Arabella - (FKK) Bochum

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Was vanochtend al vroeg in Arabella namelijk om 10 uur.
En de leuke theke Katharina uit Luderland was nu aanwezig en zei hallo Rob. Ik had gisteren gebeld met Arabella en toen waren er 7 dames inclusief Sabrina. Vandaag maar 5 dames en helaas was Sabrina vrij. Ook geen Patricia maar die was er gisteren ook niet. Emilia, Maria, Flori, Carmen en Jessy waren de aanwezige dames. Wel al best veel mannen aanwezig dus vaak ook weer geen dame te bespeuren in het zitgedeelte.

Op een gegeven moment kwam een voor mij nog onbekende dame terug in het zitgedeelte en nam plaats op haar bank. Ik twijfelde geen moment want ze was nieuw voor mij en qua postuur wel mijn type met de nodige tattoos en eentje met een aarsgewei. Een Bulgaarse Emilia genaamd. Op de bank wat gekletst en gezoend en vervolgens mee gekamerd. Prima kamergang waarbij ik staand werd gepijpt terwijl zij op bed zat. Mijn pik was al lekker stijf en heb haar vervolgens gebeft waarbij ze op een gegeven moment begon te schokken. Daarna haar in missio, on top en als laatste in doggy geneukt. Geen gezeur over condooms dus lekker blank geneukt en vervolgens volgespoten. Haar een kleine fooi gegeven als beloning.

De club snel weer verlaten want Carmen en Maria zijn niet echt mijn types en Jessy ziet er wel goed uit maar bij haar was het altijd AO Light. Toen Flori zag dat ik wegging vond ze het jammer maar heb haar vorige week al geneukt en ik wilde wat anders. Als Sabrina er was geweest had ik die zeker geneukt. Katharina was ook wat verbaasd dat ik zo snel wegging maar ik zei maar 5 dames en ze dacht dat ik naar de Grimbergsauna zou gaan maar ik zei dat ik weer naar huis ging.

Bijna bij de tramhalte aangekomen belde ik toch maar even met die club uit Gelsenkirchen en vroeg naar het aantal dames en of Melissa er was. 7 dames en Melissa aanwezig en ik dacht het is nog vroeg en het is in de buurt dus waarom niet.

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Vanochtend zo gezegd, zo gedaan langs FKK Arabella gewipt. Ik kwam binnen rond 10:45 uur. Ik ben er in totaal vier uurtjes geweest.
Het was al druk binnen en er zaten al veel dames binnen (in totaal 9 geteld). De intentie was om Patrizia te bezoeken, die zag ik niet zitten. Toch wel de inkom betaald zonder er naar te vragen. Geplast, gedoucht en klaar voor de eerste actie. Toen ik boven kwam zag ik Patrizia zitten met een andere klant.

Ik zag een leuke blonde meid. Na wat water gedrinkt te hebben ging bij haar zitten. Ze bleek Carmen te zijn. Verrek... dat had ik kunnen weten, want ik heb eerder met haar gekamerd. Na een paar tongzoentjes op de bank zijn we naar de kamer verhuisd. Daar een leuke sessie gehad. Zij bovenop en met de eerste standje - vergetend hoe strak ze is - daarna missionaris en eindigend met platte doggy. Het voelde ook strak, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik de eerste klant ben die dag. Al met al, gewoon de babykamer goed gewit. Daarna nog een sessie gedaan en nogmaals klaargekomen in haar poesje. Totaal zo'n 30-40 minuten samen geweest.

Vervolgens gewacht op de bank Patrizia. Ze kwam terug, maar toen ging ze ergens anders zitten... Naja, dan maar erachteraan, gevraagd of ze tijd had. Ja, dus. Toen ging ernaast zitten. Na een paar blikjes zijn we maar naar de kamer gegaan. Ze was in een goede bui en ze spreekt gebrekkig Engels, wat voor mij goed genoeg is. Hoewel communicatie af en toe wel vastliep. (Pas aan het einde vond ik een onderwerp wat ze wel begreep en interessant vond. Die bewaar maar ik voor een volgende keer).
Op de kamer ben ik, zoals gebruikelijk bij Patrizia, gemilkshaked als het ware. :) Niet lang daarna kwam ze bovenop en kwam ik binnen notime intiem klaar. Daarna hebben we elkaar verwend als een soort vriend/vriendin. Als laatst weer een sessie, maar dan iets harder. Ze heeft echt een wonderlijk lekker lichaam waar ik in ieder geval van kan genieten. In totaal iets langer dan een uur samen geweest.

