Club Amai - Meer

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Gisteren in Amai geweest daar lag heel de tijd een rood sletje met opgespoten borsten in de gynecologenstoel die steeds voor je er voor de mannen hem er wouden insteken de condoom er aftrok. Is lekker gevuld geweest door veel aanwezigen. Gisteren veel bare kunnen zien neuken.

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Top, ik was van plan om op zaterdag 17 te komen voor een eerste bezoek. Ik hoop dat er liefhebbers zullen zijn van bareback neuken

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Houdt ook Lees of schrijf in ons gastenboek - Club Amai in de gaten want daar meldt men zich ook vaak met de medeling dat men zonder condoom volgespoten wilt worden. Uiteraard kan je daar zelf ook een berichtje plaatsen om te kijken wie bijvoorbeeld die dame in het rode setje met opgespoten borsten was donderdagavond.

djekkie

Snuffelaar
2 apr 2015
17
1
Ik vind amai een top club. Heb me er altijd vermaakt. Ben er elke week wel 1 keer. Heb het altijd wel leuk. Bare verschilt heel erg per dag. Ik was er vandaag en heb helemaal geen bare acties gezien. Behalve de stelletjes dan. Denk dat ik er maandag weer naartoe ga. Kijken of er op de huisvrouwendag meer bare actie is. Normaal gesproken wel.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Zoals beloofd hier een aankondiging dat mijn kennis a.s woensdag 21 dec. aanwezig is op de bbw gangbang in Amai te Meer bij Breda.
Vanaf 20 uur.
Veel mogelijk bij haar zoals bare met spuiten in kutje, pijpen met spuiten in mond enz.
Voor verdere info even een pb.

Ps Mijn kennis (goed gevulde 60 plus bbw) weet van deze mails niets af dus niets laten merken aub. Doe het om haar wat extra mannen en sperma te bezorgen, weet dat ze daar zeer op kickt. En het is een gangbang dus soms e en op beurt wachten.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
255
80
vorige donderdag waren zo goed als alle dames van de bbw groep. Voor de liefhebbers...

Latexdevil

Snuffelaar
11 apr 2018
9
0
As vrijdag bij kinky event in amai is mijn kontje beschikbaar voor mooie geschoren pikken :twisted:

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Geile neuk slet Addy gaat waarschijnlijk weer een middag of avond naar Amai.
Lekkere bbw, eind 50 maar ziet er veel jonger uit, half lang donker haar, bril, kale poes, grote borsten. Echte bbw.
Doet alles zonder tot het einde.
Interesse om haar eens vol te spuiten, stuur een berichtje en ik geef je meer info.
Waarschijnlijk ma middag of donderdagavond naar Amai in Meer bij Breda.

Vasco-Shot

Snuffelaar
29 jan 2023
3
0
Hoi @jan willem

Spannende aankondiging.
Maandag ga ik voor het eerst naar Amai.
Staat ze morgen bij de huisvrouwen middaag ?
En waar kunnen we deze BBW slet in de club vinden ?
Club's beste dag geruchten..

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Weet dat ze er morgen is vanaf 13 uur.

Ben een vriend van haar en laat aub niets merken van ons contact.

Zij bbw, halflang donker haar, zwarte kousen, bril, rood of zwart hemdje, geen slip.
Gaat met haar man altijd eerst wat drinken bij nep haardvuur.
Als ze plekje gaan zoeken gelijk meegaan, haar man gaat al snel weg.
Succes en schrijf hier even hoe het was

Terug
Naar boven