Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwerpfantasy

Snuffelaar
23 aug 2019
11
0
Sorry maar er stonden nog geen fotos van demi op het topic maar nog wel van roxanne ....

Dacht bij te dragen aan het forum op deze manier ....

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Misschien heeft CWP meestal wel een punt maar ik denk dat hij minstens een stijlprobleem heeft. Net zoals hij dit als vrijwilliger doet, doen de bezoekers en schrijvers dat ook.

2onder bezoekers en schrijvers kan het forum niet blijven bestaan en tegelijk is het onvermijdelijk dat er voortdurend fouten gemaakt worden tegen bepaalde conventies zoals de titels, wat voor back-upfoto's er gemaakt moeten worden enzovoort. Dat is eigen aan internetgebruikers: ze doen maar wat en ze denken dat ze hun plan trekken zonder de regels te hoeven bekijken.

Je kunt daar steeds opnieuw op wijzen maar je hoeft mensen daarvoor niet af te blaffen.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Ik vind de manier hoe CWP er op reageert wel een charme hebben.
Medegenieters, kom op nou! CWP zorgt ervoor dat we kwaliteit houden boven kwantiteit hebben. Het is fijner om deze overzichtelijkere forum te lezen en bij te houden dan Hookers.nl. Zonder CWP zou het echt een bende zijn hier. Respect voor deze man! :)
CWP ga vooral zo door!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik begin pas te blaffen als ik 3 of 4 keer de boel moet aanpassen van 1 persoon. :lol: en het standaard gedonder in Wetteren

Maedhros

Toogplakker
25 jan 2018
50
1
@CWP: keep up the good work!

Als medebeheerder van een ander forum weet ik hoe lastig het kan zijn om de lijn te bewandelen tussen te streng en te soft. Zeker wanneer je een boodschap al 180 keer hebt verteld, is het lastig om dat de 181e keer nog net zo genuanceerd te doen als de eerste keer. Dit is jouw forum en wij zijn hier te gast.

Your house, your rules.

A

Anonymous

Guest
Kwaliteit en overzichtelijkheid is het grootste goed wat mij betreft.

100 randdebielen vinden die wekelijks onbetrouwbare posts schrijven is niet zo moeilijk. Maar dan zijn de "goede gebruikers" zo vertrokken.

Ik maak gebruik van verschillende fora over vanalles en nogwat en het is vaak van hetzelfde liedje. Gebruikers die klagen over de spelregels. De handhavers zijn de moderatoren, dus die krijgen de sht over zich heen.

Ik vind de PB die ik kreeg na het plaatsen van een recentie in een topic, wat ik blijkbaar niet goed gedaan had, wat "kort en bondig" maar ik kan me dat wel voorstellen als je de hele tijd met posts te maken hebt die incorrect zijn.

Mensen die het er niet mee eens zijn, jammer joh. Ga lekker ergens anders heen.

Keep up the good work

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Met het opschonen van te algemene posts heb ik geen probleem.

De regel dat er niet mag gequoot worden vind ik soms wat te strak. Als je in een topic wil reageren op een bericht dat niet het laatste bericht is, is het handig om te kunnen quoten.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Van mij krijgt CWP een 9/10. Dat ene puntje verliest hij omdat hij zo soms zijn geduld verliest en een hele topic naar het archief verhuist. En daar zitten dan waardevolle bijdragen bij waar leden tijd en opzoekingswerk in hebben gestoken.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
burrito zei:
... De regel dat er niet mag gequoot worden vind ik soms wat te strak...
Quoten mag volgens mij best wel, zolang je maar niet simpelweg het volledige bericht als quoot gebruikt. Beter is het om alleen dat stukje eruit te halen waarop je reageert zoals ik nu ook doe.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Quoten op een laatste bericht vind ik zeer storend, evenals qouten op een voorlaatst bericht wat over iets anders gaat. Klein beetje je inleven in de forum etiketten kan geen kwaad. En een onnodige quoter krijgt altijd een pm waarom ik hem verwijder, en ze leren snel ;-)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@Krassy, archief is voor iedereen gewoon benaderbaar en er kan nog volop gereageerd worden.

being

Snuffelaar
25 jul 2019
2
0
Blijkbaar posten hier bijna alleen voorstanders van CWP, de rest durft misschien niet...

Mijn mening? Teveel muggenzifterij over onbenulligheden zoals foutjes in titel enz...
Gezaag over linkjes... Als men dit forum kan vinden via internet, kan men ook wel zelf de moeite doen om de besproken dames hun advertentie op te zoeken...
Wie echt in een bepaalde dame interesse heeft zal zijn handen wel uit de mouwen steken... Alles met de paplepel ingeven is helemaal niet nodig.

Het grootste probleem heeft " daviddoit " al aangehaald en ikzelf ook en ben er al ooit voor afgegooid terwijl anderen soms wel dezelfde opmerkingen mogen maken...
Het gedrag is niet waardig aan dat van een moderator. Denigrerend voor of over sommigen en andere worden gewoon met rust gelaten.
Ofwel leer je discreet en neutraal/onpartijdig te blijven met marge voor andermans fouten en gegronde redenen voor wissen of bannen.
Ofwel laat je het werk over aan anderen die wel ober die kwaliteiten beschikken.
Kan je als mod niet tegen kritiek is het niks voor jou. Heel simpel.

Waarschijnlijk ben je in het echte leven bijlange niet zo grof gebekt en authoritair als je je hier voordoet.

Hou in gedachten dat je moderator bent op wat het grootste deel van de bevolking een "hoerenlopers forum" noemt.
Niks om over te stoeffen en waarschijnlijk ook niks waar je thuis en bij je familie kan mee uitpakken.
Geen enkele reden om hier pseudo-frustro-politieagent met kapsones te spelen.

Behandel mensen zoals je zelf wil behandeld worden en je zal al veel minder tegenstand krijgen...

Neem dit niet als een persoonlijke aanval, enkel als een reflectie van je forum personaliteit.
Bij de meeste mensen zijn dat 2 verschillende zaken... Relativeren helpt heel veel....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ken alle meningen. Punt is als ik of een ander je er af heeft gegooid je het aardig bond moet hebben gemaakt. Dus als jij je gedraag zoals we het hier willen is er niets aan de hand. Als gast bij je tante ga je ook niet met je voeten op tafel zitten. Gewoon niet netjes -;)
En als laatste. Hoe mensen mij zien, ik weet het. En ik lig er ook niet wakker van -;)

daviddoit

Snuffelaar
17 aug 2019
3
0
Onzin.. je hebt mijn vorige account geblokt omdat ik iets zei dat je niet zinde. (ging over quote topic en zei dat je adem moest halen :))

Niemand heeft iets tegen streng navolgen van de regels. Zoals gezegd. Extra handjes zou mogelijk helpen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ah Gerardwilwel is weer terug. Houd je het netjes vriend ;-)

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Sommige reacties geven al aan dar minder streng modereren en leden zelf hun verantwoordelijkheid laten nemen waarschijnlijk nier de beste optie is.
Van mij mag het blijven zoals het is.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als die 10 man die "CWP stoppen met modereren" zich even willen melden, dan help ik die nog even naar hookers toe ipv hier. :lol: :lol: :lol:

Prettig weekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven