China Massage Wuppertal - Aue 94

josvg

Toogplakker
17 jan 2017
153
151
Ben reeds één keer eerder hier geweest en een super ervaring gehad. Alleen sex op de massagetafel vond ik persoonlijk wat oncomfortabel. De bank gaat wel, maar ik geniet ten volste als we kunnen genieten op een (groot) bed.
Een vraagje. Hebben ze bij China Massage ook kamers die wel voorzien zijn van een bed?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik ben dinsdag nog eens in Wuppertal geweest om Lily's kutje te vullen met mijn zaad. Ze kent me ondertussen, en ze weet dat ik niet in hoofdzaak voor een massage kwam. Ze ging meteen klaarliggen op de massagetafel, en ik heb haar rechtstaand geneukt met haar benen in mijn nek. Zo kon ik met mijn handen overal gemakkelijk bij (klitje, tepels, mond,…). Als ik bijna ging klaarkomen hield ik een korte pauze om eventjes haar kutje te likken en te proeven. Ik mocht ook foto's maken, die heb ik ondertussen gepost in de rubriek "Foto van je date". Na een dik half uur neuken en beffen hield ik het niet meer en heb ik mijn zaad diep in haar poesje gespoten.
Als pauze volgde een massage met olie, wat ook wel zalig was. Maar Lily was nog steeds geil, en na een korte massage wees ze naar haar tong, naar mijn mond en naar haar kutje. Ik begreep dat ze zin had in een befbeurt en dat klopte. Ik heb haar uitgebreid gebeft. Het werd een natte boel en ze kwam kirrend klaar. Als dank kreeg ik nog een pijpbeurt als afsluiting, ze had duidelijk nog zin in een portie zaad.
Volgende keer ga ik ook eens vragen als de deur mag open blijven staan. Ik vind het ook wel geil als er anderen (meisjes of klanten) passeren als we lekker bezig zijn.
Lily blijft voor mij toch een geile donder.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Ik ga denk binnenkort maar weer eens lang bij Lily, toch al weer ff geleden. Weet iemand vanaf hoe laat Lily ongeveer aanwezig is. Normaal ben ik er pas einde middag begin avond. Maar een keer in de middag klinkt niet verkeerd met Lily.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik ben al bij Lily geweest om 10.00u 's morgens, maar ook ooit om 20.00u 's avonds. Deze week was ik er rond 14.00u. Was wel druk op dat moment. Ik heb de bel verschillende keren gehoord.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Ben reeds één keer eerder hier geweest en een super ervaring gehad. Alleen sex op de massagetafel vond ik persoonlijk wat oncomfortabel. De bank gaat wel, maar ik geniet ten volste als we kunnen genieten op een (groot) bed.
Een vraagje. Hebben ze bij China Massage ook kamers die wel voorzien zijn van een bed?
Nee helaas niet. Ik zou ook graag lekker liggen neuken op bed met lily

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
weet iemand of er buiten Lily nog meer geile donders daar zijn? Ervaring mee? Linda helaas niet meer.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Waarschijnlijk wel, maar ik heb daar enkel ervaring met Lily. Vorige keer werd de deur geopend door een voor mij onbekende dame. Ze nam me mee naar een kamertje, en vooraleer we hadden gesproken over wat ik wenste had ze al verschillende keren haar rokje opgetild om me haar blote kutje te tonen. En ze voelde goedkeurend aan mijn stijf geworden pik. Dat zegt genoeg, denk ik. Ik moet wel toegeven, ik had een strakke sportbroek aan, geen ondergoed, en ik had net een half blauw pilletje genomen. Dat resultaat was meer dan duidelijk zichtbaar.
Maar Wuppertal is helaas zo ver, en als ik zo ver rijd heb ik geen zin om een risico te nemen met een onbekende dame. Met Lily heb ik tot nu toe altijd stomende seks gehad. Ik heb weer naar mijn vertrouwde Lily gevraagd en ook gekregen. Mijn zaadjes zijn dus wederom in Lilys kutje terechtgekomen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Klopt het dat je met 100€ een uur onder de pannen bent met Lily met bare seks?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Klopt helemaal, Robbie. Ik betaal altijd €100. Daarvoor krijg ik een massage met olie en bare seks. Meestal is het weinig massage, maar veel seks. Beffen, pijpen zonder condoom, neuken zonder condoom, interne donatie, … Mijn eerste lading komt diep in haar kut terecht, mijn tweede spuit ik in haar mondje.
Regelmatig laat ik haar op de tafel gaan liggen en dan krijgt zij een olie massage van mij. Dat wordt gewaardeerd en ik heb ondertussen een uitstekende klik met Lily. Ik ben dan ook altijd 1u15min - 1u30min binnen, wel inclusief douchen voor en na.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Afgelopen donderdag maar eens een bezoekje Wuppertal gebracht mede ook om een ritje met de zweeftram te maken en tevens een bezoekje aan deze salon te brengen . 2 haltes met de tram en dan is het 5 minuten lopen . Aangebeld en er werd opengedaan door een leuk uitziende en vrolijke chinese dame . De dame bracht mij na een kamer (kachel stond aan) en de aanwezige dame werd gevraagd om naar een andere kamer te gaan (deze dame had op het oog wat grotere borsten en zag er ook erg lekker uit) , maar hield het toch bij de dame die mij binnengelaten had , ze begon gelijk te kussen en te tongzoenen en keek mij heel lief aan . Deze dame heeft leuke kuiltjes in de wangen (vind ik heel sexie) en daarna vroeg ze 1 uur massage , ik vond het goed en wreef gelijk tussen haar benen en ze knikte van ja en pakte mij ook stevig in mijn kruis . Na het uitkleden wilde ze dat ik ff ging douchen en vroeg of ze mee naar binnen ging , dat deed ze maar stapte niet mee onder de douche . Daarna op de kamer ging haar jurkje en broekje snel uit en zag 2 mooie kleine borstjes en een niet volledig geschoren kutje ...... Na weer wat (tong)zoenen en lichaamsverkenning op het bed beland .... Ik kreeg de borstjes aangeboden en heb de en de tepels lekker verwend . De tepels werden alleen maar groter en stond mooi strak op de borstjes , daarna begon ze mijn bovenlichaam met kusjes te bewerken en zakte langzaam naar beneden . Naarmate ze in de buurt van mijn pik kwam werd het steeds intenser en zakte ze naar beneden en nam ook de benen en de voeten mee . Daarna met de handen al wrijvend omhoog tot aan de kleine man en toen begon ze weer te kussen ondertussen draaide ze haar onderlichaam naar mij toe zodat ik haar kutje kon vingeren , naarmate ze natter werd werd het kussen wat overgegaan was in pijpen steeds lekkerder en begon ze mij ook te vingeren ..... Het blijft een apart gevoel en ineens duwde ze mijn benen wijd en begon ze mijn kleine man weer te masseren met de handen en begon ze mijn kontje te likken ...... Ze draaide bij en ik kreeg zicht op haar kutje en heb haar heerlijk lopen likken .... ze werd alsmaar natter en haar kutje ging steeds meer open staan , daarna draaide ze zich weer om en pakte de olie en smeerde haar bovenlichaam in en begon met een body to body massage .... waarbij ze langzaam afzakte naar beneden en ook nog even ging pussygliden .... al met al de kleine man werd steeds steviger en bleef groeien .... Hierna was het weer pijpen en werd het weer vingeren , ook haar kontje mocht ik voorzichtig vingeren . Ze werd natter en natter en dat merkte ik ook weer aan het intensiever pijpen en vingeren van haar .... Ondertussen was ze al lekker aan het teasen door iedere keer te zeggen ficken , ficken en na een korte tijd kwam ze reverse cowgril op mij zitten . Ondanks dat ze erg strak was wist ze goed plaats te nemen en begon ze mij te berijden .... altijd een leuk gezicht als je op deze manier aan het neuken bent . Daarna stapte ze af en draaide zich om en ging ze even met haar kontgaatje op mijn pik zitten maar duwde niet door maar deed wat bewegingen waarbij ze over de eikel heen gleed (niet naar binnen) en schoof hem uiteindelijk weer in haar strakke kutje en reed mij vervolgens klaar ..... Na het klaarkomen kwam ze op mijn mond zitten en moest ik haar schoonlikken .... daarna kwamen er even een paar doekjes aan te pas en kwam ze weer in 69 op mij liggen .... naast het beffen weer haar anus gevingerd en na verloop van tijd kon ze er een vinger in hebben ...... Na een paar minuten nu jij mij neuken dus haar in doggystijl genomen en ja ze was zeiknat en kneep lekker met haar spieren , ze gaf ook gelijk aan dat ze niet anaal wilde neuken .... geen probleem van mijn daarna omgedraaid en haar in misso lekker doorgeneukt . het 2de keer klaarkomen lukte niet zo snel dus maar weer gaan liggen en ik kreeg een 2de voetmassage ook een apart gevoel en bracht hem weer op oorlogssterkte , ze heeft me nog even bereden maar het lukte niet om haar weer te vullen .... toen maar weer met de mond en hand verder gegaan en met was olie mij toch weer tot een hoogtepunt weten te brengen heb daarbij alles in haar mondje gespoten en heeft dit ingeslikt ...
Hierna nog getongzoend waarbij je je eigen zaad toch proeft (ze had nog wat overgelaten) . Ze begon te lachen en zegt je hebt nog 10 minuten voor een massage ... nou geen probleem ...... Daarna weer even gedouched en daarna heeft ze mij meegeholpen met aankleden . Uiteindelijk haar de schade overhandigd en we hebben daarna nog geruime tijd gezoend en zo ook naar de deur gelopen . Bij de deur aangekomen waren er nog 6 andere chinese dames aanwezig welke er ook allemaal leuk uitzagen maar had niet de energie om voor nog een dame te gaan ..... Deze dames waren wel allemaal wat slanker en of ze jonger waren , heel lastig te zien .... In iedergeval een goede salon om naar te terug te keren ..... De naam van de dame kon ik niet zo goed verstaan maar het was niet lily .....

