Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik vertrek niet, d'r is er namelijk geen een die mijn verschrikkelijke "terroristische uitkaffer" pm's wil delen dmv een screenshot.
Allemaal gelul, enkel als ze hun zin niet krijgen gaan ze een pm naar Barefan sturen, maar iets concreets, waarvan zelf Greta Thunberg van zou gaan huilen, ho maar.

Zoals gezegd:

NEXT

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Price zei:
De reacties van CWP zijn de voornaamste reden dat ik niet tot zeer terughoudend ben in het delen/recenseren.
Ik zit er niet op te wachten om goedbedoeld en met de beste intenties iets te delen en dan een zure opmerking te krijgen.
Per saldo doe je goed werk, maar door de toon weerhouden velen zich van het delen van recensies denk ik.

Exact - de acties van CWP zijn goed bedoeld en nuttig maar de toon en rigiditeit zijn voor mij ook reden nauwelijks nog te posten

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Beste allemaal,
Het klopt dat CWP niet altijd een erg vriendelijke toon aanslaat
Maar wel meestal volgens regels die de meesten wel een keer zouden moeten kennen

Verbaast mij wel dat er een aantal dan als kleine kinderen reageren
Onder het motto ik krijg het niet zoals ik wil dan doe ik niets meer lekker puh.
Dus een iets mindere reactie hier, dan schrijf ik toch lekker niet meer mijn recensies!
Mijn zoontje van 8 reageerd nog volwassener

En dan het zijn maar geschreven woorden. We hebben wel het lef om een hoer bare te neuken maar niet de ballen om een keer een beetje kritiek te accepteren en gewoon verder te gaan met recensies

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Price zei:
De reacties van CWP zijn de voornaamste reden dat ik niet tot zeer terughoudend ben in het delen/recenseren.
Ik zit er niet op te wachten om goedbedoeld en met de beste intenties iets te delen en dan een zure opmerking te krijgen.
Per saldo doe je goed werk, maar door de toon weerhouden velen zich van het delen van recensies denk ik.

Bovenstaande een mooi voorbeeld. Price is terughoudend, maar heeft überhaupt nog nooit iets gedeeld zie ik en dus ook geen kritiek of zo kunnen hebben. Dus tja
Hoe serieus moeten we dat dan nemen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dit soort onzin, en ook weer niet de eerste keer.

Het topic dat die wil openen, opent hij hier "Nieuwtjes op het forum"

Als je even een kleine moeite zou doen, en in de zoek box Milking Table in zou voeren, kom je in een reeds bestaand topic. https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=175&t=7469&p=71083&hilit=Milking+table#p71083

Dus wat doe ik dan met dit soort onzin, gewoon stug deleten, en een pm naar hem toe met de opmerking, " Zou je de zoekbox is willen proberen vuile vieze tering kl***%%% zak,

o nee, valt best mee, simpele pm ging er heen, Hoi, kan je de zoek box even gebruiken en gelijk dit topic even willen lezen, dan kom je vanzelf je milking table tegen, dank je

Petertje

Toogplakker
28 mei 2019
86
3
De taak van een bibliothecaris is het herordenen van boeken omdat niemand ze juist terug zet....

Als je er zo boos van wordt, is het wellicht verstandiger ermee te stoppen cwp

Dit is niet goed voor je gezondheid, deze agressie is slecht voor je bloeddruk

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
:lol: :lol: :lol: :lol:

Keep on dreaming

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Cwp heeft een leuk onderschrift dat heet moddereter. Een goed werkende forum heeft mensen nodig die arbitraal optreden.
Wat wel ontbreekt is nieuwe leden een welkomsbericht sturen met koppelingen naar instructies en de topic stel je zelf voor. Daarnaast vind ik respectvol gedrag een kernwaarde binnen dit forum en soms zie ik dat niet in de berichten terug. Ik dacht dat er meer moderators zijn, maar ik zie dat cwp enkel actief is. Dan moet die cwp flink gezet zijn door het eten van al die modder. Ik heb het idee dat cwp handjes erbij kan gebuiken en dat kan kansen creëeren om bijv een nzc chat te openen. Ik vind dat cwp het prima doet. Ik vraag me wel af wat die andere moderator doet 🤔🤔🤔

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax en Barefan modereren hier ook zat wat dat aan gaat.
Chat op de site hebben we al is geprobeerd, @Barefan kreeg het technisch niet helemaal rond begreep ik.

Je zou zelf een chat kunnen beginnen op telegram, lekker anoniem, mits je de privacy settings even goed door loop.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
een chat hebben we een heel korte tijd geprobeerd, maar 1 er werd neit gechat en 2 het liep technish niet zo wonder goed.

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Price zei:
Kan ik volledig onderschrijven. Het gaat trouwens niet over streng modereren, maar over modereren als een mongool.

De waarde van een forum staat of valt met de informatie die gedeeld wordt. Curry Worst Pekelzeiker moet dringend eens leren om met mensen om te gaan die informatie voor zijn forum aanleveren. En afleren om alles beter te willen weten, Steek je daar behoorlijk wat tijd en moeite in, om op een vriendelijke manier medeleden uitgebreid en correct te informeren en om ook op hun talrijke persoonlijke vragen te antwoorden, en dan krijg je gezeik over te veel tekst. Mijnheer wil wel een (fout geschreven) Frans woordje gebruiken om iets samen te vatten, maar zelfs die samenvatting klopte van geen kanten. Wijs je hem op zijn fouten: gewoon zonder enig woordje van verontschuldiging een stuk van een topic wegvegen, en klaar is Kees.

Als je tenen langer zijn dan je pietje, stop dan met modereren en laat dat over aan anderen die weten hoe ze mensen kunnen blijven motiveren om het forum boeiend te houden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Duidelijk verhaal, Aangezien ik hier niemand op het forum uitmaak voor mongool, en jij dus wel, ga jij een maand op vakantie. ben je wel wat beu aan het worden namelijk. ik blijf je wijsneuzen geleuter niet opruimen.

Next !

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik vond het schandalig hoe CWP een verslag, waar ik toch wat tijd in gestoken had, gewoon in de prullenmand kiepert omdat er geen link was naar RL.
Sindsdien doe ik geen moeite meer voor bijdragen, alhoewel ik dikwijls goeie info daardoor achterhoud voor de forumleden. Jammer.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Trouwens, op Hookers ben ik een gerespecteerde schrijver en worden mijn recenties met respect behandeld.

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Het blijft een verloren kans van Barefan dat hij het niet herbekijkt. Wellicht een vriendengunst? Ik kan mij geen admin voorstellen die een moderator zoals CWP houdt.
Ja, hij doet zijn werk, dat wel. Maar de manier waarop laat veel te wensen over. Dat is in dit topic genoeg naar boven gekomen en kan je niet ontkennen. Is het een kwestie van andere, goede kandidaten te vinden om het team te versterken?

Ik begrijp best dat CWP na zoveel edits enz het wat beu en gefrustreerd geraakt. Vervangen met iemand met meer geduld. De leden verdienen dat wel.

Recent gooit hij alles in 1 grote topic van de gangbangs. Allesbehalve overzichtelijk. Dames die het al jaren niet meer doen, blijven nu in de titel staan... Leuk voor hen ongetwijfeld. Waarom heb je dan nog de gangbang categorie als het allemaal in 1 topic kan?
Laat het aan een moderator over met meer geduld... Die bereid is daar wel tijd en moeite in te steken.
Komaan Barefan...

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik begrijp best dat een moderator ergernissen ervaart, maar als hij zich God waant en schrijft van 'ik hoop dat ze drugs in uw bagage vinden in Thailand, dan zijn we van uw gezeik vanaf', dan is er toch wel een grote hoek af.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wel grappig dit, alle organisatoren bij elkaar, stelletje zeikers,

En het bij elkaar gooien van de Wommelchem en de Freya of whatever GB organisator rotzooi heeft maar 1 reden, baasjes die elkaar het licht in de ogen niet gunnen en elkaar hier komen afkraken hebben aan mij een verkeerde.
Adverteren kan je op sexjobs of RL en daar betaal je voor, hier is het een recensie forum, geen advertentie site die jullie enig recht van adverteren geven. als je wil adverteren, stuur is een berichtje naar Barefan, maak een zwik euro's over en je komt met banner en al op de site.
Zolang dat niet gebeurt, kom je mij tegen, de "pleurislijer" van het forum.

en euh timtim, "ik hoop dat ze drugs in uw bagage" laat maar is zien dat ik dat schrijf. en als je niet binnen 1 dag laat zien waar en hoe dmv printscreen pleur ik je ook het forum af. Ik ben wel klaar met je onzin, als er nog meer mensen zijn die mij van dit soort bullshit beschuldigen, plak de schokkende pm's dan is hier neer.

En Petertje, " Ik zeg niks" dat klopt, elke zin die je wil posten word hier bekeken, en per stuk goed of af gekeurd. en jou posting, "ik zeg niks" had er bij mij niet door gekomen...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Misschien een andere tip cwp.
Laar ik mijn slechte voorbeeld inzetten: maker van een foto gallerij ;) ;) ;)

Je baalt als een stekker dat ik weer die fout maak. Als stekker wil je in beide gaatjes gaan: dat het niet weer gebeurt. Dat is begrijpelijk. Dan heb je de post weer bijgeschaafd en vraag je jezelf af snapt ie nou het niet.

Op deze forum zijn alle instructies en mededelingen van de moderatera te vinden.
Werkelijkheid wordt dit niet door iedereen gelezen zoals ik. Waarom plaats je geen link? Ik denk dat iedereen wel benieuwd is naar de reacties en dan die mededelibg heus wel gelezen en scheelt het jou moeite om bij herhaling een pm achteraan te sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven