Club Amai - Meer

31 aug 2016
1.194
115
Ik ben jaren terug in contact gekomen met 1 groep swingers toen allemaal twintigers.
Die hielden zelf feestjes en nodigde op bepaalde feestjes +1 uit dus ieder koppel nodigde iemand uit .
Als je dan als oudere man op zo'n locatie komt ben je in de hemel .
15 jonge dames die er zeer verleidelijk rondlopen .
Met deze ervaringen naar Amai gaan
Is dan 1 ware desillusie!!!
In dat groepje wist je alles en iedereen deed bare neuken.

Ik heb nu deze dagen verschillende sugar girls.die variëren tussen 23 jaar en 38 jaar . Dat is hard werken maar allemaal bare.

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
30
95
Gisteren lekker een paar uur bij de HHM geweest. Na lekker door een twee dames in het bubbelbad gepijpt te zijn en heerlijke sex met een dame op het bed naast het bad, liep ik langs de ruimte met de sling. Op de 'massagetafel' daar lag een iets oudere dame die net geneukt werd, terwijl ze andere mannen pijpte. Ik dacht te zien dat de man die net klaar was zonder condoom uit haar kutje kwam, dus ik bleef even staan en liet mij door haar pijpen. Na even vroeg ik haar, zal ik jou ook lekker even neuken, waarop ze heerlijk kreunde. Ik vroeg 'met condoom? '. Doe maar zonder zei ze. Bij het inloggen voelde ik dat ik niet de eerste was die middag. Heerlijk om haar hete natte kutje puur te voelen en haar lekker luid te horen kreunen.

Terug
Naar boven