Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
timtim zei:
'ik hoop dat ze drugs in uw bagage vinden in Thailand, dan zijn we van uw gezeik vanaf',

Schiet is op TimTim... je bent al namelijk diverse keren online en hier in het topic geweest vandaag, is het moeilijk terug te vinden ?

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Inderdaad heb ik mij rot gezocht naar dit schrijfsel en ik vind er inderdaad niets meer van terug.

Bij gebrek aan bewijs ben ik in mijn onrecht en bied ik je MIJN EXCUSES aan.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Even een rectificatie van mijn kant, ik bleek wel degelijk iets gezegd te hebben, @Barefan vond het terug in de donkere NZC krochten, ik had het niet zover terug gezocht namelijk, maar ik had mijn reactie en die van timtim uiteindelijk gedeleted op 8 juni 2018 :lol:

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=3149&p=38855#p38855

Blijft van mijn kant als "verdediging" open staan, dat je gewoon weg met respect dient te antwoorden in zo'n topic. en dat jou
GVD, als ge Engels wil schrijven schrijf dan Engels hé... maar als het niet lukt hou het dan in het Nederlands. Die eigen-kweek-toestanden ergeren mij.
op dat moment mijn reactie uitlokte.

Enfin. NEXT !

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Toch mooi van je CWP dat je dit dan gewoon plaatst.
Dan ben je welzeker een integere moderator hoewel die uitspraken misschien net wat te ver gaan.

Zo nu genoeg geslijmd kan dit topic dan op slot of gaan we tot het eind van het jaar door.
CWP is en blijft volgens stemming gewoon moderator :) :D

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Da's niet mooi. Je geeft wel toe dat je inderdaad iets over drugs in Thailand had geschreven dat totaal niet door de beugel kan maar excuses kunnen er niet vanaf?

Het is hier al herhaaldelijk gezegd: streng modereren is een ding, als een hufter modereren is iets anders. En met dat tweede hebben vele mensen hier terecht een probleem.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Rectificatie

En als Barefan nou met een mod op komt dagen die in ieder geval de zelfde moderatie aanhoud, dus het forum netjes houd en zich niet laat intimideren door de pooiertjes en gespuis, dan draag ik met alle liefde het stokje over hoor.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Strenge modereren is niets mis mee! ik begrijp alleen niet waarom het weleens voorkomt dat mijn posts verwijderd worden?
Ik zoek eerst goed op het forum of de dame in kwestie hier nog niet voorkomt. vervolgens post ik bij wie heeft er ervaring met....
naam- plaats waar ze mee adverteerd

de link naar de advertentie en de vraag of iemand ervaring heeft.

ik snap er niets van hoe je zo een foto van je beeldscherm bij de post plakt dus dat doe ik niet maar verder alles volgens de regels.

????????

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Beste CWP,

Je modereert goed, maar af en toe te in mijn optiek. Zelf vind ik bv humor om bv andere leden even te prikken zelf ok.. Als laatste in de rubriek algemeen waarin een vraag gesteld wordt aan de dames. Een vrouwlijk lid antwoord met : ik ben al jaren lid hier xxx, wat niet een antwoord op de vraag is van de moderator. .. Als ik dan een opmerking plaats, nou aangezien je toch jaren lang lid bent, maak dan een opzet. Hier word niet gerageerd door het vrouwelijk lid...
Als er daarna weer twee opmerkingen komen worden deze verwijderd..
Nu is even mijn vraag waarom? Valt dit onder het kopje: pesten= geen respect voor de andere forumleden of simpelweg. Piet je schijft bullshit!

Anyway, zoals je waarschijnlijk gemerkt heb, word ik af en toe getriggerd door leden en opmerkingen en waarop ik moet reageren.
En de laatste zie ik een beetje als iemand die een beetje door semi aardig te doen reclame voor zich zelf maakt en daarop kon ik het even niet laten om een opmerking te plaatsen.

Misschien hoort dit niet in deze rubriek en als er mensen zijn die het anders zien hoor ik het graag...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
:ugeek: Als je goed opgelet had piet. Is een topic gericht "alleen vrouwen"
Nu kan het zijn dat ik me vergis. Maar ik ken weinig vrouwen die piet heten -;)

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Uhm jaaa, klopt maar deze stond in de akgemene topics vandaar dat ik eveb een reactie plaatste... :D

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik schrijf nog maar zelden op dit forum. Ik kom wekelijks in veel saunaclubs in Nederland en Duitsland. Ik voel alleen nog weinig om nog dames te delen. Zoals in het topic van SS, Babylon en Aca Gold... er zijn veel mee dames die nzc in deze clubs. Reden dat ik geen zin meer in dit forum heb is het moderen van CWP. Ronduit onbeschoft! Die man heeft niks beters te doen... Dit forum zal nooit meer worden dan het nu is. Slecht het topje van de nzc ijsberg wordt hier gedeeld en dat komt vanuit mijn hoek omdat vooral deze moderator de sfeer verpest door zijn gedrag dat mij doet denken aan een Duitse kampbewaarder. Dit zal mij wel een ban opleveren... het forum boeit me toch nog weinig. Succes nog allemaal.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je blijft quoten op je voorganger en beginnen over andere clubs in een Venus topic, tja dan wordt ik het ook zat he banaantje... en volgens dit topic is het allemaal niet zo verkeerd hier...
en soms heeft een forum een Duitse kampbewaarder nodig blijkbaar, en aangezien ik nu uitgemaakt wordt voor Duitse kampbewaarder, modereer ik een seniel als jou wat strakker.
En bannen, nee hoor, dat doe ik alleen maar als je mij ook in de PM gaat bestoken. voorlopig doe je je ding maar, als je de paar forum regeltjes maar volgt.

NEXT !!

ps, zo schokken vind ik mn standaard pm niet eens :lol: :lol: :lol: :lol:

marcster82

Snuffelaar
29 jul 2017
23
7
CWP heeft een soort ideaalbeeld hoe hij het forum wil hebben, en alles wat daar vanaf wijkt wordt verwijderd of gecorrigeerd.

Prima om het netjes te houden maar ik vind dat het te ver gaat. Posts verwijderen omdat er 1 regel wordt gequote? Kom op.

Vorige maand is er nog een soa melding van mij verwijdert. Geen idee of het CWP was, maar ook ik schrijf hier dus niks meer en zit bij de 'concurrentie'.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Lekker blijven daar bij die zgn concurrentie... wat doe je hier nog ?

Meldingen van Ik heb daar vorig jaar een chlamydia opgelopen zitten we namelijk niet op te wachten.
Misschien dringt het niet door tot je, maar mensen worden daar angstig van om deze dvp te bezoeken, terwijl jou melding totaal nergens op slaat.

En quoten op je voorganger, leer is de etiketten van een forum, vooraleer je er aan deelneemt. Je bent hier te gast en profiteer van de recensies die er achtergelaten worden.

Next !

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Deze wijze van modereren schiet zijn doel voorbij. Nuttige informatie verdwijnt van het forum om het "overzichtelijk" te houden. Terwijl een quote juist een verwijzing is naar hetgeen de post op van toepassing is. Regels zijn regels, daar gaat het mij niet om. Alleen doordat nuttige informatie verdwijnt mist het forum meer en meer de informatie die bezoekers komen halen op een dergelijk forum. Denk dat een klein forum als dit juist blij moet zijn met de moeite die schrijvende leden nemen om berichten te schrijvenen en deze moet koesteren. Nadat verschillende malen mijn posts verdwenen zijn ben ik in elk geval weinig gemotiveerd mijn ervaringen te delen.

Maar lekker zo doorgaan CWP als jezelf denkt goed bezig te zijn. Valt me alleen wel op dat je weinig zelfreflectie hebt. Kritiek kun je slecht verdragen.... duidelijk sta je niet boven de partijen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven