China Massage Wuppertal - Aue 94

spikey

Snuffelaar
21 jun 2021
1
0
Ben onlangs nog eens op dit adresje geweest. Ik ging er zonder afspraak naar toe en de deur werd vrij snel opengedaan. De dame (ik dacht dat ze Anna zei) bracht me in een kamertje en vroeg gelijk hoelang ik met haar op de kamer wildeblijven. Ik vroeg toen naar Lilly vanwege de goede recensies hier. Na enkele minuten wachten in een ander kamertje verder achterdoor kwam Lilly. Ze had haar telefoon in de handen en erspeelde een filmpje af, waarop ze te zien was hoe ze van achteren geneukt werd door een man, ik zei dat ik dat ook well wilde. Ik vind haar niet moeders mooiste en ze steekt de hele tijd haar tong uit op een rare manier, en ook tongzoenen is heel apart met haar, maar geil is ze wel. Verder staat ze open voor het hele programma. Terwijl ze mij pijipte pakte ik mijn telefoon en begon haar te filmen. Dit liet ze zonder enig kommentaar toe. Het is haar gelukt om mij binnen 35 minuten twee keer te laten klaarkomen, en daarna ben ik ook weer verder gegaan. Ik heb nog een paar dagen na-genoten van mijn eigen cumshot film en daarna de bestanden verwijderd van mijn telefoon.
Voor de geinterseerden: ik heb niet naar een prijs gevraagd maar gewoon 100 overhandigd en daarmee was alles gezegd.

Achim89

Snuffelaar
27 aug 2022
14
5
Niets daar zaterdag ben ik er al😜
Je hebt zoveel en vooral mooie vrouwen in Nederland die neuken zonder condoom en dan naar Duitsland gaan? Nee, zo werkt het niet

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Only one way to find out @underwood ;-) Maybe call them on Saturday. But I think Lily is there everyday.

@Achim89, als je zoals ik regelmatig in Duitsland bent, waarom zou ik dan naar Nederland rijden, keuze in DE is ook veel groter.

Achim89

Snuffelaar
27 aug 2022
14
5
@Achim89, als je zoals ik regelmatig in Duitsland bent, waarom zou ik dan naar Nederland rijden, keuze in DE is ook veel groter.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Vooral de vrouwen uit Nederland zijn veel aantrekkelijker. Als je naar de Duitsers kijkt, zou je kunnen denken dat ze al behoorlijk opgebruikt en ziek zijn.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Kom er net vandaan.. Eerste reactie was, wegwezen want die Lilly is lelijk. Maar op de kamer gekomen.. Wat een geile doos. Niks gevraagd, tóng in de keel, daarna begon ze te kluiven en wou geneukt worden. Na klaarkomen afvegen en even wat massage gekregen. Na een tijdje omdraaien en ze had hem alweer in de houdgreep. Pijpen en daarna verschillende standjes waarna ze zei dat ze mijn sap wou proeven. Dus mondje volgemaakt... Niks uitgespuugd.. Wat een slons... Wel lelijke gebit..
Na afloop 100 euro gegeven. Was ze blij mee. Geen prijs afgesproken , gewoon gang laten gaan. Top. Zag bij naar buiten gaan nog andere dvp die er wel mooi uitzag maar geen woord Engels of Duits sprak.. Lilly bleef al die tijd nog aan me hangen... Ciao

Laatst bewerkt:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik was er vandaag rond 17:00 uur en heb er 3 chinese dames gezien . Zelf werd ik ontvangen door Mimi , maar zag bij het binnenlopen nog een dame in evakostuum een kamer binnen lopen die er ook er goed uitzag . Mimi had een leuk gezicht en qua figuur was ze zeker niet verkeerd , had geen grote borsten maar in verhouding toch het lichaam zeker niet verkeerd . Bij binnenkost op de kamer al gelijk (tong)zoenen en na het uitkleden/wassen . Begon ze gelijk al staande met een lichaamsverkenning die eindigde met pijpen .... Dit deed mijn kleine man gelijk stijgeren en daar was ze blij mee ... Hierna op het bed beland en kreeg direct haar kutje aangeboden wat heerlijk smaakte . in standje 69 had ze me al bijna laten klaarkomen maar ze hield elke keer op tijd op , nadat ze de kleine nog opgewarmd had tussen haar borsten ging ze nog even met olie aan de gang en na een tijdje pussygliden ging ze op hem zitten en zakte ze helemaal over mijn kleine maar stijve vriend heen .... deze dat lekker strak (ondanks de olie) en ze kneep goed met de spieren terwijl ze me aan het berijden was . Je kon goed merken dat ze een ervaren dame was . Na een poosje stapte ze af en begon ze weer te pijpen met gevolg dat ik weer bijna op klappen stond . toen wilde ze in misso geneukt worden . Ook hier gebruikte ze haar spieren weer goed en en merkte je dat ze hierdoor strak aanvoelde (ook bij het vingeren voelde je dit al) . OOk bij het wisselen naar doggy wilde ze toch weer even pijpen en toch nog even wat olie over haar kutje smeren met gevolg dat het lekker glibberen was toch ik haar in doggystyle ging neuken . Had wel als voordeel dat ik het langer volhield . Uiteindelijk werd ze steeds strakker en had zelfs het idee dat ze klaarkwam zo was ze aan het knijpen dat ikzelf klaarkwam en haar voorzag van mijn witte vitaminen ...... Ik kon rustig nog even doorstoten en genieten van het klaarkomen . Ze stopte daarna een vochtig doekje in haar kutje en begon met mij te masseren , zowel aan de voorzijde als aan de achterzijde en het kontgaatje werd niet overgeslagen .... Al met al een heerlijke massage van 1 uur gehad met een fantastich hoogtepunt . Na het douchen en aankleden zag ik een derde dame (nog gekleed) die net een klant had binnengelaten in haar kamer en deze zag er ook niet slecht uit . Nu verschillen de samen van personen . Wat mij wel opviel is dat men toch probeert om de klanten gescheiden van elkaar binnen te laten . Voor mij in iedergeval weer een garantie om terug te keren naar deze lokatie . Hopenlijk gaat de reis dan wel beter dan normaal . Zowel heen als terugreis heb ik er ruim 2 uur langer overgedaan met dank aan de VIAS en Eurobahn .

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je mag nog blij zijn dat je er bent gekomen want zaterdag de gehele dag vanaf Arnhem naar Duitsland geen VIAS treinverkeer i.v.m. spoorproblemen in het buitenland.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
@katwesel was jij ook 100€ kwijt en had je dit vantevoren al afgesproken? Het lijkt er op dat je je vanalles gewillig heb laten 'overkomen' 😉

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Robbie , er zijn meer mogelijkheden om met de trein/bus in Duitsland te komen ...
De grote xxx , De dame vroeg zelf of ik een 1 uur massage wilde hebben en verder heb ik de regie aan de dame overgelaten
voor de bekende prijs .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Aangezien ik toch in Dusseldorf moest zijn even doorgereden naar Wuppertal en weer een bezoekje gebracht aan deze salon op zaterdag. De deur werd opengedaan door 2 dames waaronder Mimi ... Aangezien Mimi mij de vorige keer lekker verwend had maar weer met haar meegegaan . Bij binnenkomst in de kamer gelijk aan het tongzoenen waarbij mijn tong ook in haar mond verdween en gelijk zat ze al aan de rits van mijn broek en voor ik er erg in had was ze me al aan het pijpen ..... Toen maar even haar kutje gevoeld .... nou dat was er vochtig en 2 vingers waren geen probleem ....... Ze stopte even en vroeg douchen oke samen , nou eerst maar even een massage ..... Vind ik ook best ..... Zij ook snel uit de kleren (was jurkje en slipje) en haar maar gelijk even omarmt en opgetild , heb haar even in de armen genomen en daarna zakte ze al over mij heen en kneep ze hard met haar spieren , Helaas is ze best van gewicht dus haar maar snel op de tafel gezet ..... Na weer even zoenen en haar borsten en tepels bewerken (wat ze lekker vind) en toen afgezakt naar haar poesje .... Dit was al lekker nat geworden eerst haar even gevingerd en daarna gaan likken , dit leverde een kleine "water"val op en heel veel gekreun . en haar benen knepen strak om mijn hoofd ..... en ze steunde en zuchtte heel diep ...... en uit haar mond kwam nun ficken ..... Ze zat nog steeds op de rand van het bed en voor mij is de hoogte perfect dus haar staande geneukt waarbij ik haar kutje lekker voelde .... Mimi is best strak en werd weer steeds natter en werd ook luidrustiger ..... Over geilheid gesproken ..... Ik voelde dat ik ging komen en blijkbaar vond Mimi dat dat nog niet mocht ze duwde me van haar af en sprong van het bed ...... en ging mij heel zachtjes pijpen en masseren , gek genoeg trok het gevoel van klaarkomen op dat moment even weg ...... Daarna moest ik op het bed plaatsnemen en gingen we door in standje 69 , hierbij ging ze weer lekker te keer en voor ik er erg in had was haar mondje vol en kwam ze zelf ook weer klaar ....... Hierna even haar mondje geleegd en begon ze weer te pijpen en moest ik haar beide gaatjes vingeren . Daarna begon ze met olie mijn pik weer stijf te masseren en besprong ze mij in reverse doggy .... (geen straf om te doen) en even later draaide ze zich om met haar kut nog steeds gevuld wat ook een lekker gevoel gaf en bereed me nogmaals ...... hierbij begon ze weer met haar kutje te knijpen en voor ik het wist was haar kutje gevuld met mijn 2de golf ...... Met een zucht stopte ze even en kwam op mijn mond zitten en moest haar likken dit werd een kleffe bende aangezien mijn eigen zaad erook uitliep en ze ook nog eens klaarkwam ....... daarna draaide ze weer om in 69 en likte ze mijn lul helemaal schoon en probeerde er weer leven in te krijgen zonder resultaat .... Massage .... nou doe maar ....... Uieindelijk heeft ze de tijd volgemaakt met een goed rug en been massage en toch ook nog even een pijpbeurt er aan toegevoegd waarop er toch weer wat leven in kwam . Ze stapje van het bed en ik moest ook opstaan en met mijn pik in haar mond naar de douche gelopen en samen gedouched ...... na elkaar afdrogen haar kutje nog even gevoeld , was droog maar terug op de kamer ging ze op het bed zitten en zichzelf verwennen terwijl ik me aankleed .... wilde haar nog vingeren of likken maar nee ze wilde dit zelf doen .
en ja ze kwam weer klaar en toen moest ik haar toch nog even uitlikken .......... Ze bracht me naar de uitgang ook vandaag waren er 3 dames .... geen idee wie de andere 2 waren maar beide met kleding gezien en kwa uiterlijk zagen ze er goed uit . uiteraard vroeg Mimi of ik een volgende keer weer met haar ging spelen .....

napoleon77

Toogplakker
9 sep 2020
25
11
Wouw! Klinkt lekker allemaal! Ik krijg reuze zin om Mimi na dit verhaal.
Ziet Mimi er mooi uit? En hoe oud is Mimi ongeveer?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Uurtje met de dames kosten100 euries. Alles erop en er aan.
tov andere Chinese salons veel goedkoper.
de meeste salons vrage. Voor alles dus incl. NZC 150 en dan vaak nog zonder volspuiten
alleen ex Linda mocht je ook in haar kontje pakken. De huidige dames niet helaas.
ik verwacht dan ook dat de prijzen hier omhoog zullen gaan!

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Ik heb de laatste keer geparkeerd in de Nützenberger Strasse. Gewoon langs de kant van de weg, gratis parkeren. Dat is slechts enkele minuten wandelen van Aue 94. En je bent vanuit die straat heel vlot op de snelweg.
Let wel even op, in deze straat is een stukje zone 30, en daar staat een flitspaal.
Dank voor de tip!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
op andere sites lees ik dat Lili wel anal gepakt wil worden!! Iemand ervaring mee?

Terug
Naar boven