Arabella - (FKK) Bochum

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Maar schrijf eens jou ervaringen met de damea ipv alleen de moraalridder uit te hangen.
Dus als je veel berichten en ervaringen hebt mag je als een gierigaard opstellen die over een tientje neuzelt?

Heb in verleden recensies over Villa Venus geschreven maar kom er nu haast niet meer omdat ik weinig in Duitsland vertoef en veel in Engeland zit voor mijn werk. Ook omdat ik de kwaliteit minder vond worden. Maar nogmaals kwaliteit is persoonlijk oordeel,

Maar erger me mateloos steeds aan de discussie hier over een tientje meer bij deze clubs. Ze hanteren spottend gezegd met dat tientje meer nog bijna vooroorlogse prijzen. Waar maak je het nog mee dat je voor die prijzen de hele dag naar naakte vrouwen mag kijken en ook nog eens veelal service nzc?

En dan, en dan praat ik niet sec over jou beer hier puberale mannentaal van velen over volpompen, kinderkamer witten... Alsof het haast geen mensen meer zijn die vrouwen.
Die vrouwen verdien al zo weinig met naar mijn menig service die je bijna nergens krijgt en dan willen we ze blijkbaar met een soort van fooitje afwimpelen.

Ze zouden ons met zo n karig loon moeten afwimpelen, we zouden vooraan in de rij staan om te staken.

Het heeft allemaal niets met moraalridder te maken maar gewoon normaal gedrag lijkt me i.p.v. de vrek uit te hangen

Maar trek het je niet persoonlijk aan, wat ik zoal lees zijn er meerderen zo

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@gerald Volledig met je eens. En dan ook nog die meiden via zacht dwang dwingen tot NZC terwijl (sommige) dat liever niet doen (of met iedereen doen). Deze toko's zijn mega goedkoop. En tientje erbij? In NL zijn de prijzen 50+ gestegen in 1-2jr tijd.
Als deze tokos 100e/u zouden gaan rekenen was het NOG goedkoop. Zelfs als het MET zou zijn ;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Nee 30 min 40€.

Alleen in de Grim zijn de tarieven ongewijzigd dus 20 min 30€, 30 min 40€,etc en in Luderland met 25 min 30€.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Sta nu bij Arrabella voor de deur, samen met andere beer. Helaas dicht. Verder geen papiertje of zo. Misschien 11.00 of 12.00 open. Of gehele dag dicht?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Bij Romantica laatste tijd 4 dames waarvan er twee zijn die buiten mijn smaak vallen. Dan wordt spoeling dun

20 aug 2022
1.328
767
Bij Romantica laatste tijd 4 dames waarvan er twee zijn die buiten mijn smaak vallen. Dan wordt spoeling dun
Hahaha koe in de kont kijken 🤣

Ik had op Freiercafe even gereageerd, dat ik om 11:00 voor gesloten deur stond.

Forumlid van FC geeft aan, dat de club na 11:00 toch geopend was en jou schatzi Diana en Flori waren aanwezig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven