Voormalig lid 31853
Legende
- 20 aug 2022
- 1.328
- 767
Morgen termin Coco, heb er zin in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
any idea what std is about? Is good to be known.Hello all, bad news Lili no longer works there. She left because of poor ventilation and hygiene, she told me. There have been many complaints lately from customers and the ladies themselves about insects that are everywhere. The ladies are bothered. Also a customer who had contracted a sexually transmitted disease from a lady (not Lili) that he was angry about. Lady herself said she didn't know anything, but Lili also knew about it. The boss didn't want to know anything about it, but when the customer came to get angry he threatened the police if he wasn't compensated! He reports receiving a significant amount of money from the salon boss. What a story, but it doesn't surprise me. I also thought the ventilation had gotten worse in recent months. It was musty inside.
Now that my favorite is gone, I'll skip it. I'm curious how long this place will stay open as the police come almost every day to check whether sex acts are taking place. The ladies without a work permit are also finding it increasingly difficult. I myself have always avoided a police visit, which is fortunate because you have to show your ID!
She didn't say where Lili works now, she has no idea! If I find out I will mention it.
Saludos
En van wie heb je dat verhaal gehoordHallo all, slecht nieuws Lili werk er niet meer. Ze is weg gegaan ivm slechte ventilatie en hygiene vertelde ze me. Er zijn de laatste tijd veel klachten van klanten en de dames zelf over insecten welke overal zitten. De dames hebben last van. Tevens een klant geweest welke een geslacht ziekte had opgelopen bij een dame (niet Lili) waar hij boos over was. Dame zelf zei van niets te weten maar Lili wist er ook van. De baas wilde er niks van weten maar toen klant boos zijn gram is komen halen en dreigde met politie als hij niet schadeloos werd gesteld! Hij geeft een aanzienlijk bedrag van de baas van salon ontvangen. Wat een verhaal maar verbaast me niks. Ik zelf vond de ventilatie de laatste maanden ook slechter worden. Het was muf binnen.
Nu mijn favoriet weg is sla ik even over. Ik ben benieuwd hoe lang deze tent open blijft daar er bijna dagelijks politie komt controleren of er sex handelingen gegaan worden. Ook de dames allemaal zonder werkvergunning krijgen het steeds moeilijker. Ik zelf ben de dans op een politie bezoek steeds ontsprongen, pfff gelukkig maar want je moet je ID laten zien!
Waar Lili nu werkt geen idee heeft ze niet gezegd! Als ik achter kom zal ik vermelden.
Saludos
Heb van een vriend begrepen dat ze hier nu werkzaam is:MönchengladbachVan haar zelf natuurlijk!
Wie is er nou geiler, coco of yoyo? wat jij beschrijft is alsof je kan doen wat je wilt.. wat heeft dit nu allemaal gekost?Afgelopen week was ik in de buurt van Wuppertal.