Even een tussenpauze ingelast met een kwartiertje sauna en vervolgens gedoucht en klaar voor de laatste ronde voordat ik weer naar huis ga.

Als laatst met Alina gekamerd. Haar lichaam deed me denken aan een ex van mij. Qua gezicht vind ik haar niet zo. Ze is gewoon petite, heel petite. Dat merk je ook, je komt niet helemaal binnen en in doggy zie je duidelijk dat je wel strak zit. Je kunt ook niet even hard gaan, want dan doe je haar pijn. Voor de rest is Alina een gehoorzame meid, ze doet wat je opgeeft.

Naar aanleiding van mn laatste sessie met Alina en Carmen ben ik toch m'n smaak aan het bijstellen. Eigenlijk geniet ik niet zo van de slanke type meiden. Ik geniet meer van de Patrizia's met een iets vollere kont en een Patrizia die wat vochtiger is van binnen.

Al met al, de dames hebben mij goed verzorgd met hun goede mood en dat is eigenlijk het allerbelangrijkste!
Na 5x goed klaarkomen en hun goede mood van vandaag heb ik eigenlijk geen behoefte meer aan sex. Zo denk ik er vandaag over. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik er weer ben.

Volgende week had ik een suikerdate gepland met een slanke meid bij mij uit de buurt, maar ik denk dat ik dat toch maar ga cancellen. Toch wel liever een dame met een goed figuur en nzc.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vandaag topbezetting met maar liefst 13 dames te weten:
Alexia, Alina, Elena, Carmen, Cindy, Emilia, Jessy, Julia, Micky, Nicole, Patrizia, Sabrina en Simona.

Ik ga er morgen heen en hoop dat de 10€ entree tussen 10 en 12 nog steeds van toepassing is en dat Simona, Sabrina, Emilia en Emilia er ook zijn want dan heb ik de dag van mijn leven met deze toppers.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vandaag (zondag) al om 10 uur binnen en maar 10€ af te hoeven rekenen. 12 dames aanwezig alleen Micky ontbrak en later in de ochtend vertrok Simona. Aanwezig was nu wel Maria,19 jaar uit Bulgarije en geen Duits- en engelssprekend.

Uiteraard al meerdere beren meldden zich om ook te profiteren van de 10€ tussen 10 en 12. Katharina de theke was bij tijd en wijle gestressed en reageerde dat af op een paar dames toen het over het bestellen van eten ging. Het fijne ervan ontging mij maar ze was behoorlijk boos.

Heb 4 kamers gemaakt met achtereenvolgens: Sabrina, Patrizia, Emilia en Maria.

Sabrina blijft een mooie dame met wie het goed sexen is. Ze is populair dus aangekomen in het zitgedeelte gelijk naast haar gaan zitten. Wel jammer dat ze nog wel eens klaagt over lichamelijke ongemakken. Ze zei dat ze moe was en ze moest nog beginnen en het was pas 10.15 uur.
Het kwam erop neer dat doggy waarbij ze steunt op haar knieën niet te lang kon duren maar dat was ik toch niet van plan want ik ga vaak voor plat doggy en op haar buik was dan ook geen probleem.

Patrizia is ook veelgeboekt dus toen ze even alleen was naast haar gaan zitten. Het is geen pratert maar mooi is ze zeker. Trouwens communicatie het liefst in het Engels.
Vlot een kamer met haar genomen en het pijpen deed ze relaxed en rustig; zeker niet verkeerd. Daarna neuken in het standje missio maar kon niet lekker stoten want ze spreidde haar ene been niet ver genoeg. Haar borsten zijn gevoelig dus daar niet aankomen. Plat doggy wilde ze niet; misschien vanwege het formaat dus gewoon doggy kon wel. Ze is wel vrij passief en waar ik al rekening mee hield is "nicht reinspritzen". Je hoort haar ook niet kreunen en omdat mijn tweede wat te snel volgde kon ik niet klaarkomen. Misschien beter om haar als eerste te nemen als je makkelijker klaarkomt want echt gfe en geil vond ik het niet. Wellicht bij een tweede kamer met haar ontdooit ze wat. Kreeg nog wel onverwacht een zoen op mijn mond waar ik eigenlijk niet meer op rekende. Nog wel even gepraat na afloop en het is best een vriendelijke meid.

Emila was er gelukkig ook. Met haar de derde kamergang. Was erg goed. Volop zoenen op de bank en ook op de kamer. Ik heb me staand laten pijpen en dat deed ze prima. Neuken in diverse standjes. Ja Emilia ga ik zeker vaker nemen en ze laat zich ook best horen wat mij weer opwindt.

De laatste kamer met Maria. Op de bank wat voelen en zoenen maar aangezien communicatie niet mogelijk is maar snel een kamer genomen. Ze is erg klein maar ik wilde een strakke kut neuken en die heeft ze dus heb haar na een poos heerlijk volgespoten. Geen gezeur over niet intern doneren maar dat zou toch lastig zijn om me hiervan te weerhouden aangezien er ook geen communicatie mogelijk is.

De tuin is niet zo groot maar wel knus en ziet er aangenaam uit met ook een tuinhuisje waar ook gesexed kan worden want een keukenrol was ook aanwezig. Wat mij opviel is dat dames geen vaste bank hebben maw dames wisselen vaak van bank al hebben sommige dames wel hun voorkeuren voor een bepaalde zitplek.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Vandaag (zondag) al om 10 uur binnen en maar 10€ af te hoeven rekenen. 12 dames aanwezig alleen Micky ontbrak en later in de ochtend vertrok Simona. Aanwezig was nu wel Maria,19 jaar uit Bulgarije en geen Duits- en engelssprekend.

Uiteraard al meerdere beren meldden zich om ook te profiteren van de 10€ tussen 10 en 12. Katharina de theke was bij tijd en wijle gestressed en reageerde dat af op een paar dames toen het over het bestellen van eten ging. Het fijne ervan ontging mij maar ze was behoorlijk boos.

Heb 4 kamers gemaakt met achtereenvolgens: Sabrina, Patrizia, Emilia en Maria.

Sabrina blijft een mooie dame met wie het goed sexen is. Ze is populair dus aangekomen in het zitgedeelte gelijk naast haar gaan zitten. Wel jammer dat ze nog wel eens klaagt over lichamelijke ongemakken. Ze zei dat ze moe was en ze moest nog beginnen en het was pas 10.15 uur.
Het kwam erop neer dat doggy waarbij ze steunt op haar knieën niet te lang kon duren maar dat was ik toch niet van plan want ik ga vaak voor plat doggy en op haar buik was dan ook geen probleem.

Patrizia is ook veelgeboekt dus toen ze even alleen was naast haar gaan zitten. Het is geen pratert maar mooi is ze zeker. Trouwens communicatie het liefst in het Engels.
Vlot een kamer met haar genomen en het pijpen deed ze relaxed en rustig; zeker niet verkeerd. Daarna neuken in het standje missio maar kon niet lekker stoten want ze spreidde haar ene been niet ver genoeg. Haar borsten zijn gevoelig dus daar niet aankomen. Plat doggy wilde ze niet; misschien vanwege het formaat dus gewoon doggy kon wel. Ze is wel vrij passief en waar ik al rekening mee hield is "nicht reinspritzen". Je hoort haar ook niet kreunen en omdat mijn tweede wat te snel volgde kon ik niet klaarkomen. Misschien beter om haar als eerste te nemen als je makkelijker klaarkomt want echt gfe en geil vond ik het niet. Wellicht bij een tweede kamer met haar ontdooit ze wat. Kreeg nog wel onverwacht een zoen op mijn mond waar ik eigenlijk niet meer op rekende. Nog wel even gepraat na afloop en het is best een vriendelijke meid.

Emila was er gelukkig ook. Met haar de derde kamergang. Was erg goed. Volop zoenen op de bank en ook op de kamer. Ik heb me staand laten pijpen en dat deed ze prima. Neuken in diverse standjes. Ja Emilia ga ik zeker vaker nemen en ze laat zich ook best horen wat mij weer opwindt.

De laatste kamer met Maria. Op de bank wat voelen en zoenen maar aangezien communicatie niet mogelijk is maar snel een kamer genomen. Ze is erg klein maar ik wilde een strakke kut neuken en die heeft ze dus heb haar na een poos heerlijk volgespoten. Geen gezeur over niet intern doneren maar dat zou toch lastig zijn om me hiervan te weerhouden aangezien er ook geen communicatie mogelijk is.

