Een minigids voor massagesalons in Ho Chi Minh-stad (Vietnam)

KirilFromSG

Snuffelaar
10 sep 2026
1
1
Hallo allemaal.
Dit forum werd me aangeraden door een bezoeker van Ho Chi Minh-stad die per toeval op mijn site terechtkwam.
Na een aantal succesvolle bezoeken nam hij contact met me op en stelde voor om hier informatie te plaatsen. Ik heb een Engelse vertaler gebruikt om de tekst te vertalen.
Ik weet dat er weinig tot geen informatie over Vietnam te vinden is, dus ik raad jullie aan mijn ervaringen met massagesalons in het afgelopen jaar te lezen.
Ik woon al meer dan zes jaar in Vietnam, maar sinds kort heb ik een nieuwe hobby (naast vissen): massagesalons bezoeken in Ho Chi Minh-stad.
Alle salons die ik bezocht, bieden Thaise massage, hot stone massage, Nuru massage, onsenbaden, orale seks met of zonder ejaculatie, zoenen, GFE (Girlfriend Experience) en sommige bieden ook anale seks aan.
Ik heb geen salons bezocht waar seks wordt aangeboden. Deze gids bevat geen informatie over seks.
KTV = afkorting van "Ky Thuat Vien", wat zich vertaalt als "de medewerkster van de zaak, het meisje dat je een massage geeft"
Thai = Thaise massage
Onsen = naakt baden met een KTV
Nuru = de KTV brengt gel aan op je lichaam (voor een betere glijding) en begint haar lichaam/borsten/billen/vagina (afkortingen v1/m2/v3/v4) over je hele lichaam te bewegen. Eerst lig je op je buik, dan draai je je om en wordt de procedure herhaald
Lan1, lan2, Lan unlim = hoe vaak je kunt klaarkomen tijdens een sessie
BJ = orale seks (blowjob)
HJ = handmatige stimulatie (handjob)
CIA = klaarkomen in de mond (Cum In Alo)
WC = anale seks (anilingus)
KISS = zoenen
69 = 69-positie
TIC = ticket
TIP = fooi
1. Boek altijd van tevoren een KTV via Telegram. Het is makkelijk en simpel.
2. 99% van de populairste meisjes is altijd bezet. Als je pas bij aankomst kiest, is de keuze erg beperkt.
3. Lees de pakketbeschrijving zorgvuldig door en kies wat je nodig hebt. Veel goedkope pakketten bevatten geen zoenen, orale seks of anilingus.
4. Ervaren meisjes leveren betere service dan jonge en nieuwe meisjes, dat is een feit. Kijk op forums (veel Telegram-recensies zijn nep) en kies een meisje op basis van recensies, niet op foto's (90% van de foto's is zo zwaar bewerkt dat je uiteindelijk een compleet ander persoon krijgt).
5. Als het je lukt om een KTV tot een orgasme te brengen, krijg je een dankbare masseuse die zich voor de rest van de sessie voor 200% inzet. Ze zal meer ontspannen zijn, de zoenen zullen gepassioneerder zijn en de hele sessie zal emotioneler zijn.
6. Bijna al mijn reizen, als ik een meisje of haar diensten leuk vond, vroeg ik om haar contactgegevens, en die kreeg ik bijna altijd. Niemand verbiedt KTV's om contactgegevens uit te wisselen met klanten, maar het hangt altijd af van wederzijdse aantrekkingskracht. Dus als je wordt afgewezen, wees dan tactvol en begripvol.
7. Het is makkelijker om een afspraak te regelen met meisjes van spa's/lingams buiten de zaak dan met meisjes van massagesalons die orale seks aanbieden. De reden is simpel: tijd.

Meisjes van spa's werken reguliere uren van 9.00 tot 20.00 uur of van 10.00 tot 21.00 uur, dus je kunt ze na werktijd ontmoeten, een drankje voor ze kopen of iets anders doen.
Meisjes van massagesalons die orale seks aanbieden werken van 22.00-24.00 uur tot 2 of 3 uur 's nachts, dus ze hebben simpelweg geen tijd voor ongedwongen ontmoetingen.
Het afgelopen jaar heb ik zo'n 60 masseuses bezocht die in verschillende massagesalons in de stad werken, in totaal zo'n 100 keer.
Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan kunt u alle gedetailleerde recensies hier lezen: kiki25massagesaigon.review Ik zal hier ook een algemeen overzicht geven van de beste masseuses op basis van verschillende criteria.
Laat ik je eraan herinneren dat dit slechts mijn persoonlijke, subjectieve mening is, gebaseerd op onze ervaringen met KTV, mijn gevoelens en mijn sympathie voor KTV zelf.
Ja, veel meisjes die in dit vak werken, ervaren ook gevoelens en emoties. Ze vinden sommige klanten misschien leuker dan anderen, dus houd daar rekening mee.

1 - KTV 09, P.A Relax, Quan 10
Ik ben de afgelopen twee maanden vijf of zes keer bij haar geweest.
Ze is mijn persoonlijke kryptoniet.
Ze is ongelooflijk.
Ze staat nog steeds bovenaan mijn lijst, en met een ruime marge.
Elk bezoek aan haar is als een reis naar de ruimte.
Elke nieuwe ontmoeting is spannender en opwindender dan de vorige. Iedereen die haar bezoekt, is dolenthousiast.
De massage is net zo goed als in een spa.
Ze is echt de "Koningin van de Massages in Ho Chi Minh-stad."

2 - KTV 07, An Khang, Quan 8
Een jong meisje van 19 jaar met een prachtig gezicht en een elegant figuur, niet typisch voor een Vietnamese.
Ze heeft enorme borsten, een mooie kont en een vrij slanke taille. De orale seks is geweldig, haar vagina reageert goed en pulseert.
Ze is erg gehoorzaam en experimenteert graag. De Girlfriend Experience (GFE) is fantastisch.
Ze speelt graag en zoent veel met haar tong.
Ze weet niet hoe ze een massage moet geven, dus sla dat maar over en geniet gewoon van een van de beste GFE's van je leven.
Ik ben twee keer bij haar geweest en kom zeker terug.

3 - KTV 55, CAM THY, Quan 12
Een 24-jarig meisje met een prachtig lichaam, die graag met haar tong op de lippen zoent.
Ze heeft ongelooflijke, stevige borsten en een fantastische, lange, langzame orale seks, en ze is erg gehoorzaam.
Als je haar uitlegt wat je leuk vindt en wat je wilt, zul je een onvergetelijke ervaring met haar hebben.
Ik heb haar twee keer bezocht, en de tweede keer, toen ze me zag, stortte ze zich op me en brachten we de eerste 15 minuten door met zoenen op een stoel. Het was een van de beste GFE's die ik ooit heb gehad.
Je moet haar NURU-massage zeker eens proberen, die is echt heel erg goed.
Ze weet niet hoe ze een massage moet geven, sla die dus over en geniet gewoon van de GFE.

4 - KTV 07, OZAWA, Quan 10
Lang, slank, met een prachtig lichaam en vooral enorme borsten.
Ze ziet eruit als een echte sekspop.
Ze werkt al lang in haar vak en is 100% professioneel.
Ze weet precies wat ze moet zeggen en doen om een man op te winden en hem plezier te geven.
De massage is hetzelfde als in een spa.
Als je alles leuk vindt, kun je haar contactgegevens/zalo meenemen en haar de volgende keer in het hotel ontmoeten om met haar te vrijen (lees het verslag voor meer informatie).

5 - KTV 179, OZAWA, Quan 10
Een schattige, kleine Vietnamese van 23 die me 3 keer heeft laten klaarkomen, een record.
Zeker een bezoekje waard voor iedereen.
Ze heeft nepborsten en verschillende tatoeages, maar ze is erg vrolijk.
Ze heeft mijn penis de hele sessie in haar mond gehouden.

6 - KTV 501, P.A Relax, Quan 10
Toen ze zich uitkleedde en ik haar lichaam zag, zat ik vijf minuten lang met open mond te kwijlen.
Ze heeft een slank, jong lichaam, maar haar borsten zijn gewoonweg een kunstwerk.
Dit zijn de mooiste natuurlijke borsten die ik ooit in mijn leven heb gezien.
Ze zijn gewoonweg een kunstwerk, een meesterwerk. Je moet er ook heen om ze te zien.
Ze spreekt goed Engels, maar geen kusjes, geen gfe.

7 - KTV 86, massage niveau 9, Quan 1
Ze is een prachtig meisje met een mooi gezicht en lichaam dat haar werk perfect doet.
Als je er ooit van gedroomd hebt om een K-pop meisje oraal te bevredigen, dan is dit je kans.
Ze ziet er absoluut prachtig uit en voor zover ik weet is ze erg populair onder Japanners en Koreanen.
Als je waarde hecht aan comfort, een mooie, schone omgeving en de afwezigheid van schimmel en muffe geuren, dan is dit absoluut de plek en het meisje waar je een geweldige tijd zult hebben.

8 - KTV 10, massage Em My, Quan Tan Phu
Een 22-jarig meisje met grote, natuurlijke borsten, een schattig gezicht en een geweldige, stevige kont.
Een interessante ervaring met melk in een jacuzzi en een van de beste rimming-sessies ooit.
Een geweldige plek, doordrenkt van Vietnamese gastvrijheid. Het voelt niet aan als een fabriek of lopende band zoals veel van de gehypte tenten in het stadscentrum.
Geweldige rimming-sessie en een nieuwe ervaring met melk in de jacuzzi.

De beste NURU-massage:
Trung Son, KTV 27
De beste NURU die ik ooit heb gehad, jong lichaam, een superstrakke kut (je kunt er nauwelijks je vinger in steken) en een heel mooi en schattig gezicht (maar slechte orale seks).

De beste diepe, natte orale seks:
Phong Nguyet Cat, KTV 06
Een tenger, slank 19-jarig Vietnamees meisje dat je piemel zo hard zuigt in de 69-positie, dat je recht in haar keel klaarkomt. Een van de beste fellatio's die ik ooit heb gehad, veel kwijl en geslurpt, ongelooflijke sensaties

De beste GFE-sessie:
KTV 07 - An Khang
KTV 55 - CAM THY

De beste meiden die tongzoenen (French kissing):
KTV 55 - CAM THY
KTV 07 - An Khang
KTV 08 - Vi Tieu Bao
KTV 07 - OZAWA
De prijzen voor massages variëren doorgaans van:
1 miljoen VND voor één sessie
1,2-1,8 miljoen VND voor twee sessies
en 2,3-3 miljoen VND voor een sessie met twee meisjes
Vietnamezen betalen ook liever niet de volle prijs voor een kaartje. Veel Telegram-kanalen organiseren dagelijks weggeefacties/loterijen voor gratis kaartjes.
Er is ook een Vietnamese app genaamd Camapro, die kortingen van 30% tot 90% op kaartjes biedt.

Mijn site is gemaakt zodat buitenlanders deze meisjes kunnen vinden.
Zo hoeven ze niet zomaar naar de dichtstbijzijnde plek bij hun hotel te gaan en een willekeurig meisje uit te kiezen, maar weten ze van tevoren wat ze tijdens hun reis kunnen verwachten.
Daarom is het altijd nodig om meisjes te reserveren, en het is het beste om dit 's ochtends vroeg te doen om de best mogelijke ervaring te garanderen.
https://www.photo-pick.com/online/R3a7gi8F.link
2026-09-11-26fb3a53-5da1-44c4-9025-fd66a5603239.jpg

2026-09-11-1c0a8010-6c95-4e32-975c-675f977694c9.jpg

Terug
Naar boven