Er komen zo af en toe wat klachten dat ik te "streng" modereer.

• Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijk

Stemmen: 46 27,5%
  • Moderatie omlaag en een grote bende op het forum

Stemmen: 2 1,2%
  • Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum

Stemmen: 98 58,7%
  • CWP stoppen met modereren

Stemmen: 21 12,6%

• Totaal stemmers
    167
Status
Niet open voor verdere reacties.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
De reden is dat ik van een consistent en overzichtelijk houd, en na 30 keer de zelfde persoon z'n onzin te hebben verwijderd mijn antwoorden steeds botter worden.
Naast het feit van de 10 nee 100 tallen dubbele accounts en pooiers die hun waar komen promoten, heb je ook de users met 5 berichten die mij niet zo mogen, zal mij mn reet roesten, je bent hier namelijk te gast, en kan de grootste database met NZC adresjes gebruiken, Gratis en voor niets, als tegen prestatie zou ik verwachten dat je, je aan de forum etiketten houd, en je een klein beetje in leest hoe en waar te posten

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=3424https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=5970
Dit soort berichten wordt ik namelijk totaal niet warm of koud van

Jos12+ zei:
Moderator...
Ik heb al vernomen dat er een nieuwe site in de maak is vanwege uw redeneervermogen.
Ik zou het spijtig vinden dat deze site volledig in de prullemand gaat belanden.
Zou een andere aanpak niet kunnen voor jouw?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Lekker zo houden CWP. Heb niks te klagen over je wat modereren aangaat.
Als iedereen zijn GBV (Gezonde Boeren Verstand) gebruikt dan hoef je niet eens veel te modereren.

Enige wat ik de laatste maanden wel mis is dat je geen screenshot(s) meer plaatst als iemand een link geplaatst heeft.
Heb zelf ivm werk niet veel tijd om ze er bij te zetten als ik een link zie maar probeer waar nodig wel screenshot(s) te plaatsen als ik een link zie.

youppie

Toogplakker
4 jul 2017
35
8
Ik geloof dat iets meer duidelijkheid mag, zoals ik in PB's ook al had gezegd toen mijn eigen berichten werden gemodereerd. Maar ik ben niet voor minder strenge moderatie, het forum mag van mij gewoon schoon blijven van de pooiers =)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Topics die geopend worden over GB en dan met name Wommelgem en omgeving hebben sowieso mijn speciale aandacht.....Pooiertjes die denken dat NZCforum een reclame uithangbord voor hun is hebben het mis. Ga maar lekker betalen voor de aandacht, of blijf lekker op SJ en RL met je advertenties.

En als ze er dan weer komen is het 9 van de 10 keer een dame die al beschreven is, als je te lui bent om even te zoeken, voor de personen die dan toch weer een topic openen, tja, ik ga d'r dan weinig tijd aan besteden, weg met die rommel.

D'r zijn dik 5000 onderwerpen, de kans dat een NZC dame al beschreven is hier is zeer groot. Dan nog is bijna 10.000 leden, waarvan de meeste inmiddels aan hun 30ste account bezig zijn, tja, ik ben niet helemaal achterlijk.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En voor de gene die gestemd hebben, ff opnieuw doen, ik haalde een typefout van Barefan dr uit en nu is de poll gereset :lol: :lol: :lol:

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
Ik heb er ook totaal geen moeite mee hoor. Gewoon doorgaan. Ben trouwens vergeten of het hier was of op hookers.nl dat ik na zoveel jaren lid een fout met vraag of posten had gemaakt en terecht hard werd op aangesproken. Daar leer je van en wordt ook zo scherp gehouden.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
je houdt het lekker schoon en veilig (ironisch?) enige bezwaar dat ik zou kunnen aanstippen is dat sommige zaken vaak wat informatief zijn en verplaatst mogen worden ipv verwijderd maar kan zo niet direct met een goed voorbeeld komen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Informatief, Prima. daar hebben we Van Alles wat voor vanalles wat

Maar de vele topics, met deze dame zou wel eens bare kunnen gaan voorbeelden, no way. Op hookers is daar zat plaats voor.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Voordat ik de poll sloopte was de stand:

Moderatie wat minder streng en geen bende op het forum omdat Leden zelf ook wel wat verantwoordelijkheid kunnen nemen.
(aanvulling door barefan) . 1
Moderatie omlaag en een grote bende op het forum . . 0
Moderatie zo houden en een overzichtelijk forum . 8
CWP stoppen met modereren . 3

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Simpel voorbeeld, nieuw topic zo net, ten eerste staat deze al op het forum, ik ga nu is ff niet de boel verschuiven en aangeven waar, dat is 1

Kleine moeite is je te houden het openen van een topic, NAAM - PLAATS dus niet Alexia, Diest..... Dat is 2

En dan 3, dr staat een foto van die dame, vol in beeld, is door mij niet te controleren of ze dat überhaupt in een adje heeft staan, dus ik zou dan als eerste die foto weghalen, en doe je het dan weer pleur ik het hele topic weg... Ze plaatst namelijk niet zelf deze foto bij de advertentie. Dus wie zegt mij dat die vrouw niet straks helemaal over de zeik aan de mail hangt...

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=198&t=7339
En bare-ie loopt hier al rond sinds 2015, mag toch wel aannemen dat je dan weet hoe het werkt...

Als ik de ad bekijk wil ze helemaal niet vol in beeld....

enola

Toogplakker
15 jul 2017
148
32
Absoluut niets aan veranderen. Ik neem mijn pet af voor de manier waarop je de scepter zwaait.
Weet uit ervaring, hoe gemakkelijk een forum naar de kl*ten geholpen kan worden.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Het forum overzichtelijk houden is prima.
Maar het is de klank die de muziek maakt.
Soms mag de boodschap iets subtieler en vriendelijker gebracht worden.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Een beetje wat Banana schrijft CWP. Je bent niet altijd even tactisch met je woordkeus, een soort van olifant in een porseleinkast.
Toch hou ik er ook wel weer van. ;-)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat een gezeur over te streng of niet. Ik denk dat er op een forum als dit ook wel soort van politie, in dit geval CWP, moet zijn. Heb al van alles voorbij zien komen. Links naar fb, hotelnamen, gezichtsfoto ongevraagd,, namen van salons zonder vergunning
En vooral veel vragen die totaal niet met het onderwerp te maken hebben. Volgens mij hebben sommige mensen echt geen idee dat ze en het nzc voor ons kapot maken alsmede voor onze geliefde dames zelf. CWP ik denk dat je gewoon op de oude voet verder moet gaan en degene die onze geliefde hobby kapot maken moet bannen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
In het kader, wie niet luisteren wil moet maar...

Staat 1 Verkeerd, topic titel klopt niet, en printscreen is kut.
ik heb dus na 3 pm's hier geen zin in

Dus weg was die weer

daviddoit

Snuffelaar
17 aug 2019
3
0
Ik ben zelf jarenlang mod geweest van "het" grote broetjes forum. Als je groeit heb je nieuwe leden en tja die posten dingen verkeerd. Part of the deal. Groeipijn!

Lijkt me dat je gewoon een paar extra mods moet zoeken want je tone of voice is ronduit onbeschoft en zal op termijn het forum alleen schaden. Nieuwe leden worden afgeblaft, gewist zonder reden...Daarmee help je het forum (onbedoeld) om zeep.
Over behoorlijk wat dames bestaat bv nog niet eens topic. Je wilt het laagdrempelig houden om de database zo groot/volledig mogelijk te maken.
Klinkt echt alsof extra handjes veel gaat helpen...

Overigens streng optreden tegen delen van persoonsgegevens en alle vormen van reclame is WEL nodig.

Zoals hierboven al werd gezegd... de toon maakt de muziek

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Het zal allemaal wel, maar ik blijf stug volharden. kleine moeite om je eerst te oriënteren op een forum waar je te gast bent, en je aan de paar simpele regels te houden. Deze is dus niet eens zichtbaar geworden voor jullie.

Iemand al geweest?, wat verwacht je dan, dat we met zn alle even gaan lopen zoeken overal. :lol: :lol: :lol:

En mijn tone of voice is onbeschoft, dat heb je snel door in 14 dagen lidmaatschap of moet ik zeggen "gerardwilwel" ??? ik heb namelijk een bloedhekel aan dubbele accounts....

Onderstaande is dus ook niet veel verder gekomen dan het moderator systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven