Club Amai - Meer

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Sorry lees nu pas je bericht.
Heb wel een wat oudere naaktfoto van haar van ca 1,5 jaar terug.
Als je die wilt stuur ik hem als bijlage. Geef dan je mailadres even.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Hallo jan willem,

Mail sturen kun je hier door op iemand zijn naam te klikken en te klikken op stuur email, zie bijlage(rode rechthoek).
Ben zelf ook benieuwd naar haar, wil je mij haar foto's ook mailen a.u.b.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Na zoveel te hebben gelezen over Amai en zelfs gesprekken met collega clubbezoekers die Amai kende, vandaag zelf maar eens gaan kijken.
Ik kan maar een ding zeggen, wow, wat een actie.

Ik was binnen tegen 13:10u. Tegen 13:45u al een eerste orgasme en tegen 17u al op nummer 4. Wat een geile en actieve sfeer van alle aanwezigen.

En het is me gelukt om voor het eerst in een club bare te neuken met een dame. Deze werd voor mijn neus door meerdere mannen bare genomen in de gynaecologe stoel. Dus toen er zich niemand meer aanbood en het plekje voor haar kutje vrij kwam heb ik mijn pik in haar zaadgevulde kutje gedouwd en haar geneukt zonder milieuvervuilende stoffen daarin te betrekken. Wat gleed ze lekker, zo gevuld met al dat zaad en wat was ze nog strak voor haar leeftijd. En met die heerlijke sletterige zaadvragende uitstraling, je kon zien hoe ze genoot van ieder pik die haar neukte, zo lekker geil...

Top dag gehad, 5 keer geneukt, waarvan 1 bare, en 3x in condoom gespoten (zo een geile sfeer was het)... ;)
En dan te bedenken, ik was er nieuw en kende absoluut niemand.... :)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Die gynaecologenstoel roept leuke herinneringen op. Een paar jaar geleden, voor de corona, was er een Masked Pleasure event in den Amai. Op een bepaald moment vond ik dus die stoel, waar een blonde - al wat oudere - dame zich liet neuken door een man die tussen haar benen flink zijn best aan het doen was, terwijl er een paar mannen op stonden te zien. Ook haar man (oud, warrige bos grijs haar) stond naast haar hoofd en hield haar hand vast, terwijl ze roerloos en met de ogen toe aan het kreunen was.

Dat leek mij wel geil, dus ik blijf ook kijken tot plotseling de man voor mij zich omdraait en met zijn pik in zijn hand plaats maakt voor mij. Ik zie dat hij een condoom draagt dat volgespoten is. Nu had ik ergens een condoom in mijn slip gestoken, maar dat kon ik plots niet meer vinden, dus ik schuif tussen haar benen en leg mijn halfslappe pik op haar buik en begin haar kutlipjes en klitje te wrijven die flink nat waren. Mijn pik heeft een hele dikke kop en daar kun je niet naast kijken, ook niet dat ik dus geen condoom draag, dus terwijl hij op sterkte aan het komen is, zegt die man iets van "tres bien, vas-y". Mijn frans is niet zo best, maar dat had ik wel begrepen. Dus duw ik mijn dikke pik in haar natte kutje dat best strak was en dus flink opgerekt werd. Ik zie haar tussen haar wimpers naar mij kijken terwijl ik het tempo opvoer en haar klitje begin te bewerken met mijn duim.

Ik voel haar kutspieren spannen en plots begint haar buik te schokken en krijgt ze dus een orgasme. Daardoor gooide ik mijn remmen los, en begon ik toe te werken naar mijn orgasme. Ik vraag nog in mijn beste frans "je peut ejaculer dans ta femme ?" waarop zij met haar beide handen mijn kont dicht tegen haar kut aan trekt. Allez, een paar seconden later kreeg ik daar een geweldig orgasme en heb mijn ballen in haar leeggespoten. Zonder enig protest. Ik ben nog even doorgegaan, maar bij het terugtrekken van mijn half slappe pik lekte een grote klodder op de vloer (en daar lag nog niks). De man na mij heeft een spermakutje mogen neuken :)

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Visit to Amai club on Wednesday 21 September for the BBW gangbang evening. Lots of active couples in all corners. I seem to have noticed that three women were getting fucked bare. I fucked one of them in the darkroom behind the cinema. She was a well preserved mature woman who was getting fucked bare by a large number of men. When I stood in front of her in the dark, I ran my hand over her pussy; it was dripping with hot cum; I inserted my cock and fucked her well and filled her with my cum. then other men continued to fill her..... Very exciting night!

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
A.s donderdag 6 okt. 2022 is geile Addy weer in Amai te Meer.
Vanaf ca 20.00 uur actief vanaf c.a. 20.30 uur.
Deze lekkere volle bbw is volledig bare beschikbaar.

Interesse mail even of stuur een berichtje.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Ik ben opgewonden om deze donderdag 6/10 weer naar Club Amai te gaan en de prachtige bbw Addy te neuk bare. Maar helaas geen auto meer. Kan er iemand vanuit Antwerpen carpoolen aub? We konden het redden. Dankjewel

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Gisteren langs geweest in Amai 3x geneukt waarvan 2 x bare.

De eerste was met condoom maar het klaarkomen witte ik toch haar clitors

De tweede volslanke jonge dame met dikke tieten mocht ik direct neuken nadat mijn voorganger zijn kwakje in haar kutje had achter gelaten. Haar ook lekker geneukt en vol gespoten met mijn zaad waarna een andere man van Afrika orgine met zijn monster lul haar ook volspoot tewijl ze me verder leeg zoog tot ik mijn lading in haar mondje deponeerde en mijn zaad lekker doorslikte.

Derde dame op het einde van de avond was in de donkere ruimte, blond normaal gebouwd ook dikke tieten. Deze werd daar door de mannen een voor een geneukt en heb mijn laatste zaad in haar achtergelaten.

Voor ik weg ging zat er nog slanke dame bij me maar de club ging sluiten dit zal voor de volgende keer zijn

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Donderdag 16 november vanaf 20 uur is geile Addy weer present. Alles bare en te vinden in de Boedhakamer of spiegelkamer.
Info stuur even bericht.
EN AUB LAAT HAAR NIETS MERKEN VAN CONTACT VIA DEZE SITE. ZE HOEFT NIET TE WETEN DAT IK HAAR WAT PROMOOT........
EN JULLIE WETEN BIJ WIE JE JE ZAAD KWIJT KUNT.

Walterrr

Snuffelaar
5 jun 2019
23
1
Hallo
In hoeverre is Amai vergelijkbaar met Eroxx want ik ben er nog nooit geweest aangezien de afstand wat verder is.
Bij Amai lijkt me ahv de reviews hier toch veel gemakkelijker aan bare wordt gedaan. Ik ben de laatste keren enkel in Eroxx (en vroeger enkele keren bij Devils & Angels in Susteren) maar daar was het best wel druk met vooral veel single mannen.
Daarmee dat ik een beetje twijfel bij welke van de twee ik vandaag zou langsgaan

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Hoi
In Amai komen de vrouwen enkel en alleen voor de aanwezige mannen. Geen parenruil enz. Nee, actief meedoen en anders niet welkom.
Heb zelf ervaring met de bbw gb ,is overigens a.s. woensdagavond weer, daar zijn vrouwen genoeg die bare willen neuken. Heb een kennis die daar altijd heen gaat, knappe bbw wat ouder maar laat zich elke maand door minimaal 10 man volspuiten. En dan tel ik het pjjpen tot het eind niet mee. Is ook een fervente tongzoenen.
Bbw gb is niet overweldigend druk maar vrouwen zal.
Maandag is wel druk maar ook wel mogelijkheden voor bare maar minder.

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Walterrr zei:
In hoeverre is Amai vergelijkbaar met Eroxx want ik ben er nog nooit geweest aangezien de afstand wat verder is.
Ik kom in beiden clubs.
Eroxx:
- heeft huisdames, dus sexgarantie
- mannen zijn wat opdringeriger (niet altijd overigens, hang samen met de actieve vrouw/aanwezige mannen verhouding)
- amateurs minder actief vergeleken bij Amai
- mij nog nooit gelukt om bare te neuken
- lekker koud en warm buffet
Amai:
- geen huisdames maar desondanks sexgarantie
- mannen zijn respectvoller naar mijn mening, een hogere gunfactor naar elkaar toe
- amateurs zijn erg actief (dat is de voorwaarde tot toegang, actief met mannen, dus niet met stellen onderling)
- nog iedere keer bare geneukt (gisteren zelf 3 verschillende dames en daarbovenop nog een PZC met CIM)
- eten is simpel maar ok

Ik ga naar allebei omdat ik van afwisseling hou en inmiddels in beide clubs wat mensen ken waar ik het gezellig mee heb (als ze er zijn).
Beiden geven je waar voor je geld naar mijn mening en het is ook een beetje erotisch uitgaan. Heel anders als naar een DVP gaan.

Ik kom in beide clubs aan mijn trekken.
In Eroxx echter altijd met condoom, wat maakt dat ik vaak niet klaarkom. Er zijn echter wel dames die PZC met CIM, wat voor mij een goed alternatief is voor NZC. Ik hoop nog een keer een dame tegen te komen die het bare doet, het hangt uiteindelijk van de dames af. Ik heb het wel een keer gezien, maar die dame koos haar mannen uit voor 1 op 1 en trok zich dan terug op een afgesloten kamer (die je in Amai overigens niet hebt)

In Amai is het een mix van met en zonder condoom. Bare wisselt, tot nog toe toch altijd wel minimaal 1 of 2 dames kunnen ontmoeten die het deden bij ieder bezoek. Als je er vaker komt weet je na verloop van tijd wel welke dames ervoor open staan. Gisteren lag er een dame tegen het einde die het wel wilde, die heb ik nog volgepompt en ondankt dat er nog wat mannen waren namen ze geen aanstalte. Ik merk wel vaker dat er best veel mannen zijn die afhaken als ze merken dat er bare geneukt wordt.

Hoop dat je er wat aan hebt.

P.S. Als je naar Amai gaat zorg dat je optijd bent. Mannen worden toegelaten in verhouding tot het aantal aanwezige dames. Voor ieder dame mogen er 2 mannen naar binnen. Wellicht dat er daarom minder haantjes gedrag is dan bij Eroxx.
P.S.S. Ik ga overigens altijd overdag naar zowel Eroxx als Amai. Ik ben een keer naar Eroxx geweest op een vrijdag avond. Veel stellen, meer erotisch uitgaan en dansen en veel minder actie in vergeljking met doordeweek overdag. Bij Amai altijd actie, overdag of avond maakt niet uit.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Is er nog wat te melden over de laatste bbw gangbang in Amai van 16 november 2022.
Heb Addy niet meer gesproken, neem aan dat ze er was en dat jullie haar flink gepakt hebben.
Graag even reactie want ik zie haar volgende week weer.

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Yes Addy dit sletje was aanwezig bij de laatste gb bbw op woensdag 16/11 bij Amai. Mooi zoals altijd !
Eerst in de spiegelkamer vulde ik haar kutje goed in gangbang. Daarna nam ze een lange pauze.
En op de grote zolder voor de woonkamer werd ze gevingerd.
Daarna vulde ik hem weer met sperma nadat ik zijn tieten had gelikt en andere mannen volgden zo vaak!
Ik kan niet wachten op de volgende in december met plezier, hoop ik.

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Hallo, ik spreek geen Vlaams, enkel Frans of Engels, kan het een probleem zijn om mensen te ontmoeten in de club? Of alleen de taal van seks is genoeg :D

jan1481

Toogplakker
3 dec 2018
26
12
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Alleen de taal van seks is genoeg hoor ;)

Terug
Naar boven