Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
nou cwp in mijn ogen doen jullie heel goed werk hoor ,het valt niet mee om het iedereen het naar zijn zin te maken
iedereen zou blij moeten zijn met mensen zoals jij, die het forum draaiende houden ;)
de meeste mensen weten niet hoeveel tijd er in gaat zitten
ik ben je dankbaar gr robby

31 aug 2016
1.194
112
Deze pole is niets zeggend .
Net 1% van de gebruikers hebben de moeite genomen om te stemmen .

De zwijgende meerderheid laat het afweten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waarvan ca 300 echt actieve leden. 68983787464 dubbele en gebande accounts, komen we uiteindelijk op een 33%. niet slecht voor een poll

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
En waar baseer je die beschuldiging op? Er is hier een draad vol reacties zonder dat iedereen is geband. Of is dit misschien niet je eerste of enige account en heb je ervaring? Ik weet het niet, ik vraag het je gewoon even. Het zou fijn zijn als je het even onderbouwt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@Petertje, aannames, iedereen kan hier z'n zegje doen. leef je uit.

Enige wat ik verwacht is dat er met respect gereageerd wordt, en dat de topics die geopend worden, met name door de nieuwe gebruikers eerst even de moeite nemen zich wat te verdiepen in de forum etiketten.
en als ik dan na 6 keer aanpassen een pm aan waag, ik niet uitgemaakt wordt voor een of ander K Mongool die met een paar stoere centen in Bangkok is geweest en hier stoer loopt te doen en zich af loopt af te rukken omdat mijn vrouw een SOA heeft en niet weet dat ik hier als een pedofiel een forum bij houd, tja, dan ben ik meestal niet zo moeilijk en druk ik op de ban hammer, incl je ip adres en houd het ook nog is een poosje bij als je een poging doet om terug te komen met een vpn en anoniem mail adresje.

Voldoe je niet aan bovenstaande, dan kan je alle kanten op hier, en heb je van mij weinig last.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Banana zei:
Het forum overzichtelijk houden is prima.
Maar het is de klank die de muziek maakt.
Soms mag de boodschap iets subtieler en vriendelijker gebracht worden.

Precies, doet me denken aan een vorm van autisme.

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Pfff, de autisme-kaart wordt dan maar weer eens getrokken, wat een dooddoener zeg. :evil:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
je moet ook wel een beetje autistisch zijn om hier te modereren hoor. :lol: :lol:

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Ik heb heel lang getwijfeld of ik wel zou reageren, maar als u er zelf een topic voor opstart dan vermoed ik dat u rekening houdt met het feit dat u niet enkel prettige berichten zal verwachten.

Ik behoor tot de groep van bezoekers op dit forum die het heel moeilijk hebben met uw (zeer arrogante) stijl.
Het gaat mij niet over het modereren op zich, ik ken genoeg moderators en je moet daar een consistente stijl in hanteren…

De manier echter waarop u mij enige tijd geleden hebt uitgekafferd omdat ik (volgens u niet voor het eerst) een recensie niet op de correcte wijze had geplaatst, heb ik nog nooit meegemaakt!

Ik ben echt niet dom, maar toegegeven ik ben ook geen groot licht met de computer, maar in plaats van dan zo te keer te gaan zou het beter zijn dat u handelt zoals het een (goede) moderator betaamt : het met veel geduld en sympathie uitleggen, desnoods meerdere keren!!

Ik weet wel dat u zich geen reet aantrekt wat (sommige) mensen van u denken, maar kan nochtans geen kwaad om er eens over na te denken!

Ik heb af en toe ervaringen die nuttig kunnen zijn, maar u hebt van mij enkel een lezer gemaakt (en ik vermoed van nog forumleden).

Jammer!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je hebt er inderdaad een tijdje over gedaan, ik kan terug tot 17 mei volgens mij.

Plak er is neer wat ik je gestuurd heb dan, zo schokkend zal het niet geweest zijn. uitgekafferd ?? nou dan zal je de eerste zijn, misschien wat bot, maar dat wordt je hier wel als je de god ganse dag de klerezooi op aan het ruimen bent, een beetje forum etiketten is de meeste bezoekers vreemd

ik heb wel in de log terug gevonden dat ik het wat zat aan het worden was ja... dus als je een pm heb gehad, of iets dergelijks, ben heel benieuwd wat er stond.

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Heb de (privé) berichten nog eens bekeken en 'uitgekafferd' is wat overdreven, maar het was bot en aanvallend en zeker niet klantvriendelijk.

Soit, ik weet zelfs niet of ik hier nu wel via de juiste werkwijze reageer (plaats ik een reactie of reageer ik met citaat, sorry alvast), je bent hier bang om te participeren aan de info-uitwisseling als je niet bij de vriendenclub hoort die de regeltjes goed kent...

Ik lees wel

Bedankt voor uw reactie.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
het is redelijk simpel, een citaat gebruik je enkel als je reageert op een vraag of iets dergelijks verderop in het topic, dus zou je mijn voorgaande bericht compleet quoten , tja, dan is die weg. en zo moeilijk is het niet om mee te werken aan een overzichtelijk forum, daar hebben de ander 9500 niet schrijvende leden ook wat aan...

Maar ik vroeg je of je dat bericht wilde delen, aangezien de "baas" ook mee leest, en die ook wel is met dat soort opmerkingen komt, maar bewijs is er nog door niemand geleverd, ik kan het namelijk ook niet vinden in mn verzonden 26000 pm's zachtjes aan.

Ik heb maar een doel voor ogen, en aangezien we het hier met 1 1/2 man bijhouden ten opzichte van Hookers of weet ik welk forum, gaat het misschien wel is op een "te botte" manier.

En ter info, ik heb hier geen vrienden club. Ik geloof niet in anonieme vrienden namelijk.

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
De reacties van CWP zijn de voornaamste reden dat ik niet tot zeer terughoudend ben in het delen/recenseren.
Ik zit er niet op te wachten om goedbedoeld en met de beste intenties iets te delen en dan een zure opmerking te krijgen.
Per saldo doe je goed werk, maar door de toon weerhouden velen zich van het delen van recensies denk ik.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gewoon even de poll invullen, probeer de onderste op 100% te krijgen. je eerste bericht na 2 weken lidmaatschap. :lol: :lol:

Begint gewoon leuk te worden.

Price zei:

De laatste waar ik het mee aan de "stok" kreeg was ww15 die het nodig vond in diverse topics te gaan vragen of ze na hun bezoek aan de dame ook gelijk een SOA test gingen doen, hoe bedoel je suggestieve vraagstelling... En dat samen met de vele bullshit meldingen van SOA's bij dametjes die waarschijnlijk goed in de markt liggen, tja dan krijg je mijn attentie.

Dus als ik het dan na 6 x verwijderen gewoon een laat staan, en dan ff als een botte lul reageer dan neemt mijnheer ww15 zelf die biezen, jammer hoor, maar goed het is voor mij dagelijkse kost.

zo, Next ?

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
CWP, als je als moderator het vaak aan de stok krijgt met FORUMLEDEN (dus op een forum, want we zitten hier niet in een gevangenis hé, daar heb je dagelijks conflicten, het is hier een forum waar IEDEREEN de beste bedoelingen heeft), dan moet je je vragen stellen over je geschiktheid.

Ik deel de vrees van de vorige schrijver en heb meteen na mijn lidmaatschap gekozen om geen berichten te posten omdat ik geen zin heb in conflicten!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jeemig zeg. Wat een overdreven geroeptoeter hier van soms wel heel zielige figuren.
Het lijkt er steeds meer op dat jullie CWP aan het bashen zijn en hopen dat ie vertrekt. Nou ik mag hopen dat CWP daar zijn neus voor op haalt.
Iedereen met goede bedoelingen??? Laat me niet lachen. Er zitten er altijd wel een aantal tussen die de boel proberen te verzieken. En het waarom? Shoot me.
Stop toch eens met dat gejank en laten we blij zijn met dit forum en wat Barefan en vooral ook CWP regelt voor ons en dat is het leesbaar houden van dit mooie forum. Geniet van de ervaringen die hier vaak door dezelfde personen geschreven worden en deel ook op een normale manier je eigen ervaringen.
Zo dit moest er even uit.
Allen een fijn weekend gewenst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven