China Massage Wuppertal - Aue 94

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
neem ze allebei zou ik zeggen. Dat zijn de toppers ook al is jojo niet mijn eerste keuze. Er zijn wel nieuwe dames maar ik weet niet of je daar de top service en geilheid krijgt. Als je anal heerlijk vindt en graag van kutje naar kontje wipt zou ik LiLi toch kiezen.

20 aug 2022
1.328
767
Yoyo is wel een van mijn favo's 'geschmackssache' zullen we maar zeggen. Lili wel anaal proberen te penetreren, maar was niet mogelijk door dikte/grootte van mijn genotstaaf . Als Jasmine er is, dan haar maar eens gaan onderzoeken

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het is dat Lili nu wat vlekken heeft in haar gezicht ivm te veel binnen zijn. Ik heb haar foto's gezien van 2 jaar terug. Who wat een gave mooie huid had ze. Te veel binnen is niet goed. Maar ze pijpt en neukt nog als in het begin😜
Nou, ik heb net even met de GGD gebeld :giggle: , ze wisten echter niets van deze post hier op het forum :oops:

Maaruhm, de GGD zeggen dat iemand in de regel juist géén vlekken in het gezicht krijgt van veel binnen zitten.
Soms juist wel van veel buiten in de zon zitten, afhankelijk van het type huid.

Toen ik zei dat ze 'nog wél pijpt en neukt als in het begin' en- 'dat ze dat heel frequent doet, bovendien met veel verschillende mannen', zeiden ze dat dat dan weer wél een reden kon zijn voor de vlekken in het gezicht. Maar ook niet perse.

'Ze mag altijd even langskomen' was het devies. Wat vind jij @ggd

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Haha, welke GGD heb je gebeld dan?:)
ze zei dat zelf tegen me dat ze te veel binnen zit en daardoor haar mooie gezichtje met vlekken heeft. Maar goed zijn haar woorden.
Ik heb eigenlijk weer zin om mijn warme zaad in haar te spuiten. ik ga haar contacten.

Laatst bewerkt door een moderator:

erwin1974

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
17
Vraagske! Hoe kan ik het best een afspraak maken? Ik heb al 2-3 berichten via WA opgestuurd maar krijg geen antwoord. Bedankt!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Vandaag toch maar weer naar LiLi geweest. Me ballen zaten to vol. Kort en bondig we hebben alles gedaan en haar 3 heerlijke openingen gevuld. Uiteindelijk deze keer haar mondje beloond met mijn witte goud😜

erwin1974

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
17
Gisteren een uur doorgebracht met Yoyo. Ze heeft mij lekker gepijpt, ik heb haar lekker gebeft tot ze goed nat was en eerst rond in missionaris en haar goed volgepompt met mijn zaad. Daarna een kort en aangenaam massage en dan weer fijn gepijt en in cowgirl geneukt. Tweede rond geëindigt in doggie en weer een interne donatie. Dit allemaal met veel tongzoenen.

Leuke meisje en echt geil !

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Lili en yoyo samen wel ja. Andere dames momenteel niet mijn ding. Alleen jammer dat YoYo niet anal doet anders helemaal super geil om van poesje naar kontje te gaan en dan wisselend met de 2 geile meiden. Pffffff me ballen jeuken als ik aan denk. Maandag maar weer naar LiLi om haar kontje te pakken. Ze is zo lekker in haar strakke gaatje🙃

Terug
Naar boven