China Massage Wuppertal - Aue 94

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen de auto richting Wuppertal gestuurd,'Termin' met Yoyo/Jojo.
Lekkere Aziatische MILF van, ik schat midden 40 met heerlijke grote wat hangende uiers en heerlijke trekspenen.

Om 10:45 aangebeld en ontvangen door de gastvrouw en aangegeven, dat ik om 11:00 'Termin' Yoyo had.
Yoyo hoorde mijn stem en we liepen gezamenlijk naar het achterste kamertje, Yoyo had een lekker strak jurkje aan, waar haar borsten goed tot hun recht kwamen.

Beide ontdaan van onze kleding, werd ik liggend op de massagetafel weer uitgebreid gepijpt. de ballen werden ook niet vergeten en tussendoor de nodige tongzoenen.
Pijpen even onderbroken en Yoyo gevraagd om met lichtjes vastgebonden handen op haar rug het pijpen en likken voort te zetten.
Daar raakte ik behoorlijk opgewonden van en het duurde ook niet lang of ik spoot een volle lading sperma over haar borsten heen, Yoyo keek met grote kijkers naar de hoeveelheid sperma over haar borsten.

Na het nodige schoonmaakwerk van Yoyo, waren er nog zo'n 35 minuten resterend en ik moest van Yoyo op mijn buik gaan liggen, waarbij ze een massage gaf.
Na 15 minuten moet ik me omdraaien en mijn pik kwam weer op oorlogssterkte, wat uiteraard ook door Yoyo werd opgemerkt .
Met haar grote borsten begon ze mijn pik te masseren en gevolgd door weer een heerlijke pijpsessie.
Omdat het 'Termin' van een uur na 10 minuten om zou zijn, gevraagd aan Yoyo het in cowgirl af te maken.
Yoyo zakte met haar vochtige kut over mijn lul heen, vind haar overigens best wel een strakke poes hebben, en begon mij heerlijk te berijden, het tempo werd flink opgevoerd door haar, ik voelde het sperma al omhoog komen en spoot mijn tweede lading diep in haar kut, waarbij Yoyo nog even door bleef rijden, tot mijn pik verslapt was.
Pik werd schoongemaakt door Yoyo met tissues en samen naar de badkamer gegaan om ons te verschonen.

Na afloop de 100€ overhandigd en rond 11:50 de tent verlaten.
Yoyo is voor mij een toppertje en zal mij binnenkort weer eens terugzien.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
pfffff ik was zo geil vanochtend. Ik heb zakelijk afspraak in Bochum vanochtend.
Ik wilde graag hiervoor mijn ballen leeg neuken. Gisteren gevraagd of lulu me heden ochtend vroeg kon ontvangen voor een massage😉 dat kon gelukkig om 08:00.
Zij deed zf deur open, haar kamer in snel uitkleden, zij had alleen handdoek om. Ze pijpte me staand, zij op op de tafel met haar kont, benen wijd, haar spleet was al lekker nat en stond open. Ik heb jaar zo 20 minuten geneuk, zij kwam klaar en ik
Spoot mijn zaad diep haar. Wat was het weer heerlijk geil haar vol te spuiten. Tijdens het neuken haar spenen heel lang uitgerekt wat ze altijd super geil vindt.
Saludos medegenieters. Wie o wie spuit haar vandaag ook vol?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Hoi GGD, bedoel je Lily? Of werkt er tegenwoordig ook een Lulu bij China Massage in Wuppertal?
Ik hoop vlug nog eens in de buurt te moeten zijn om haar nog eens vol te kunnen spuiten. Het is alweer veel te lang geleden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Ojeeee mijn excuus. LiLi uiteraard. Lulu was in Dusseldorf maar zij werkt daar niet meer. Geile LiLi was vanochtend weer bere geil. Jammer dat ik maar half uurtje kon. Normaal altijd 2 keer haar kutje volspuiten en laatst ook haar kontje mogen vullen. Ik heb alweer zin in haar….

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
HI GGD ,Lulu uit Fun Shun massage bedoel je ? die was toch op vakantie voor 3 maanden ?

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
@ggd ,ja dat weet ik ,ik had begrepen dat jij haar mobiel nr hebt en contact met haar heeft ,ze bleef maar 3 maanden weg ,er stond nergens dat ze niet meer terugkomt .
Zit even in het donker wat ik gemist heb .

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Vanochtend vroeg toch even lang Lili. Ik bas zo geil en wilde graag een pijp beurt en haar mondje vullen. Het was weer super geil haar te zien met alleen nu haar mooie tietjes bloot met harde spenen waar ik tijdens het pijpen lekker aan kan trekken. Op haar knieën voor me heerlijk zuigen en zachtjes trekken. Uiteraard me ballen en anus niet vergeten. Ze maakte haar middelvinger nat en duwde deze heerlijk in me aars om me tijdens het pijpen te verwennen. Gevolg was een enorm spuit concert in haar mondje. Pffffff het kwam uit me tenen. Ze toonde haar volle mondje en klokte in een teug alles weg. Zo geil.
Het was een zalig half uurtje, wasje kusje en snel er vandoor naar me vergadering. Altijd heerlijk om in een vergadering even weg te dromen denkende aan de zalige pijpbeurt. Lili is voor mij de lekkerste pijpster. Altijd heel diep en veel haar zalige tong overal om me paal. Ook mijn pik ik haar mond lekker diep en dan gaar tong mijn ballen kietelen mmmmm
Saludos medegenieters.
Wie o wie laat zich snel afzuigen door haar?
Oje als je wil mag je het filmen terwijl je haar laat zuigen😝

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
ik ben gek op borsten met grote knoppen. Binnenkort maar eens een vergelijkend tepel onderzoek met Yo-yo en Lilly. Ben benieuwd 😉

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Ik zou ze dan tegelijk nemen. Kan je heerlijk zuigen aan de spenen terwijl de andere je zalig pijpt. Of van kutje naar kutje mmmmm zo geil

20 aug 2022
1.328
767
Verwacht het niet, meestal wel voor 70€ halfuur. Wellicht voor 20 minuten, gewoon even vragen wanneer je er bent, via whatsapp bespreken ze geen prijzen voor de verleende services waar wij voor komen

Terug
Naar boven