Hoeveel vrouwen heb je bij benadering geneukt? Doe een gok!

A

Anonymous

Guest
Bij mij is de teller gaan lopen sinds we zijn gaan swingen, nu dik 7 jaar geleden. En los daar van de vele gangbangs zoals spermagames.

Swingen; gemiddeld neuk ik 6 dames per maand (gisteren nog 2...); 7 x 6 x 12 =505
Swing vakanties 4x 3 weken. Zeg 12 dames per vakantie. 48
5 jaar gangbangs ongeveer 30 gangbangs a 3 vrouwen per keer: 450
En allelei losse contacten, beperkt aantal dpv's zeg richting de100.

Afgerond: ongeveer 1000 verschillende dames. M'n partner doet het rustig er aan, een man of 200 denk ik.

A

Anonymous

Guest
en je bent nu heel trots op jezelf? Wil je een sticker ofzo?

A

Anonymous

Guest
rob1three5 zei:
Bij mij is de teller gaan lopen sinds we zijn gaan swingen, nu dik 7 jaar geleden. En los daar van de vele gangbangs zoals spermagames.

Swingen; gemiddeld neuk ik 6 dames per maand (gisteren nog 2...); 7 x 6 x 12 =505
Swing vakanties 4x 3 weken. Zeg 12 dames per vakantie. 48
5 jaar gangbangs ongeveer 30 gangbangs a 3 vrouwen per keer: 450
En allelei losse contacten, beperkt aantal dpv's zeg richting de100.

Afgerond: ongeveer 1000 verschillende dames. M'n partner doet het rustig er aan, een man of 200 denk ik.

Gezonde jongen 👏👏👏👏

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Ik een kleine 40 in het dagelijks leven, denk 50-70 dames van plezier
Periode van 17 jaar

Jan197721

Toogplakker
30 dec 2019
79
19
Tsja, eens voor gaan zitten. Kom tot een kleine 100. Waarvan 80 dames van plezier. Groot gedeelte wel met condoom. Denk dat ik op 40 zonder zit.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
De meeste tussen 1995 en 2010, toen gingen we, mijn maatje en ik, echt op jacht in de Vlaamse treken om de huisvrouwtjes te neuken die toen volop hun diensten aanboden. Condooms heb ik in die tijden nooit gezien bij deze vrouwen, wel veel kinderspeelgoed en wasgoed. :D

Denk dat ik bij benadering alleen al in die tijd tegen de 20 per jaar zat, nooit meer, dat aanbod was er eenvoudig niet.
Later is dat minder geworden daar in de transjes en travjes ontdekt had. Dat is een kleiner aanbod maar zoveel geiler.
Ik denk dat mijn maatje ondertussen mijn prestatie meer dan verdubbeld heeft, die is nog steeds op jacht en zelfs in coronatijd scoort hij nog wel eens wat. Al is dat nu wel in Nederland en vaak zijn het vrouwen die single zijn en of wat bij willen verdienen of gewoon zin hebben.

De highscore zal ik niet halen, maar het is wel een prettig aantal ;)

Lekker1977

Snuffelaar
13 jul 2019
16
7
Ik heb een maandbudget van rond 250 e. Dat x ongeveer 20 jaar, zo'n 500 dames, echter heb wel favoriete die ik jaren neuk. Meestal wel met condoom, schat dat ik zo'n 25 dames bare heb gedaan.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Moeilijke berekening...

In het dagelijks leven kom ik maar op een tiental, waarschijnlijk iets minder dan de helft zonder condoom.

Tegen betaling kom ik op minstens een 20-tal zonder condoom. Met zullen het er nog een pak meer zijn, gemakkelijk een vijftigtal.

Vaak waren er die ik regelmatig bezocht gedurende bepaalde periodes. In totaal is dat over een jaar of twintig, maar er zijn wel lange periodes waarin ik quasi trouw was aan een persoon.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
vanaf mijn 18e bij de raamdames, en in die gulden tijdperk kon ik elke week minimaal 2 dames neuken in de poeldijk straat, wat ik ook deed.
gemiddeld 90 % zonder condoom.een aantal vaste dames, maar ook vrijwel elke week een andere.
vanaf de euro tijdperk, is mijn gemiddelde stijl naar beneden gegaan, maar ik denk dat ik toch op minimaal 700 verschillende dames kom

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Of je kijkt naar hoeveel verschillende vrouwen je heb geneukt of je kijkt naar hoeveel vrouwen in het algemeen je heb geneukt..

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
In de afgelopen 20 jaar ongeveer 60 - dat zijn er gemiddeld 3 per jaar. Als ze mij bevielen, zag ik ze regelmatig tot "het nieuwe" of "het spannende" eraf was. Er waren perioden waarin ik drie vrouwen tegelijkertijd date. Toppunt was een dag waarop ik ze alledrie na elkaar heb geneukt (zonder dat ze van elkaar wisten) : een collegaatje op de middag tijdens het werk (mc), na het werk naar nummer 2 (zc) en 's avonds dan nummer 3 (zc) :) Systematisch bare neuken is pas begonnen 15 jaar geleden, dus bij ongeveer 45 vrouwen mijn sperma naar binnen geschoten. Zou me niet verbazen als er ergens nog een kleine van mij rondloopt :)

hardy

Toogplakker
29 feb 2016
50
41
bare raider zei:
Of je kijkt naar hoeveel verschillende vrouwen je heb geneukt of je kijkt naar hoeveel vrouwen in het algemeen je heb geneukt..

wat is verschil?

ik heb ongeveer 200 prive geneukt, bijna alle zc, en ongeveer 500 dvp, een klein aantal zc..ongeveer 20...rest mc...

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
bogozz zei:
relaxalex zei:
ik kom op minimaal 10.000.
Dus iedere dag een andere vrouw gedurend 30 jaar ! Proficiat :roll:

Dat zou een feest zijn hé :lol:

Nee, ik heb er een aantal geneukt, de opmerking was meer zelfspot, omdat sommige mannen hier wel erg onrealistische getallen neer hebben gezet.
Daarom, waarom ook niet 10.000.

Terug
Naar boven