De tuin is niet zo groot maar wel knus en ziet er aangenaam uit met ook een tuinhuisje waar ook gesexed kan worden want een keukenrol was ook aanwezig. Wat mij opviel is dat dames geen vaste bank hebben maw dames wisselen vaak van bank al hebben sommige dames wel hun voorkeuren voor een bepaalde zitplek.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
5 juni om 18:00 een bezoek gebracht aan deze FKK tent. We waren net terug van V.V en aangezien het aanbod aan vrouwen daar niet super was, hadden we besloten om deze tent te bezoeken.
Het aanbod hier was beter, de vrouwen waren over het algemeen slank en jong. De sauna was geweldig heet en het stonk niet naar urine. De gastvrouw vroeg ons of het de de eerste keer was en we zeiden ja waarbij zij een dame riep om ons in te werken over de tent. De dame in kwestie was 20-25 jaar oud. Brunette met geblondeerd stukjes haar. Haar nichtje leek op haar. Geen flauw idee hoe ze heten. Hun zitplaatsen zijn tegenover de sauna.

Ik had een donkerharige (Silvie?) op het oog, maar zij was bezet. Dus ging ik maar de sauna in. Er liepen veel oude mannen rond, zelfde geval als in V.V. Er was een hele oude blonde vrouw die me bleef aanstaren en me riep om naast haar te zitten. Zij was echt doortastend en keek me intense aan. Ik had totaal geen interesse in haar. Naast haar, zat een dunne kleine vrouw die qua gezicht op een snoek leek (niet beledigend bedoeld). Zij keek me ook intense aan en bleef me aanstaren. Het gaf me een ongemakkelijk gevoel. De 3e vrouw die me intense aan keek was een mollige donkere vrouw. Zij zat op de bank schuin tegenover de tv. Zij maakte gebaren dat ik naast haar moest gaan zitten. Geen interesse in.

Mijn maat heeft zich prima vermaakt, maar ik heb geen vrouw genomen omdat degenen die ik wilde constant bezet waren. Er liep een zwartharige jonge vrouw met paardenstaart, ongeveer in de 20 die de hele tijd ons vroeg''alles gut''? Haar wilde ik wel maar zij was ook laat in de avond, vaak bezet. Ik had niet lang moeten treuzelen.

We verbleven 3,5 uurtjes binnen, daarna was het tijd om naar huis te gaan. Mijn kritiek op FKK is dat er niets te eten waren en we kregen handdoekjes in plaats van een badjas.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Gisteren tijdens het bezoek aan Venus kwam ik bovenstaande schrijver tegen. Hij tipte mij ook even bij Arabella te gaan kijken want het was toch in de buurt. Ook hij en zijn partner in crime waren van plan daar heen te gaan. Julie en Alexia beide mooie blonde dames vielen mij op. Ik koos eerst voor Alexia. Ze keek niet heel vriendelijk aan het begin en was niet super actief, ze is een heerlijke vrouw om te zien en heeft bijzonder mooie vormen. Het was een genot haar mooie kutje vol te mogen spuiten. Daarna met Julie mee gegaan die t met CD doet. Prachtig om naar te kijken maar niet heel veel interactie.
Laatste kamergang was met een jonge dame, kleine a cup donker haar, helaas ben ik haar naam kwijt.
Afscheid genomen van touchlove en zijn partner in crime en weer huiswaarts gegaan.

Voor herhaling vatbaar!
Volgende bezoek zal denk ik de grimberg of grimbergersauna zijn..

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Alexia zonder condoom neuken en zelfs met volspuiten.
Dat zal vast meer als 30€ de 20 minuten hebben gekost want zij en Julia vragen toch andere tarieven voor de service die we gewend zijn?

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Alexia gewoon standaard. Julia is in principe duidelijk dat ze alleen MC neukt, maar kennelijk kun/kon je voor meer geld wel zonder.

Ik heb ook gehoord dat dit de reden was dat ze weg moesten, dus dan zal het nu nog moeilijker worden om haar zonder te doen.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Weet iemand of Giulia ooit terug gaat komen. Wel best haar en Miruna op een dag plannen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
fko zei:
Alexia gewoon standaard. Julia is in principe duidelijk dat ze alleen MC neukt, maar kennelijk kun/kon je voor meer geld wel zonder.

Ik heb ook gehoord dat dit de reden was dat ze weg moesten, dus dan zal het nu nog moeilijker worden om haar zonder te doen.

Afgelopen weekend nog geweest. Heb al vaker met Julia gekamerd en haar telkens wat extra aangeboden om het zonder te doen. Maar ze zegt resoluut nee. Kwa service is Julia dan wel heel goed, maar dat heeft natuurlijk ook wel te maken dat ze moet compenseren voor het feit dat ze enkel met doet. Ze geeft het ook telkens netjes aan op de bank, ondanks dat we al meedere keren gekamerd hebben laat ze het toch steeds weten op voorhand. Dat is helaas niet altijd zo in RTC clubs waar hier en daar ook dames zijn die het enkel met doen.

Alexia was al startende een toppertje. Ze is altijd wel aan de passievere kant geweest maar was vroeger ook heel meegaand. Ik laat haar nu al een tijd links liggen ze heeft me 1 keer te veel aangerekend wat ik eerst niet door had het ging om een kamer gang van meer dan 2 uur. En andere keren vroeg ze extra geld voor een ziek familielid, een verhaal wat dames wel vaker proberen. Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik daar niet inging. Het resultaat was natuurlijk dat kamergang niet goed was. Heb haar dan ook even links laten liggen, later haar nog eens een kans gegeven maar mentaliteit was niet de lieve jonge dame maar eerder onverschillig.

Als je graag wil kameren met een jonge knappe dame momenteel werkt Beatrice (ex grim) in Arabella. Erg knappe dame 19 a 20 jaar met een super lichaam en borsten. Kan je ook gewoon volspuiten. Service is niet super, ze is ook wat wisselvalig maar voor het geld wat je hier moet betalen cava nog. Met haar ook op kamer geweest afgelopen weekend. Goeie pijpbeurt en lekker kunnen neuken, enkel jammer ze als het wat langer duurt dat ze vraagt om op te schieten. Ze verkiest duidelijk kortere kamergangen en probeert je wat sneller buiten te werken dan andere dames.

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Beatrice is al uit 3 andere clubs gegooid vanwege haar slechte service.
Ziet ernaar uit dat ze hier ook niet lang gaat blijven

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Hoi mede wandelaars,

Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik gonnereu heb opgelopen.
ARRABELLA heb ik ongeveer 2 weken geleden nog bezocht.
Ik was met 4 dames op de kamer geweest.

Laat jullie op tijd testen.
Dit ter info.

cdegraaf-nzc

Snuffelaar
22 jun 2022
4
0
Hallo mede wandelaars. Zaterdag ga ik voor het eerst naar Arabella. Zijn er hier ook dames die AV zonder doen?

nzc56

Snuffelaar
4 nov 2018
6
0
Ik was een goede twee weken terug in Arabella.
Van de ongeveer 10 aanwezige dames was de enige die AV doet Maria (bulgaarse, 19 jaar)
Of ze ook AV zonder doet weet ik niet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik lees op Duitse fora erg weinig over Arabella. Of het aanbod van dames valt tegen of men durft of wil niet recenseren over de dames om welke reden dan ook.

cdegraaf-nzc

Snuffelaar
22 jun 2022
4
0
En wat zijn de leeftijden hier doorgaans? Ik val zelf op de wat jongere dames, tot 30 zeg maar.

Ik ga zaterdag of naar Arabella of Villa Venus. Nog meer die dan gaan toevallig?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Er is momenteel veel openbare actie in villa venus waar ik a.s. zaterdag ben en in Arabella heb ik dat nog niet meegemaakt. Wellicht steekt theke Kstharina daar een stokje voor want ze is erg aanwezig en duldt niet veel.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Ik lees op Duitse fora erg weinig over Arabella. Of het aanbod van dames valt tegen of men durft of wil niet recenseren over de dames om welke reden dan ook.

Line up niet top momenteel. Ze hebben wel nog enkele mooie vrouwen maar service niet super of niet RTC standaard niveau. Julia wel goeie service maar geen nzc Patricia die altijd wat voor heeft met haar pil en dan niet wil dat je in haar kutje spuit. Alexia die niet meer zo meewillend is dan in haar begin periode en ga zo maar verder. Ik blijft er voorlopig weg

Terug
Naar boven