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Vandaag was ik rond 10:20 bij Lily. Klopt wat er over de dame wordt gezegd. Geen schoonheid maar enorm geil.

Heeft me in een uur twee keer doen klaarkomen, dat lukt mij niet vaak.

Ze was enorm nat en meegaand. Massage was ook goed. Voor 100 euro kan je echt niet klagen.
Hadden we maar zo'n adresjes in België.

Enig minpunt was dat ze bij het tongen gewoon constant ronddraait met haar tong en niets anders.

Was vergeten vragen of ze morgen ook nog open zijn, ik zou nog durven teruggaan vooraleer ik terug naar België vertrek. 😀

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
de schade wordt in eerdere berichten al genoemd !
Ik vind dat je wandelaar de grote xx wel tekort doet met zo n lompe reactie. Ook ik vind het te belachelijk voor woorden dat je 1 of 2 berichten terug moet lezen voor de schade.

Hoop dat je wel door hebt dat bovenstaande cynisch bedoeld is de grote. Ongelooflijk dat men een vraag stelt terwijl het 1 seconde scrollen is naar het antwoord. Misschien kan iemand je meenemen hier naar toe en helpen onderhandelen over de prijzen

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ach ik kan hier op reageren, maar niet iedereen betaalt overal dezelfde prijs. Voor hetzelfde geld had ie 150 betaald, dan weet je dat je op de hoede moet zijn. Jammer van al die nietszeggende berichtjes die diverse dodo's plaatsen, zo krijgen we de sit ook gevuld. Wandel ze en geef gewoon goede info ipv iedereen meteen de grond in te trappen.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Probeer je jezelf nu goed te praten? In tig berichten staan de bedragen. Zo kun je op elke review wel reageren met wat heb jij betaald? Wat een bullshit excuus..en dan zeggen diverse nietszeggende berichtjes door dodo's@spoel je mond en kijk in de spiegel omdat je zelf te lui bent voorgaande berichten in een topic te lezen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Gerald , wat is lomp aan mijn reaktie , men kan ook eens de moeite doen om een paar berichten terug te lezen ipv gelijk vragen gaan stellen . Verder vind ik het niet interessant om de kosten te noemen , kan per dame anders zijn ?

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
209
320
Gerald , wat is lomp aan mijn reaktie , men kan ook eens de moeite doen om een paar berichten terug te lezen ipv gelijk vragen gaan stellen . Verder vind ik het niet interessant om de kosten te noemen , kan per dame anders zijn ?
Misschien is het juist daarom wel interessant om te noemen, omdat het zelfs bij dezelfde dame met dezelfde behandeling verschillend kan zijn, al naar gelang de stemming van de dame, de eventuele klik etc. etc. Dat beetje extra info geeft een aspirant bezoeker net wat meer achtergrond, zodat die rekening kan houden met verschillende omstandigheden.

Terug
Naar boven