Dame - Brugge

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Ben er gisteren geweest, even een korte recensie. Ging normaal enkele weken terug zijn, maar ze had dan een accident en moest dan annuleren.

Ontvangt in een appartement in sint kruis brugge. Ik had afgesproken voor een vluggertje daar ik haar nog niet kende en geen teleurstelling wilde. Via sms afgesproken en intiem kon zonder met cip.

Nu de date zelf: dame heeft wat jaren op de teller en zie je ook, maar uiterlijk viel nog redelijk mee anders, heel veel kilo's afgevallen en dat zie je ook. Woog vroeger 85 en nu 64 zei ze.

Bij een vluggertje is het ofwel pzc ofwel nzc maar niet alle 2. Ik koos voor intiem. Voor de speeltijd wast ze jou piemel eerst, dus hygienisch is ze wel wat een pluspunt is.

Je moet wel geen GFE verwachten, doet haar job maar dat is het ook. Eerst probeerde ze me hard te krijgen met een handmassage maar dit lukte niet voor mij, waar ze raar van opkeek. Toen stelde ik doggy voor en maakte hem zelf hard. Dat was wel een aangename ervaring, ze heeft nog ondanks de kilometers een strak kutje vond ik en het was een zalig gevoel in haar klaar te komen. Dan wat opgefrist en weer naar huis. Zou ik terug gaan?

Als de nood echt hoog is voor een snelle cumdump mss wel, anders herhalingsgevaar eerder laag voor mij.

Huidige url: https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aktie-vandaag-vluggertjes-50-euro.html

20230506_065957.jpg
20230506_065939.jpg
20230506_065925.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
staat al jaren op RL. Had destijds een abonnement formule of andere bedrieglijke financiële voorstellen.
Denk niet dat ik er ooit een ervaring van heb gelezen maar is hier al zeker vermeld

Boulevard

Snuffelaar
13 nov 2023
3
0
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

waarom ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven