel niemand heeft een probleem met Barefan, daar gaat dit topic ook niet over.

Ik vind je, en samen vele members met mij, gewoon geen geschikte moderator. Het forum zou zoveel succesvoller zijn met capabele moderators.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je kan beter is opnieuw lezen, ik heb het er niet over dat er iemand een probleem met barefan zou hebben. ik zeg dat dit forum bij de gratie van zijn centen bestaat. maar ik ben d'r wel klaar mee om je te beantwoorden, je kan bezig blijven met 10 keer het zelfde argument. ik heb een duidelijk antwoord geformuleerd.
van je 11 berichten, staat 50% hier.

Voorlopig is 86% het met me eens, of gedeeltelijk met me eens.

marcster82

Snuffelaar
29 jul 2017
23
7
Dat is dus precies een van de problemen, je snapt blijkbaar niet waar quotes voor dienen. Ik reageer op twee specifieke zinnen, en je edit heeft ervoor gezorgd dat het nu niet meer te volgen is.

Ik stop verder met deze discussie en moet weer aan het werk, je wil blijkbaar niet inzien dat het beter kan. Ik lees het namelijk het meer als 40% die veranderingen wil zien.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Volgens mij als je dit op Hookers zou schrijven had je al lang en ban gehad.
Op Hookers mag je niet eens info vragen bij een dame maar alleen recensies plaatsen en anders moet het heel ergens anders geschreven worden.
Ik hoopte dat het in 2020 wel klaar zou zijn met dit topic maar helaas. Al met al vind ik het wel vermakelijk om te lezen maar laat de moderators doen
waar ze goed in zijn en dit forum verschoond laten van onzinnige dingen en eindeloze discussies. :)

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Ik ben juist blij met het weghalen van onnodige quotes die een forum slecht leesbaar maken.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Het is heel simpel wat qouten betreft.
Je qoute alleen als er tussen het bericht waar jij op wilt regeageren 1 of meerdere berichten staan.
Reageer je direct onder het bericht waar het om gaat dan qoute je niet.
Dat kan je accepteren of niet maar zo is het nou eenmaal en die regel wordt op meerdere fora waar ik op zit zo geregeld.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Het modereren van een forum is een kunst op zich.
Aan het eind van de rit ben je altijd the bull.
Degene die de klappen op mag vangen, en er zorg voor moet dragen één en ander in goede banen te leiden.
Zeker op een forum als NZC is dat ingewikkeld genoeg.
Ik neem mijn petje af voor de moderator die weet hoe het hier een beetje geordend te houden.

Heb zelf al jarenlang ervaring met het moderator-schap, en kan je vertellen, dat dit ingewikkeld genoeg is.
Een eigen stempel is snel geplaatst, maar ook noodzakelijk.

CWP, mocht je meer handjes nodig hebben, laat het weten, sta je graag bij.
Voor de goeie zaak!!!!!

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Een moderator erbij kan alleen maar dit forum ten goede komen.
En op Hookers is de moderatie zeer goed, menselijk en beleefd. Daar heb ik geen enkel probleem en zijn mijn bijdragen groot. Maar als je hier afgeblaft wordt omdat je geen link zet naar een site waar de link 's anderendaags toch al weg is... Logisch denken hé.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
[
CWP, mocht je meer handjes nodig hebben, laat het weten, sta je graag bij.
Voor de goeie zaak!!!!!
[/quote]

En waar heb jij dan eerder gemodereerd?

En @ Timtim, bij Hookers zijn er een aantal moderators als de recensie te negatief is wordt ie standaard weg gehaald of krijg je plots een ban voor een week. Vroeger was dat erger dan nu maar weerhoudt mij toch om daar wat nieuws te melden. En vooral bare adressen zijn ze helemaal niet happig op dus hier bevalt me beter.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Ik modereer al sinds 2007 in meerdere fora.
De laatste negen jaar is dat alleen nog in een Linux-forum.
Ik wil mijn belangen in andere partijen niet in het openbaar verweven zien met eventuele werkzaamheden hier.
Zijn voor mij totaal verschillende werelden. Ik vertrouw er op, dat je dat respecteert.

Vossen

Snuffelaar
5 jan 2020
7
0
Als zelfs in een topic over 'klachten' sommige 'klachten' al verwijderd worden voor dat de leden ze te zien krijgen, waar zit dan de integriteit van een forum....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je je hier registreert en dan je eerste posting al wat te zeiken heb en hier neerzet, dan heb je aan mij een verkeerde.

Sterker nog, zet hem nu op slot, ben het gezeur van 3 man en een paardenkop wel zat zachtjes aan. take it or leave it.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven