China Massage Wuppertal - Aue 94

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Sta ik daar met volle ballen en is Lili er nog niet! Tja wat doe je dan… andere dame maar. Excuus maar ik weet haar naam niet, vergeten. In ieder geval niet een bekende van mij. Alleen zij beschikbaar. Wel leuk koppie en dito lichaam. Heb me laten afzuigen. Alleen me broek omlaag en zij vol overgave pijpen. Ze keek me geil aan en toen knalde het sperma eruit zo haar keel in.slikken en slikken en weg was het. Ze keek me geil aan. Broek omhoog en afgerekend. €50 was oke😁
Volgende keer toch weer bere geile LiLi pakken… of zij mij😜

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Ik vroeg mij af of alle dames behaard zijn van onderen of dat sommigen een gladgeschoren kutje hebben?
De meeste licht behaard. Echt chinees zeg maar. De lipjes bij Lili wel mooi glad, alleen een donsje boven het kutje. Geen haartje bij de aars gelukkig, wel zo lekker als je haar likt.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vanavond weer even langs geweest , Dit keer deed Yessi open een leuke kleine dame met een mooie b-cup en een heel mooi figuurtje , heeft een heel lief gezichtje en heef hele mooie ogen (net zo'n uitstraling als yoyo) Aangezien het de eerste keer dus heb haar het initiatief gegund . Nou dat is heel erg goed bevallen ..... ze kan goed masseren en weet ook goed om te gaan met de kleine jongen (die snel groeide) . Eerst een douche en daarna een staande verwenning maar al snel moest ik op de bank gaan zitten en werd mijn kleine jongen onder handen genomen ,ook oraal is ze een kanjer ..... ze vergeet je gehele lichaam niet ..... Ook haar lichaam heeft heel veel kussen mogen ontvangen . Daarna op het bed beland waarbij ik eerst op de buik moest gaan liggen maar ondeugend als ik was ging ik op mijn rug liggen ..... nou ze keek me heel ondeugend aan en begon mijn onderlichaam een beetje in te smeren met olie al snel ging dat over in een massage en even daarna kwam ze op kruishoogte aan en moest ik mijn benen omhoog doen en begon ze mijn anaal ook te verwennen met olie en te een beetje te vingeren en vergat de bilnaald niet . dit gaf een heerlijk gevoel en de kleine werd oraal van top tot aan de ballen verwend en steeds als ze dit deed ging ze over het gehele bovenlichaam kusjes geven en eindigde tegen mijn lippen...... Nadat ze mijn hele bovenlichaam gezoend had draaide ze zich om en we gingen in 69 verder ....... Ze smaakte heerlijk en werd drijfnat tijdens het likken , ook haar kontgaatje ben ik niet vergeten . Op een moment werd ze zo nat dat ik haar vocht kon slikken en toen stopte ze ook even en draaide zich weer om en ik moest haar tepels verwennen , nou deze waren groot en gevoelig bij een lichte aanraking met mijn lippen schokte ze al .... Toen keek ze me heel onschuldig aan en draaide over mijn stijve heen en zakte erover heen dat voelde erg strak aan en heeft me kort bereden ..... Ze gaf aan een beetje moe te zijn dus maar omgedraaid en al staande heb ik haar langdurig geneukt ... waarbij ze goed kneep en super nat werd ..... Dit beloofde een natte boel te worden . Na een tijdje in omgeschakeld naar doggie alleen ze had behoorlijk lange boven benen dus dat werd voor mij meer een staande aktie op bed dan op de knieen te keer gaan .... toen maar weer terug gegaan naar het eerste standje en uiteindelijk mijn zaad in haar gespoten . Ze was blij met mijn hoeveelheid zaad en gaf aan dat ik haar vaker mocht verwennen ze was een aantal keren klaargekomen tijdens de aktie ..... Nadat ik uit haar kutje verdwenen was , had nog even doorgeneukt pakte ze een doekje maar stopte dit niet in haar kutje maar hield het eronder .... ze liet het zaad uit haar kutje lopen en ving het dus op ..... Nadat ik bijgekomen was moest ik haar kutje schoonlikken dit was zeker geen straf en daarna kreeg ik weer een massage en werd nu ook de rug meegenomen .
Uiteindelijk nog een douche genomen en haar betaald ...... Graag zie ik ze binnenkort weer terug .... Kan allen maar zeggen dat er steeds weer nieuwe pareltjes binnenkomen ......

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Na de goede recensies hier ben ik er gisteren ook geweest. ook geweest. Van te voren even gebeld en een afspraak gemaakt. Bewust geen dame gekozen en dit is denk ik mijn fout geweest. Ik kreeg namelijk Anna toegewezen. Nu ben ik wel behoorlijk verwend op andere adressen , maar voor mij was het niet meer dan redelijk en zeker de lange reis van 100km niet waard. Ja het was gewoon NZC met intern donatie, maar er was geen enkele beleving. Pijpen zc viel echt tegen. Veel hard trekken erbij en nauwelijks tongzoenen. Aarsje is niet aangeraakt. Als er nog een keer naar toe ga dan wel met een reservering voor de genoemde toppers hier. Ik ben wel benieuwd of er meerdere mensen zijn die ervaring met deze Anna hebben en hoe hun ervaring was. Mag ook in PB.

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Dat is inderdaad spijtig. Ik heb ook zo'n ervaring gehad. De eerste keer dat ik bij Aue 94 was kreeg ik ook Anna. Een toch wel goed uitziende dame met lang haar. Het was alleen tam al kwam ik wel klaar nadat ze mij pijpte. Maar het was niet geil, niet vol overgave zoals bij Linda die vervolgens al mijn sperma inslikte en keihard doorging totdat ik nog een keer in haar kut klaarkwam.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
het weer werkte vandaag niet mee , en dan weet je dat je hier een warm onthaal krijgt . Mamasan liet mij binnen en zag bij de douche Yoyo naakt naar buiten komen dat gaf al meteen een goed gevoel aangezien ze weet hoe je iemand moet verwennen . Ik werd naar een kamer gebracht door Mamasan en daar moest ik ff wachten . Nou dit duurde niet lang en Yoyo kwam naakt binnenstappen en ja dan sta je meteen op en verwelkomt haar . Dit wordt meteen kussen en zij begon mij uit te kleden ...... en zakte door haar knieen en haalde mijn kleine jongen uit mijn broek en begon hem te kussen . toen de vraag ff douchen nou als we samen gaan dan zou het nog leuker zijn ... Geen probleem dus werd door haar gewassen en de kleine man kreeg gelijk al extra aandacht dus deze kwam overeind en dat beviel haar wel . Na het afdrogen werd ik aan de hand genomen naar de kamer en het werd weer (tong)zoenen ..... Ze duwde mij op het bed en zakte door haar knieen en begon mij te pijpen .... Dit deed ze heel lang en tussendoor weer zoenen en haar borsten verwennen .... Dan zakte ze weer naar mijn kleine en zorgde dat deze zijn koppie weer opstak ..... Dan verder afzakken naar de ballen en deze een voor een verwennen en ondertussen ook wat handwerk erbij ..... Na een behoorlijke tijd keek ze me aan en weer zoenen en ondertussen haar een beetje vingeren ..... en vroeg of ze op bed wilde komen en ja ze liet me haar mooie kutje zie die al behoorlijk nat was en liet zich op de kleine man zakken , nou ze weet er aardig weg mee en "hapt" hem zo naar binnen en begon te neuken . Haar mooie borsten schudden dan lekker boven je lichaam en ze vind het heerlijk als je deze dan pakt en ook verwend .... Aangezien ze ook nog lekker strak aanvoelt duurde het niet lang of ik moest mij gewonnen geven en kwam heerlijk in haar klaar ..... Als een echte dame bleef ze nog even doorneuken en dan laat ze zich op mijn lichaam zakken en wordt het weer tongzoenen . Ze lachte en na even bijkomen stapte ze van de kleine af en stapte van het bed af en pakte wat papier om de kleine af te vegen er zat wit sap op en daarna veegde ze nog haar kutje uit . daarna keek ze mij weer aan en draaide weer naar de kleine toe en "viel" hem weer aan en voor ik er erg in had stond ie weer overeind en kreeg ik het gevoel dat ik haar nogmaals blij kon maken met een donatie en vroeg haar om haar te mogen likken nou dat was geen probleem . Dus je denkt ze komt met haar kutje op je mond zitten en dan gaan we samen verder maar nee . Ze bleef nog even zuigen ze stopte en keek me aan met van die grote zaadvragende ogen en besprong me weer . Blijkbaar had ze door dat ik nog een keer kon klaarkomen en wilde dit weer in haar kutje hebben . Ze zakte weer over me heen en begon me weer te berijden .... ook nu duurde het niet lang en kwam ik voor de 2de keer in haar klaar ...... Ze bleef weer even doorneuken en zakte toen weer over mijn lichaam heen en al zoenend bleven we in elkaar en keek mij aan en voelde hoe ze met haar kutspieren haar best deed om de kleine binnenboord te houden en keek me aan en vroeg likken ........ Nou geen enkel probleem ...... Ze stapte van de kleine af en kwam met haar gevulde kutje op mijn mond zitten . De tong erin en ben begonnen met haar uit te likken naast het zaad kwam er ook nog een hoop vocht uit en begon ze te trillen en diep te zuchten en duwde ze haar kutje steeds harder op mijn mond en begon mee te bewegen en kwam met een "schreeuw" klaar ...... Wat smaakt haar kutje heerlijk met haar eigen vocht ....... ze kwam van mijn mond af en liet zich op mij vallen en begon mij weer te zoenen en complimenten te geven . Het leuke was dat Mamasan op een moment van buiten iets tegen haar zei en zij in het chinees antwoord gaf en keek mij lachend aan . Uiteindelijk bleek dat ik al aan mijn tijd zat maar daar had Yoyo geen boodschap aan ..... We bleven nog even zoenen en toen ging de deur open en keek mamasan ons eens aan en begon te lachen . Dan maar naar de douche en werd weer door haar gewassen en ik haar toen afgedroogd en weer terug naar de kamer .... Op de gang kwam ik Yessi en Coco tegen en deze moesten even aan mij zitten nou helaas waren ze aangekleed anders zou dit zeker een nog beter gevoel gegeven hebben . Maar na de geweldige sessie met Yoyo zat er niet nog een sessie in ...... We hebben ons op de kamer weer aangekleed en daar nog even gezoend en afscheid genomen en al zoenend naar de deur gegaan en weer afscheid genomen . Op deze manier maakt een dagje slecht weer je dag weer goed . Wie weet mij de volgende keer eens door 2 dames tegelijk te laten verwennen ....

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Je mag rustig commentaar hebben op mijn manier van schrijven, totaal geen probleem. Mee , maar bij jezelf is het niet veel beter gesteld !

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Wel, ik kan het verhaal van Katwesel volledig bevestigen. Ik heb namelijk gisteren ook het slechte weer getrotseerd en heb ook kunnen genieten van Yoyo.
Ik was er rond 14.00u en heb een sessie van een uur gedaan met Yoyo. Alles was gewoon heerlijk. Ze geniet echt van een befbeurt, ze geeft je een geweldige pijpbeurt terug, het neuken was zalig. Naar condooms wordt niet eens gevraagd, ik twijfel eraan als ze die daar zelfs hebben. En uiteraard is een interne donatie vanzelfsprekend.
Het tongzoenen is veel beter dan Lili, want die zoent op een vreemde manier met enkel het puntje van haar tong.
De massage achteraf vond ik dan weer net iets minder als van Lili. Maar eigenlijk is dit bijzaak, er bleef slechts 10 minuten over voor een massage. Dat betekent dat we dus 50 minuten ononderbroken gepijpt, gebeft, en veel geneukt hebben.
Een foto nemen van mijn pik in haar geile poesje mocht helaas ook niet, dus jammer genoeg geen aandenken en deze keer geen post in de rubriek "Foto van je date".
Wordt een moeilijke keuze volgende keer.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Wel, ik kan het verhaal van Katwesel volledig bevestigen. Ik heb namelijk gisteren ook het slechte weer getrotseerd en heb ook kunnen genieten van Yoyo.
Ik was er rond 14.00u en heb een sessie van een uur gedaan met Yoyo. Alles was gewoon heerlijk. Ze geniet echt van een befbeurt, ze geeft je een geweldige pijpbeurt terug, het neuken was zalig. Naar condooms wordt niet eens gevraagd, ik twijfel eraan als ze die daar zelfs hebben. En uiteraard is een interne donatie vanzelfsprekend.
Het tongzoenen is veel beter dan Lili, want die zoent op een vreemde manier met enkel het puntje van haar tong.
De massage achteraf vond ik dan weer net iets minder als van Lili. Maar eigenlijk is dit bijzaak, er bleef slechts 10 minuten over voor een massage. Dat betekent dat we dus 50 minuten ononderbroken gepijpt, gebeft, en veel geneukt hebben.
Een foto nemen van mijn pik in haar geile poesje mocht helaas ook niet, dus jammer genoeg geen aandenken en deze keer geen post in de rubriek "Foto van je date".
Wordt een moeilijke keuze volgende keer.
Lili tongt mij wel vol overgave en passievol. Zeker niet net alleen puntje tong. Voor mij is zoenen heel belangrijk. Zonder is het gewoon sex😊

Zoekertjejac

Toogplakker
3 nov 2017
141
31
Gisterenmorgen rond 9:30 een Termin met Coco.

Rond 9:25 aangeklopt, de bel deed het niet, de deur werd geopend door Lilli, kreeg bij binnenkomst al een lekkere lange tong te verwerken en ze greep me in me kruis hahaha en ik vertelde dat ik een 'date' had met Coco.
Coco voor een lekker half uurtje laten verwennen en haar anaal volgespoten. wist niet dat het in haar pakket zat, schade €70.

Toen ik naar de douche liep kwam ik Lili weer tegen en ze pakte mij weer bij mijn pik en begon weer te tongen, ze had zin zij ze, maar helaas mijn pijp was leeg.

De volgende keer toch weer eens Lilli proberen, werd ook wel weer geil van haar tepels, waren weer lekker hard onder haar jurkje.
Spreken de dames ook Engels, want ik kan geen Duits

Terug
Naar boven