Bruna Becker

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.854
1.564
Brazil signature all over houdt er rekening mee dat transen uit zuid Amerika een beetje je proberen te overheersen, las hier al iets over agressiviteit sta je mannetje. En Spaans is een pre bij deze dames, Bruna praat Portugees maar als je rustig praat verstaat iedere Braziliaanse trans Spaans

Nu naar de date halen Belgisch Limburg op een gekende locatie

Ik kom binnen 3 welkomstzoenen en ze probeerde de controle over te nemen ik zei het volgende: Bruna, no soy sumisa. Yo tengo el control y te voy a follar. Si no, me iré con mi dinero.

Okay ze ze vanaf dat moment een top date echt geweldig, elkaar pijpen ze ziet er gestroomlijnd uit met haar Brazil tab lines zoals alleen hun die hebben wederzijds pijpen Bruna hield het niet meer en liet het gaan. Ik gebruikte haar sperma om haar kont in te smeren en mijn lul zat er in en natuurlijk spuit je veel te snel zo die gebruinde Braziliaanse kont in. Haar kont is keihard en het liep er mooi knetterend en bubbelend weer uit.

We dronken allebei een cola, beetje small talk ze kwam op mijn middel zitten en al tongzoenend werd mijn pik vakkundig door haar bewerkt

Kussen onder haar kant, kont omhoog mijn pik erin en haar slagzwaard deinde mooi op en neer paar rukkies eraan heerlijk en daar gingen we allebei weer

De date als je van dit soort transen houdt een 10

smegma

Toogplakker
26 aug 2026
34
24
Bij mij was de seks ook heel goed, maar looks primeren toch vaak voor mij.
Deze heb ik vorige week ook bezocht. Ik had haar filmpjes waarop ze bare neukte gezien en daarom niets op voorhand gevraagd over bare met het gedacht van ik zie wel wat er gebeurd. Nadat ik haar gepijpt had wou ze mij doggy neuken. Ze nam een condoom, scheurde die open, deed alsof ze deze over haar pik rolde, nam wat glijmiddel en schoof haar lul bare in mijn kontje terwijl ze dacht dat ik het niet doorhad. Bij het wisselen van standje moest ik op de rand van het bed op mijn rug gaan liggen terwijl zij recht stond. Toen kon ik duidelijk zien dat er geen condoom om haar lul zat en deed ik alsof ik verbaast was en vroeg of ze mij bare had geneukt wat ze meteen ontkende en vertelde dat ze deze verwijderd had voor een nieuwe om te doen en tegelijkertijd wees ze naar het condoom op het bed. Ik zei dat ik haar niet geloofde en toen werd ze plots heel dominant, riep shut up and take it slut, ramde haar pik in mijn kontje en begon mij hard af te neuken. Toen ze ging klaarkomen trok ze zich terug en spoot enkele stralen dik sperma over mijn buik tot in mijn gezicht, stak haar lul er terug in om nog enkele keren goed hard te stoten. Daarna greep ze mij bij mijn haar vast en dwong mij op mijn knieën om haar pik proper te pijpen. Deze date was dus voor mij zeker geslaagd en heb gewoon het standaard tarief van 150/u betaald.
Haha wel slim gespeeld, het scenario dat jij wou had zich dus perfect afgespeeld. zelf bare volgpompt en gedomineerd te worden. beide dingen zijn bij mij uit den boze. wel zoals ik al aangaf ook als passive is ze wel goed, maar ben toch voor meer vrouwelijke tgirls te vinden zelf.

Ohja, een tip aan iedereen. zelfs als een trans je een condoom om doet, gewoon aan iets lelijks denken of focussen dat je een slappe krijgt tijdens t pompen. dan trekken ze altijd zelf die condoom weg om jouw pik hard te houden.

Heeft me bij een trans nog nooit windeieren gelegd. dames daarentegen gaan dan vaak weer over op pzc, waarop je dan een kleine opening hebt bij 69en voor haar bare op je te laten zitten.

Terug
Naar boven