Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou laat het wel wezen dat je hier veel meer mag dan op Hookers.
Als je al een gewone vraag daar stelt in een topic wordt ie al verwijderd want alleen recensies.
En zo zijn er wel meer dingen. Je wordt daar voor het minste geschorst en ja ik spreek uit ervaring.
Ze zijn daar te veel bevriend met sommige dvp's.
Nee hier is het wel relaxter en je wordt ook nog eens geholpen als je een foto niet geüpload krijgt.
En ja CWP kan wel eens uit de bocht vliegen maar mag dat. De vorige beheerder van dit forum kreeg ook alleen maar gezeik over hem heen. Dus laten we blij zijn met hoe het nu is. En ja als je verwijderd wordt zal daar echt wel een goede reden voor zijn. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er is geen vorige beheerder van dit forum, Barefan heeft het opgetuigd, en Ajax en Ik helpen hem een beetje Iedereen heeft het vaak over Sammeke en PeeWeeHerman, die hebben en hadden niets met dit forum te maken.

Neuken zonder condoom | contact voor lekker neuken zonder condoom! ( Scam site met betaal shit )
Sammeke.be (offline )
PeeWeeHerman ( Heeft zich bekeerd en is bij de jehova's gegaan )

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik bedoelde eigenlijk een vorige forum beheerd door Peewee.
En bekeerd???? Nou de laatste keer dat ik hem toevallig zag nog niet echt ;) :lol: :lol: :lol:

being

Snuffelaar
25 jul 2019
2
0
Wat is dit nu weer voor idioot gedoe? Je maakt een topic aan om de meningen van leden te vragen en waar ze ook kunnen aanvinken dat ze jou niet meer willen, maar je gaat in het topic diegenen uitdagen die net dat aanvinken. Daarbij doe je een antwoord dat on topic is af als geneuzel? Totaal geschift en zielig ventje ben jij zeg. Nog niet eens het lef hebben om commentaar waar je uitdrukkelijk zelf om vraagt te laten staan.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik zit hier vrolijk alle postings van opeens allemaal nieuwbakken leden goed te keuren, en dan kijk ik iets verder, blijkt dat ik je al is verbannen heb. Dus bij deze is je account weer weg.

Veel plezier op hookers

A

Anonymous

Guest
Haha, ik heb ook een hekel aan herregistranten die eerder verbannen zijn. Scherp CWP

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Mijn mening:

Streng modereren is noodzaak volgens mij. Maar voor mensen zoals ik die enkel op de gsm op dit forum kunnen en het posten en linken na enkele keren proberen niet onder de knie krijgen. Houd het soms tegen om hier extra zaken te posten.

Heb overlaatst een foto willen posten van een date die ik volgespoten had. Mr na 30min en geklungel opgegeven. Dus foto weggegooid en maar niks gepost.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
ik vind het ok. Ben hier nieuw, al paar keer iets gepost, al paar keer "onder mijn voeten gekregen" van CWP, maar ik kan me er wel in vinden.
Als ik de regels niet volg, is het niet uit onwil. En geen probleem als ik er wordt op aangesproken.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@Janneman, als je dat aangeeft in je topic is er niets aan de hand, er zijn er trouwens meer die het niet lukt, of de link niet kunnen plakken, of een foto. dan doe ik het vaak voor ze, maar alles zo maar neerpleuren en er een bende van maken, no way.
alles staat nu overzichtelijk voor zover ik het kan bijhouden, topics worden hernoemd als een dvp een andere naam aan neemt, of van werkplek veranderd, (Enkel de ramen en tippel topics ben ik gestopt, dat is niet te doen) dus de gasten die wat te zeiken hebben, hebben gewoon een slechte aan mij, zit dit hier te doen voor de lol he. En ja ik pluk er ook de vruchten van, mening dametje heb ik laten schieten gezien de recensies, dus een ieder die hier aanwezig is plukt er voordelen van, en die voordelen betaal je door normaal te doen, en de paar simpele regeltjes bij te houden, wil je je daar als gast niet aan houden, prima, dan is daar het gat van de deur. Letterlijk..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@dgluda, https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=27&t=7208&p=68582#p68582 bedoel je denkelijk, ik heb totaal geen opmerking over zo'n topic, staat er prima, enige was de link, en als ik je dat 1 keer gemeld heb neem ik aan dat je het niet meer vergeet, doe je het stelselmatig dan wordt ik daar wat "botter" in ;-) Iedereen moet ff wennen en desnoods leren hoe een forum werkt

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Ik heb al eerder gezegd dat de moderatie prima is, maar ondertussen zocht ik wat informatie over Charleroi en kwam ik dit tegen:
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=7153
De topic geeft aan dat er nzc mogelijk is. Daarbij heeft de gebruiker zelfs de moeite genomen om een kaart te maken met daarop waar de dames tippelen, afwerkplek en lovehotel. Een best wel nuttige post. De topic hoort volgens mij echt niet in de beerput, maar bij ramen/tippelen in Wallonië.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Modereren is bijna een dag taak weet ik uit ervaring.
Daarbij moet je af en toe een beetje streng zijn om het overzichtelijk en netjes te houden.

Het forum wordt gelukkig netjes beheerd en bijgehouden.

Mvg

Naked

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Even getwijfeld hoe ik hier op zou reageren.. want ik post niet veel, ik wandel ook niet veel.. ik moet zeggen dat bottom line vind ik het goed en netjes geregeld. Alles blijft netjes en 'rommeltjes' worden vlot opgeruimd. Dus voor de duidelijkheid, ik heb niet echt klagen...

Echter je start dit topic met een opmerking/vraag omdat je blijkbaar dus af en toe reacties krijgt dat het wel wat te streng is. En ergens snap ik dat wel, ik heb er zelf persoonlijk dus geen last van maar af en toe zie ik inderdaad wel wat kort af reacties dat ik wel eens denk van.. die nieuwelingen moeten het ook nog leren. Dan kun je wel zeggen na de 3e, 4e, 5e keer moeten ze het toch snappen... Ja daar heb je gelijk in, maar dit is een beetje onderdeel van het beheren van een "community" je gaat het nooit voor elkaar krijgen iedereen op jou manier te laten werken. Natuurlijk is het goed om ze bij te brengen, maar als je ze "wegjaagt" door bot te modereren tegen nieuwkomelingen gaan ze niet veel recenseren en krijgen we op die manier minder snel nieuwe actieve leden.
Je moet je ook bedenken dat een ander nieuw lid die nog geen dergelijke reactie heeft ontvangen, deze reacties ook kan lezen en dan kan denken van "ja nou weet je ik vind 't prima om te lezen heb geen zin in gezeur"..

Maar nogmaals, ik heb hier persoonlijk geen problemen mee gehad het is iets wat ik me kan inbeelden hoe het voor veel nieuwe leden eruit ziet.

Wat ik wel echt wil aanstippen.. Je start dit topic om te vragen naar onze mening, maar elke keer als iemand met een mening komt dat je wat aan de strenge kant modereert veeg je het een beetje van tafel dat ze niet moeten zeuren.. ja, vraag dan ook niet om onze mening....

anyway, carry on as you are doing, beetje flexer of meer opvoedingsgericht richting nieuwe leden kan geen kwaad denk ik..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vandaar ook de (niet door mij verzonnen mogelijkheid)

Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijkheid kunnen nemen. (aanvulling door barefan)

Ik zelf had die mogelijkheid niet gekozen, het is A of B, en een paar mensen met name de pooiers en Glijmiddel kiezen C.

A

Anonymous

Guest
Misschien moet je onderscheid maken tussen streng modereren en grof taalgebruik gebruiken.
Ik vind niet dat je te streng modereert maar het taalgebruik is soms stuitend.
Ik zat een keer in de trein een tekstje in te voeren (had ik natuurlijk beter thuis kunnen doen) en vergiste mij in de naam.
Ik werd later even neergezet als een randdebiel niet gewoon.

A

Anonymous

Guest
Dus ik post een reactie op een vraag of iemand ervaring heeft met een dame dat de site met haar contactgegevens platligt.

Even later is niet alleen de link maar de helft van mijn bericht verwiijderd?!? Ik kap ermee. Dan doet een mens moeite om iets te posten...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Prima, als je onzin plaatst dan haal ik het weg, ow wacht je bent zelf al weggegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven