China Massage Wuppertal - Aue 94

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Beste wandelaars,
Ik ben hier nog nooit eerder geweest maar ben wel Bonne kort in de buurt. Maken jullie van te voren een afspraak of doen alle dames aan onze hobby? Of wie adviseren jullie.
Wat zijn de kosten per uur?
Bedankt alvast 🙏

Voormalig lid 36735

Snuffelaar
25 mrt 2023
8
8
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Als je een voorkeur voor een dame hebt, dan zou ik altijd telefonisch een afspraak maken. Voor wat extra spanning zou ik zeggen ga op de bonnefooi. Het valt daar meestal niet tegen. Vanuit persoonlijke voorkeur zou ik voor Lili gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Heeft iemand een website en/of telefoonnummer? Ik wil een afspraak maken met lili, waarna ik hier een mooie recensie gaat schrijven. 😉👍

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Afgelopen zondag nog even geweest en weer een nieuwe dame bezocht , ook hier weer een uurtje met veel genoegen mee gehamerd en met de bekende service . Zag daarna nog een andere dame en haar even verwelkomd met een paar zoenen. Ze moest lachen en zag aan haar collega dat het goed was ... Volgende keer moest ik haar weer nemen .... of maar voor 2 dames gaan

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Heeft iemand een website en/of telefoonnummer? Ik wil een afspraak maken met lili, waarna ik hier een mooie recensie gaat schrijven. 😉👍

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Jah ik probeerde het bericht al te verwijderen maar dat kan ik zelf niet. Sorry dus.
Heb jij toevallig de gegeven die ik vraag? 😉

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Gisteren voor het eerst naar Wuppertal gereden, nadat ik een afspraak had gemaakt voor Lili.
Helaas bleek bij aankomst dat ze net bezet was en kreeg ik andere dames voorgesteld, waaronder Coco.
Een Aziatische vrouw, klein en goede borsten. Na een heerlijke massage, waarbij ze naakt voor je gaat staan, begint het spel al vrij snel …. Ze heeft me heerlijk gepijpt en ik heb haar vervolgens goed hard kunnen neuken en volgespoten. Daarna ging ze door met de massage en maakte de tijd netjes vol, waarna ik haar nog een keer geneukt heb.
Schade was €100 voor een vol uur.
👍🏽👍🏽

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
533
heeft Coco je ook lekker gerimd en diep haar tong in gestoken? Lili doet dat altijd zo graag en is super geil!

20 aug 2022
1.328
767
Gisteren voor het eerst naar Wuppertal gereden, nadat ik een afspraak had gemaakt voor Lili.
Helaas bleek bij aankomst dat ze net bezet was en kreeg ik andere dames voorgesteld, waaronder Coco.
Een Aziatische vrouw, klein en goede borsten. Na een heerlijke massage, waarbij ze naakt voor je gaat staan, begint het spel al vrij snel …. Ze heeft me heerlijk gepijpt en ik heb haar vervolgens goed hard kunnen neuken en volgespoten. Daarna ging ze door met de massage en maakte de tijd netjes vol, waarna ik haar nog een keer geneukt heb.
Schade was €100 voor een vol uur.
👍🏽👍🏽
Bedankt voor je berichtje. Coco ken ik niet, afgelopen zondag alleen yoyo/jojo en Lilly aanwezig.
Welke kamer met Coco?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
hier voor degene die nog niet geweest is bij Aue 94 (Wuppertal) een foto van de buitenkant

Bijlagen

• Aue 94.JPG
    Aue 94.JPG
    136,3 KB · Weergaven: 275

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
533
Vandaag heb ik weer een afspraak voor een vluggertje met zuig koningin Lili, ik sta op knappen😛

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Er zijn ook jongere dames aanwezig al is leeftijd heel moeilijk te schatten bij deze dames

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
533
Haha… dat klopt ze hebben bijna geen rimpels. Het is dat Lili nu wat vlekken heeft in haar gezicht ivm te veel binnen zijn. Ik heb haar foto's gezien van 2 jaar terug. Who wat een gave mooie huid had ze. Te veel binnen is niet goed. Maar ze pijpt en neukt nog als in het begin😜

Terug
Naar boven