Club Amai - Meer

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Had op dit forum gemeld dat geile bbw addy er maandag 30 jan weer zou zijn.
Kwam haar gisteren tegen en hoorde van haar dat ze door zeker 10 man is volgespoten op de nieuwe bedden aan de zijkant.
Hoor graag hier over ervaringen met haar en of het de moeite is haar komst hier stiekem aan te kondigen.
Heb je haar in kut of mond volgespoten? Laat wat lezen......
Zij weet er namelijk niets van en haar man die meegaat maar niets doet ook niet
Graag jullie reacties.

Vasco-Shot

Snuffelaar
29 jan 2023
3
0
jan willem zei:
Weet dat ze er morgen is vanaf 13 uur.

Ben een vriend van haar en laat aub niets merken van ons contact.

Zij bbw, halflang donker haar, zwarte kousen, bril, rood of zwart hemdje, geen slip.
Gaat met haar man altijd eerst wat drinken bij nep haardvuur.
Als ze plekje gaan zoeken gelijk meegaan, haar man gaat al snel weg.
Succes en schrijf hier even hoe het was

Dit was mijn eerste bezoek aan Club Amai de middag huisvrouwen afgelopen maandag 30/01.
Aangekomen rond 13.00 uur stond er al een lange rij. In het begin spannend maar daarna spannend. Leuk welkom, betaald, sleutel + kluisje aanwezig.
Paren komen op de eerste plaats.
Ontspannen sfeer aan de bar na het eten.
Een diverse klantenkring van alle leeftijden en alle lichaamstypes. De actie is al begonnen in de kamers, een echt doolhof maar zeer vriendelijke koppels/vrouwen.

@jan willem De bbw slet Addy vindt in de befaamde nieuwe kamer op verhoogde bedden. Reeds omringd door mannen. Een beetje passief maar erg opgewonden en laat haar kutje vullen terwijl ze op haar rug ligt. Verdorie, ze kreunde zo goed. Ik vulde haar kutje met sperma door haar grote tieten te likken. Erg goed. Bedankt voor de tip.

Een club met geweldige faciliteiten en toppersoneel!
Ik kom zeker snel terug naar deze club.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
246
Waarom wil een ieder altijd maar zekerheid qua aanwezigheid van dames die dit of dat doen en en is dat de motivatie voor hun om dan te gaan of niet?
Waar is het avontuurlijke gebleven, de jacht, het nee heb ik en ja kan ik krijgen?
De enigste zekerheid die je hebt is dat je belasting moet betalen en dat je eens dood gaat.

Verder.... hou idd gastenboeken in de gaten en probeer gewoon eens iets.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Begreep van Addy dat ze volgende week woensdag 15 febr. naar de bbw gangbang gaat.
Als het definitief is zal ik het hier aankondigen.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Veel bbw gaan daar steeds bare… nu de magere jongere vallen nog niet veel gezien daar van bare…

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
A.s. woensdagavond 15 febr. verwacht ik dat Geile Bbw Addy weer naar Amaj in Meer gaat.
Voor info stuur even een mail of berichtje.

Voor degene die nieuw zijn, Addy is een al wat oudere bbw, ziet er jonger uit, leuk kopje, grote borsten, kale poes en zeer zaad geil.
Alle aanwezige mannen mogen in haar klaarkomen, mond of kut.
Interesse zie boven.

Alleen in Amai , spreekt absoluut niet elders af, wil het heel anoniem houden, mede vanwege haar zeer representatieve job.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Nog mensen met ervaring over de bbw gangbang van 15 febr.
Sprak net Addy nog even, zij vond het massaal druk, is maar paar keer geneukt, veelal omdat er nergens plaats was, of kerel er maar bij blijven liggen zonder hem stijf te krijgen.
Was voor haar minder.......jullie ervaringen.....

djekkie

Snuffelaar
2 apr 2015
17
1
Ik was woensdag ook op de BBW en ik vond het juist erg rustig voor een gb of bijvoorbeeld in vergelijking met de zaterdag. Ook de nieuwe ruimte hebben ze niet open gegooid omdat het rustig was in de club. Alleen in de jacuzzi was het vrij druk. Maar verder altijd wel wat plaats ergens in de club. Ik weet niet wie Addy is maar mijn ervaring was dus anders afgelopen dinsdag. Heb me alsnog wel vermaakt zoals altijd in Amai. Volgende keer maar op zoek gaan naar Addy :)

Vasco-Shot

Snuffelaar
29 jan 2023
3
0
Nog mensen met ervaring over de bbw gangbang van 15 febr.
Sprak net Addy nog even, zij vond het massaal druk, is maar paar keer geneukt, veelal omdat er nergens plaats was, of kerel er maar bij blijven liggen zonder hem stijf te krijgen.
Was voor haar minder.......jullie ervaringen.....
Veel volk afgelopen woensdag tijdens de GB BBW bij Amai. De nieuwe verhoogde slaapkamer was gesloten. Bbw slet Addy later gevonden in de bioscoop, ze was een beetje exclusief met één man die zich alleen maar aftrekt, maar ik kon haar neuken ondanks het gebrek aan ruimte. Paren en vrouwen zijn erg actief in deze club, maar ik denk dat er al betere avonden zijn geweest. Maandag komt mij het beste uit. Ik kom snel terug met plezier..

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Zaterdag naar Amai geweest, direct vastgesteld dat een actief koppel aanwezig was waarvan de vrouw liefst alles puur natuur wil. Ze was dan ook op verschillende plaatsen erg actief en genoot van rubberloos genot, sommigen deden met wat ze ook toeliet! Ze waren niet aangekondigd.;)

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Voorbije maandagnamiddag naar Amai geweest. Na een neukbeurt met een zwartharige dame met condoom even rondgewandeld en in de ruimte nabij de ingang naast een dame gaan liggen, ze had een mooi figuur met siliconenborsten en een vriendelijke blik. Ik ben altijd afwachtend en opdringerigheid kan alleen maar afstotend werken. Ik werd samen met nog een andere man eerst met de hand bediend. De andere medespeler gin voor haar zitten en met zijn blote piemel tegen haar kut strelen. Ik merkte al dat ze het leuk vond en vroeg of ze ook zonder deed. Ze knikte overtuigd. Ik werd al serieus opgewonden. De man bleef echter gewoon wat wrijven en toen hij terug opzij ging zag ik mijn kans schoon en penetreerde haar. De opwinding was te groot en ik kwam (te) snel klaar maar we vonden het beiden wel leuk.
Na nog een wandeling en wat te drinken merkte ik dat dezelfde dame in de donkere ruimte nabij de cinema door verschillende mannen langs achter geneukt werd, sommigen gebruikten een condoom, anderen niet. Later in de namiddag trof ik de dame terug aan en lag ze uitnodigend op haar rug. Ze was met een andere man aan het spelen en toen ze zag dat ik opgewonden was lachte ze naar me en deed uitnodigend haar benen open en wees naar haar gastvrije kutje. Ik was erg opgewonden en we neukten heerlijk tot ik mijn tweede lading in haar loosde. Ik vond het wel een knappe dame, volgens mij de eerder vermelde vrouw die toen te vinden was in de gyneacologenstoel?

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
A.s. woensdag 15 maart vanaf 20 uur bbw gangbang in Amai te Meer bij Breda.
Heb vernomen dat geile addy er ook weer is en beschikbaar voor veel sperma lozingen in kut of mond.
Details voor echte doeners even via pb.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Sorry voor de fout, maar Addy is woensdag slag 15 maart niet op de bbw.
Ze moet werken.
Hou jullie op de hoogte voor een volgende keer.

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Gisterenmiddag weer naar Club Amai geweest voor de gezellige huisvrouwenmiddag om een aantal vrouwen heerlijk te verwennen. Na aankomst eerst lekker relaxen in het bubbelbad, waar ik naast een sexy vrouw zat. Al snel begonnen mijn handen haar lekker te verkennen en begon ze mij heftig te zoenen. Na een tijd haar gevraagd mee te gaan naar de matrassen om haar lekker te likken. Wat kon ze gillen van genot. Zeker toen mijn eikel lekker te haar kutje stootte en heerlijk bare naar binnen gleed. Ik heb haar niet volgespoten, maar ik denk dat ze daar zeker geen probleem mee had gehad. Na nog een paar dames te hebben verwend was er nog een stel, waarvan zij zich heerlijk bare liet neuken. Eerst mij lekker laten pijpen en daarna mijn stijve paal diep in haar natte kutje. Deze keer stond ik op springen, dus na een lekkere neukpartij heb ik haar kutje heerlijk volgespoten.

Terug
Naar boven