Club Amai - Meer

BangGanger

Toogplakker
27 dec 2021
63
52
Ik heb mijn keuze voor straks op Amai laten vallen. Ooit een keer geweest, dus eigenlijk nieuw voor mij. Iemand enig idee hoe laat het beste te gaan, is natuurlijk gokken voor iedereen naar ik heb geen zin om nog in een lege tent te staan...🫣. Anders denk ik zelf op 13 uur te gokken.

Ik moet een aardig stukje rijden vanuit Z-H, maar dat heb ik wel over voor een heerlijk dagje relaxen. Hopelijk hopelijk zijn er inderdaad bare dames te vinden, maar ook dat gaan we zien. Morgen verslag.
En hoe was het?

@VelvetThunder Jullie zijn niet per toeval H & R vanop het Amai gastenboek?

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Bedankt voor de duidelijkheid, want zou hem er vanavond anders zo ingestoken hebben...

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Dat zou niet goed gekomen zijn.

We houden dat echt heel strikt gescheiden en ik hou alles nauwlettend in het oog.

In Amai is het overigens de regel dat je niet bare gaat zonder toestemming. Je kan daarvoor de club uit gezet worden.

Laatst bewerkt:

BangGanger

Toogplakker
27 dec 2021
63
52
Misschien 😉

Maar in Amai doen we nooit bare. Alleen op georganiseerde bare gangbangs.

Begrijpelijk :). Ik vraag het sowieso altijd wel maar door het taboe dat er toch rond hangt kijk ik vaak eerst even de kat uit de boom.
Dan kijk ik er naar uit om jullie een keertje in Amai met of elders zonder te ontmoeten.

OT: Ik ga mogelijk vanavond wel langs, vrees alleen dat door de grote opkomst van gisteren de keet nogal leeg gaat zijn.

Laatst bewerkt:

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Donderdag na de megagangbang is inderdaad relatief rustig.

Wij zullen er ook niet zijn, voorlopig hebben we nog geen volgende datum geprikt.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Dat zou niet goed gekomen zijn.

We houden dat echt heel strikt gescheiden en ik hou alles nauwlettend in het oog.

In Amai is het overigens de regel dat je niet bare gaat zonder toestemming. Je kan daarvoor de club uit gezet worden.
Ja en terecht.
Maar zou het wel eerst gevraagd hebben hoor....
Ik vind het zelf ook niet fijn als mijn pik tijdens pijpbeurt door gloryhole ineens bare in een kut of kont gestoken wordt zoals gisteren...

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.689
1.100
Ja en terecht.
Maar zou het wel eerst gevraagd hebben hoor....
Ik vind het zelf ook niet fijn als mijn pik tijdens pijpbeurt door gloryhole ineens bare in een kut of kont gestoken wordt zoals gisteren...
wel lekker, indien het geen mannenkont is natuurlijk...

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ja dat is het hem juist!
Kon in ieder geval wel lekker pijpen en ook geen haartjes gevoeld.
Maar die gedachte werd me teveel toen ik hem met piercing en al, denk ik in kont voelde schuiven.
Gelukkig vond mijn hardgepijpte pik snel een veiliger onderkomen ;-)

Laatst bewerkt:

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
440
431
Bare in clubs is altijd zo'n gedoe. Als ik met mijn vriendin ga moet ik telkens aangeven dat ze liefst bare geneukt wordt.
Een club als Amai die dan toch voor doeners en wat meer kinky is, zou best een ruimte hebben waarvan je weet dat bare er de standaard is, zo krijg je gelijkgezinden makkelijker samen. 😉

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
@S73Sb : is vroeger op het gastenboek al iets gelijkaardig gesuggereerd : armbandjes voor wie bare wil, maar Ian wil er niet van weten. Ik zou het ook makkelijker vinden: zowel in de 'zoektocht' als het gedoe met te vragen! De ene keer krijg je een scheve blik, de andere keer commentaar,...

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.689
1.100
Bare in clubs is altijd zo'n gedoe. Als ik met mijn vriendin ga moet ik telkens aangeven dat ze liefst bare geneukt wordt.
Een club als Amai die dan toch voor doeners en wat meer kinky is, zou best een ruimte hebben waarvan je weet dat bare er de standaard is, zo krijg je gelijkgezinden makkelijker samen. 😉
dat is een beetje het probleem, @VelvetThunder moet niet weten als ze zomaar bare gaan.
En jij vindt het ambetant om de hele tijd aan te moeten geven dat ze bare wil.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Het blijft een kleine minderheid die bare wil doen en in de meeste clubs bijna nooit! Ik begrijp Ian wel, het ligt gevoelig en hij wil dat imago niet. Voor veel koppels zou dat een afknapper worden. Gisteren nog eens geweest (vrijdagavond) en een dame wou dat wel, ik informeerde voorzichtig en kreeg bevestiging. Maar het blijft een minderheid en verschillende vaste "bare-koppels" van vroeger zijn niet meer te zien of willen het liever niet meer ... misschien wel best om als koppel die het wél wil dit wat discreet te kennen te geven?

Tom82

Snuffelaar
16 mei 2023
9
15
Ik was er deze donderdag. In het begin van de avond heb ik niemand bare zien doen. Pas op het eind was een knappe brunette, eind de veertig met enkele mannen aan het neuken zonder condoom. Haar partner liet haar af en toe alleen en ik was er even bij aan de bar aan het praten. Hij zei dat het bij het spel hoorde en dat de mannen sneller zonder condoom durven als de dame alleen in de gangen loopt om zo de mannen te lokken. Het frustreerde hem dat er weinig mannen waren die het durven vragen en dat ze ook veel tijd ermee verliezen. Hij vond het fijner als er meer openheid zou zijn en dat is er niet. Jammer dat zo polsband systeempje niet mag van de directie, of idd een aparte ruimte waar het duidelijk is waar je zonder kunt neuken.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
ik denk dat een club die openlijk bare ruimtes aanbiedt problemen zal krijgen op wettelijk vlak , denk aan vergunningen eens de buurtcomité 's gaat klagen enzo. verst dat ze kunnen gaan zijn gloryholes en darkrooms omdat het niet expliciet bare veronderstelt al gebeurt het daar vaak..

BangGanger

Toogplakker
27 dec 2021
63
52
Ik was er deze donderdag. In het begin van de avond heb ik niemand bare zien doen. Pas op het eind was een knappe brunette, eind de veertig met enkele mannen aan het neuken zonder condoom. Haar partner liet haar af en toe alleen en ik was er even bij aan de bar aan het praten. Hij zei dat het bij het spel hoorde en dat de mannen sneller zonder condoom durven als de dame alleen in de gangen loopt om zo de mannen te lokken. Het frustreerde hem dat er weinig mannen waren die het durven vragen en dat ze ook veel tijd ermee verliezen. Hij vond het fijner als er meer openheid zou zijn en dat is er niet. Jammer dat zo polsband systeempje niet mag van de directie, of idd een aparte ruimte waar het duidelijk is waar je zonder kunt neuken.

Ik was er ook. De brunette heb ik gemist maar er was ook een dame met blond krulhaar die het ook zocht en toeliet. Tot grote frustratie van een aantal mannen met condoom die afgewezen werden maar niet snapten waarom. In de spiegelkamer nog een leuke tijd mee gehad.

Terug
Naar boven