Arabella - (FKK) Bochum

Li4132166

Snuffelaar
10 jul 2025
19
11
@Melkboer69:

Bij mij zoende ze volop mee maar het klopt dat dit anders is dan de manier hoe wij in BE of NL tongzoenen kennen. Miscchien is dit de Nigeriaanse tongzoen 😚.
Ik heb me gewoon wat aangepast en vond het zoenen zeker niet slecht want alles wat ze daarnaast biedt, primeerde natuurlijk 😋 en dat konden jullie lezen in mijn recensie.
Zoals je zelf beschreef die tong tijdens het pijpen hmmmm

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.424
2.910
Emilia sinds woensdag weer terug en Milena na korte afwezigheid ook weer terug. Verder een topbezetting met dames als Dana, Mia en Mira. Als ik weer in staat ben te reizen dan zeker Emilia en Milena.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
408
425
Na gisteren een topdag VV, vandaag deze club aangedaan.

Rond een uur of 10:30 20 euro afgetikt aan Hongaarse Gina, mooie dame, schijnt tevens eigenaresse te zijn van deze club.
Waren voor mij en aantal aantrekkelijke nieuwe dames aanwezig, Roemeense Sofia: chubby dame, met natuurlijke cup D borsten, mooi vriendelijk gezichtje, schat haar midden 20.
Mira: Bulgaarse dame van rond de 23, mooi gezichtje, super figuurtje, slank gebruind en mooie cup A, een stunner,.
Cassandra: Roemeense van 22 jaar, sinds 4 dagen Arabella, daarvoor werkzaam Dietzenbach, beeldschoon dametje, mooi gebruind slank lichaam,lange zwarte haren, cup A met steektepeltjes en goed verzorgde handjes en voetjes.

Cassandra zat recht tegenover de bar, afgezonderd van de andere dames.
Naast haar gaan zitten en geprobeerd wat te communiceren, maar het Duits is ze niet echt goed machtig.
Uiteindelijk met haar op de kamer beland, heerlijke pijpsessie, waarbij ze aantal malen vroeg 'gut?', ik zie 'super' en dat was het ook.

Na een korte tijd, klom Cassandra bovenop mij, waarbij ze haar kutje bevochtigde met wat speeksel en langzaam zakte ze over mijn pik heen, ze had een behoorlijk strak kutje en begon me heerlijk te berijden, ik merkte dat ze behoorlijk vochtig werd en het tempo opvoerde, ik voelde na een minuut of 5 het zaad al opborrelen en spoot haar kutje vol, Cassandra bleef maar doorgaan het had niet door dat ik al klaargekomen was, ze wilde van standje veranderen, maar toe ik zei dat ik al was klaargekomen, zei ze 'so schnell?' en daar meteen achteraan 'war gut?', pffffff Cassandra war super.
Nog even wat foto's op haar handy bekeken van haar 5 jarige dochtertje en nog wat familiefoto's.

Ik heb haar nog een korte massage gegeven, bij de kluisjes 3 zoenen ontvangen en een kleine fooi.
Herhaling is zeker aanwezig, overigens rest van de middag werd ze constant geboekt.

Bij een volgende bezoek moeilijk kiezen of Cassandra of Mira, Mira was me ook aan het teasen, kwam zelfs op mijn schoot zitten, met haar handje onder mijn handdoek, zo brutaal:p
Rond een uur of 13:30 Arabella verlaten, stonden overigens mannen gekleed te wachten op een sleutel en regelmatig wachttijden voor het verkrijgen van een kamertje.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven