Club Amai - Meer

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Donderdag nog een in Amai geweest.
Ik kon eens op een een donderdagavond en mij laten verleiden door de lagere prijs op donderdagavond.
En zoals zo dikwijls. Een lagere prijs betekend al zeker niet een leukere avond.
Mij viel het wat tegen (het publiek dan toch). Maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
Eerder een BBW avond en daar val ik nu eenmaal niet op.
In de bar een koppel aangesproken die ook wel eens in divine kwamen. Die vrouw ging ook tijdens ons gesprek even roken en toen ze terug kwam nam ze wat meer afstand van mij. Dus duidelijk geen klik. Verder heb ik hen ook niet meer gezien.

In de dark room (gangetje achter de cinema ging het er wel geil aan toe. 2 vrouwen die zich rechtopstaand lekker langs achter lieten nemen met veel lawaai.
Daar heb ik wat meegespeeld. Er is niemand die in de gaten heeft of het bare of niet gebeurd. (persoonlijk doe ik geen bare, maar het kan zonder probleem)

Op de lange matras in de "zolder" naast de zitruimte achteraan werd de leukste dame verwend door 2 heren terwijl een 3de (waarschijnlijk haar man) aan het toekijken was. Toen er 1 plaats maakte zag ik mijn kans schoon om mee te helpen en haar eerst lekker te likken en daarna .... Na mijn beurt kwam ook de 2de man in actie. Dit was een leuk spel.

Er liep ook een jong nederlands koppel rond met een zeer knappe slanke dame. Zij hebben zich 2 maar verschuild in het donkere pijpkotje waar ze bijna gans de tijd met elkaar bezig waren. Ik heb 2x het geluk gehad dat ze mijn pik ook wel zagen zitten. Die vrouw kon lekker aftrekken en wist blijkbaar ook perfect wanneer ze moest stoppen. tot 2x toe bijna mijn lading verschoten, maar ze stopte net op tijd. Toen ik na de 2de keer de dame ging bedanken kon haar wederhelft dat niet echt appreciëren. Ik raakte haar aan in de zij en zij bedankt, maar haar wederhelft vond dat ik de aanraking had moeten vragen. Waar hij misschien wel een punt heeft. De aanraking was in mijn ogen onschuldig op een neutrale plaats, maar iemand anders kan dat natuurlijk anders aanvoelen.

Bij mij in elk geval geen topavond. En dat wil niet zeggen dat elke donderdagavond zo is. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel eens op een donderdag kijken.

errorfault404

Snuffelaar
12 nov 2018
23
1
Mijn eerste Ervaring in Club amai is afkomstig van de feestdag op 6Juni 2022
De Deuren openden om 1uur en ik kwam 13.15 aan de deur, nog steeds een lange wachtrij, was ik bang dat het te druk ging zijn.
Na kwartiertje aanschuiven, afgerekend en mijzelf toonbaar gemaakt om in de gangen te treden, leek het ook enorm druk, wringen aan de bar voor een drankje en een babbel, gezellig cafe gevoel dat wel.
De "kalmte" maar eens op gezocht in de kamers en ruimtes, daar was het niet wringen maar wel aanschuiven, een dame was reeds bezig naast de glorywholes en er was ook iemand binnen, de kamertjes in dezelfde gang was ook bezig en er lag een dame die ik het eerste uur niet heb zien verplaatsen die toonbaar haar achterwerk toont (heb ik niet bezocht).

bij de douches/jacuzzi en sauna waren er wel al personen die zich opfristen en met elkaar kennismaakten.

Nog geen actie het eerste uur
besloot een colatje te bestellen
Verwacht geen uitgebreid buffet maar het smaakte wel.
Na hier en daar wat rondgekeken te hebben
toch eens besloten om de gloryhholes te testen. uiteindelijk kreeg mijn blanke sabel ook de aandacht na even te wachten (maar 1persoon in de cabine)
en kreeg mijn jonkheer ook zijn aandacht, nadien schoof het poesje zonder hoesje er zo omheen, met de vraag van een omstaander of ie ook eens mocht
helaas, ik was net bezig. de beweging zat goed en voor ik het wist was er the point of no return. gelijk in gespoten, heerlijk maar was het niet te snel?

dan besloot ik maar iets te eten.
Een tafel om te nemen, warme maaltijd was enkel lasagne en soep.
Voor de rest een koude schotel, suikerwafel en een baguetje.

Nadien nog eens gaan kijken, er waren twee dames in de cinema aanwezig waarvan er volgens mij wel geneukt werd met hoesje, maar dit eerder optioneel leek.

op alle plekken nu begon er wel iets bezig te zijn. uiteindelijk was er wel telkens teveel mensen of niet mijn ding.
Achter de Cinema in de donkere ruimte was wel de vrouw die eerder naast de glorywholes zat bezig met een heleboel mannen.
ikzelf zag niets maar aan de vloer te voelen was er of veel glijmiddel, of dat andere middel :lol:

enfin omdat mijn interesse er helaas niet meer was, maar gaan kijken naar de opgeilende koppeltjes. uiteindelijk toegewengt om mee te kijken en werd afgetrokken, klaargekomen.
Helaas door grote drukte en al 2x m'n kruid verschoten te hebben, rond 15:15 naar huiswaarts weergekeerd.

Uiteindelijk was het niet mijn ding, maar als je goed kijkt zie je wel wat bare
Gewoon geluk hebben met het volk.
en het eerste uur is er sws weinig actie.

:D

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond. En het verslag kan bijna een kopie zijn van het verstal van vorige week.
Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

De parking was deze keer goed gevuld, dus niet getwijfeld.
Binnen om 20h15 en er was al lichte actie. In het kleine donkere kamertje zat al een slank koppel en er zaten al enkele pikken door de glory hole's.
Gelukkig nog 1 gaatje vrij. Lekker door afgetrokken en gepijpt. Alleen merkte ik plots een wijziging in gevoel en mijn pik zat niet meer onbeschermd in haar mond, maar in haar kutje. Aangezien ik niet aan onbeschermde sex doe teruggetrokken condoom aangedaan en nadien bleef mijn pik onaangeroerd. Dus er zijn in deze club wel wat mogelijkheden om onbeschermde sex te hebben.
Welk koppeltje het was ben ik echte gedurende de avond niet achter gekomen.

Er waren ook nog wel enkele vrouwen die mij aanstonden, het merendeel wel 55+ en 60+, maar ook enkele jongere dames (40+)
Maar om 12h was de actie wel voornamelijk gedaan.

Mij wel wat kunnen amuseren. en nog eens contactgegevens van een koppel gescoord.
Hopelijk spreken we nog eens af.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
15 juni de bbwgangbang bezocht.
Op aanraden van Kees, de bewuste Addy opgezocht.
Ging na een drankje naar de Boedha kamer, daar was het lampje defect en stond te knipperen, dit uitgedaan en hadden spontaan een beetje darkroom.
Addy is een lekkere wat oudere bbw dame met een zalige geschoren poes en grote borsten.
Liet zich gewillig in haar mond spuiten en heb haar lekker in haar kut volgespoten.
Ze heeft diverse mannen gehad en ben na ca 45 minuten nog eens bij haar geweest. Het sperma liep uit haar kut en kon zo met mijn hand naar binnen. Ook anaal kon ik er met een vinger in en kon na wat moeite mijn pik stijf krijgen en heb geprobeerd deze in haar nauwe kontje te steken.
Ze wilde dit liever niet maar eikel zat er al in en kwam spontaan klaar, toen nog wat dieper erin, maar kon niet meer neuken.
Een wijffie om de volgende gangbang weer eens te nemen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Helemaal mee eens. Toon eens respect voor een dame Jan Willem en als deze iets liever niet wil dan moet je het ook niet doen; nee is nee.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Natuurlijk vond ze het niet erg. Had haar al poosje in anus gevingerd. Wist niet hoe het zou zijn en daarom liever niet, toen het toch spontaan gebeurde vond ze het zeker niet onprettig.
We hebben voor de volgende bbw gb een afspraak gemaakt......Kijken wel hoever we dan komen en zeker respect en nee is nee

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Maandag naar huisvrouwennamiddag geweest : verschillende dames bereid tot nzc! Ook in de jacuzzi waren er openlijk bezig! Er zijn vaak aankondigingen op andere dagen ook!

VleeschHouwer

Toogplakker
27 jul 2016
37
42
Op 2 Augustus op bezoek geweest naar Club Amai.

Ik had mijn zinnen gezet op bare en vooral de gedachte om iemand op de neuk-stoel te vullen motiveerde mij enorm.
Vanuit Den Haag was het ongeveer een uurtje rijden en om 12:50 uur arriveerde ik en kon mijn auto nog makkelijk voor de deur parkeren.
Een blik naar de ingang vertelde mij dat er een rij stond van ongeveer 50 heren.
Ik pakte mijn tas, deed de auto op slot en om 13:00 uur sloot ik aan.

Het ging redelijk vlot, stelletjes konden meteen doorlopen en iets na 13:00 uur werd ik vriendelijk begroet door de eigenaar en kreeg na het overhandigen van € 90 een sleuteltje voor de locker.
Al snel had ik mij omgekleed en ik wandelde naar de bar voor een bak koffie.

Het was erg druk aan de bar dus ik besloot al snel om een rondje te lopen.
Bij het lounge-gedeelte ging ik rechtsaf en liep de eerste deur in richting het hoge matras met een hok eronder tegenover de Boeddha-kamer.

Ik viel met mijn neus in de boter, er lag een aantrekkelijke blondine met halflang haar op haar rug terwijl ze stevig werd geneukt met haar gelaarsde benen in de lucht.
Ze was in het leer of latex gekleed met haar kleine borsten die eruit floepten.
Ik positioneerde mij naast haar om de situatie goed te overzien en genoot van het aanblik.
Ze draaide zich om op haar knieën en werd al snel weer geneukt terwijl ze tegelijkertijd een heer afzoog die op het randje ging zitten met zijn pik vooruit.
Dit bleek haar partner te zijn en enkele ogenblikken later stopten zij ermee voor een korte pauze.
Dit stel was heel de middag bezig in alle erotische ruimtes en de dame zag er prachtig uit, genoot er zichtbaar van en stamelde constant uit dat zij het lekker vond.
Ik wilde haar graag aan mijn pik hebben maar ik had mijn zinnen gezet op bare en deze heerlijke dame werd alleen met condoom gepenetreerd.

Mijn wandeltocht ging verder.

Ik liep de Boeddha-kamer uit, ging links de hoek om en belandde achter het pijp hok in een smal gangetje.
Het gangetje was gevuld met een viertal mannen en twee daarvan hadden hun pik in twee gloryhole-gaten gestoken.
Langzaam kroop ik richting het eind van het gangetje waar een dame rustig de aangeboden pikken afzoog om de beurt.
Even later draaide zij om en liet zich van achteren neuken.
Ik kwam vanzelf aan de beurt en zij trok me rustig af.
Zij draaide zich wederom om en masseerde mijn stijve pik tegen haar kutje.
Als vanzelf schoof ik in haar en voelde haar natte kut om mijn lul.
Ik hield even stil om alles goed te voelen en langzaam begon ik te stoten.
Ik hoorde haar zachtjes kreunen dus ik ga ervan uit dat het goed voelde voor haar.
Mijn pik werd nog wat harder van het lekkere gevoel en niet veel later spoot ik haar tevreden vol.
Even naar de douche voor een wasbeurtje en daarna naar de bar voor een drankje.

Op de maandag zie je weinig modellen-typjes, de meeste dames zijn al aardig op leeftijd en zeker actief.
Persoonlijk hou ik wel van normale dames, een beetje zwaarder dan mijn voorkeur maar meestal super-geil.
In het bar-gedeelte zag ik een stel, de dame in rode lingerie en de man was kaal, met een bril.
Beiden van middelbare leeftijd, ik denk zo begin 40.
Ik vond dat zij een leuk gezicht had en even later kwam ik haar tegen in het hok tussen de bioscoop en de kooi die in de lounge-ruimte hangt.
De man lag aan een kant van de dame, de dame zelf lag op haar rug en werd door verschillende mannen achter elkaar geneukt.
Aan haar andere kant was nog een plekje vrij en al snel was ik daar op mijn knieën en mijn pik vlakbij haar gezicht.
Zij trok mij rustig af terwijl zij stevig door een man werd geneukt.
Verschillende mannen deden hun ding bij haar terwijl ik keek of zij een condoom om hadden.

Ik zag een paar gecondoomde pikken maar omdat het zo donker was kon ik het niet goed zien.
Op een gegeven moment ging zij op haar knieën voor doggy en na een paar pikken was ik eindelijk in de buurt.
Zij liet zich zonder woorden door iedereen neuken, zij keken niet echt naar de penis die haar ging neuken, haar man keek geïnteresseerd toe en ik ging er dus vanuit dat zij zonder was te neuken.
En dat klopte, ik masseerde haar vagina met mijn eikel en penetreerde haar zonder problemen.
Zij voelde heerlijk, ik neukte haar in een rustig tempo en dit maakte mij bloedgeil.
Mijn stuk vlees werd rustig gestimuleerd en ik spoot haar rustig vol.
Ik trok mijn pik langzaam uit haar en vervolgde mijn weg naar de douche.

Het was heerlijk.

Aan het eind van de middag lag in de GB-kamer een jong meisje in de neukstoel samen met haar oudere vriend.
Zij waren omringt door meerdere mannen, het was een prachtig meisje maar ik was op weg naar huis.
Om 16:30 uur vertrok ik en terwijl ik mij net had omgekleed kwam er een aantrekkelijk alto-meisje binnen met een pluk blauw in haar haar.

Zij kwam alleen binnen en eigenlijk wilde ik mij weer omkleden om haar te proberen maar ik was al op weg naar de uitgang.
Ik bedankte de heer aan de uitgang en overhandigde mijn sleuteltje.

Voordat ik naar huis zou rijden nog even tanken aan de overkant en ik reed in een uurtje naar huis met een grote glimlach.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Beste zonder condoom neukers, a.s woensdag 17 aug. is er in Amai een bbw gangbang.
In de avond vanaf 20 uur.
Helaas kan ik zelf niet maar weet dat het vrouwtje waar ik hier al eerder over schreef (addy) er zeker is.
Zij is een wat oudere bbw met half lang donker haar, grote borsten en geschoren poes.
Laat zich door iedereen zonder condoom neuken en volspuiten.
Als je interesse hebt geef dan nog even een bericht en ik vertel je wat persoonlijke details zodat je weet hoe je haar kunt vinden in Amai.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Op maandag is het altijd wel lekker druk. En wat belangrijk is veel dames die bare gaan. Meestal even vantevoren vragen en dan zonder. Afgelopen maandag was het aan de lopende band raak! Erg geil. Ook was er een jong donker meisje dat zich liet nemen, door een grote groep mannen. Leek wel gangbang. jammer genoeg wel met condoom. Maar ze was erg geil.

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Hoi mannen,
Bezoekers van de bbw gd in Amai te Meer.
Jullie hadden beloofd nog wat reacties te geven nav jullie bezoek op do. 17 augustus j.l.

Ben zeer benieuwd of Addy in de smaak gevallen is , of jullie je ding hebben kunnen doen en of het voor herhaling vatbaar is als ik jullie van te voren informeer als zij weer eens Amai bezoekt .

Waarom ik dit wil weten......zou het erg vinden als je toegang betaalt en er niks voor terug krijgt Gun jullie allen je plezier met haar en zij houdt er ook van dus dan win win. Als het negatief verloopt dan promoot ik haar niet meer.....

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
@ Jan-Willem: je promoot haar en zegt info via pb, en als je dan om info vraagt geen reactie??

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
Hoi, @jan willem

Ik was naar gb bbw club amai 8/17 geweest.
En ja hoor, de zeer geile rijpe zaadslet Addy was er bij de start. Gevonden in de Spiegelkamer. Na de andere vond ik het heerlijk om haar gevulde kutje te neuken en al mijn sperma te injecteren. So good ! Ik ga er speciaal voor deze schoonheid women. Bedankt voor de info en de promo, het is geweldig. Ik hoop dat ze er bij de volgende gangbang zal zijn. gretig !

Terug
Naar boven